BMW M6 a ajuns la final de carieră
BMW a anunţat că va încheia producţia actualului M6, în ambele variante de caroserie. Odată cu acesta va ieşi de pe piaţă şi propulsorul V10 de 507 cai putere al diviziei de performanţă.
După ce M5 şi-a luat rămas bun de la fani pentru a face loc unui succesor bazat pe actuala generaţie, un alt membru al familiei M va ieşi la pensie. Este vorba despre nimeni altul decât BMW M6, care va dispărea de pe piaţă în ambele variante de caroserie, cabrio şi coupe.
Odată cu acesta, constructorul bavarez va retrage din circulaţie şi propulsorul care a echipat modelele de performanţă amintite mai sus, adică V10-le de 5.0 litri şi 507 cai putere. Locul acestuia va fi luat de popularul V8 de 4.4 litri Twin Power Turbo, capabil să genereze o putere totală de 555 de cai. Motorul cu opt cilindri şi-a făcut deja debutul pe versiunile de performanţă M ale modelelor X5 şi X6. De anul viitor, unitatea va fi adoptată şi de noul M5 .
În ceea ce priveşte viitorul M6, Carsten Pries, managerul de product al diviziei M, a confirmat debutul unui succesor, însă a refuzat să dea detalii despre data lansării, aşteptată la aproximativ un an de la prezentarea noii generaţii de serie.
via | telegraaf
sunteti siguri de acei 555CP ai motorului V8 turbo ? ( s-au tot vehiculat cifre in ultima vreme pentru puterea pe care o va avea motorul cand va echipa M5 si M6 si erau un pic mai mari .. d'asta intreb :P )