BMW M2: 63.000 de euro în România pentru rivalul lui Audi RS3 Sportback şi Mercedes A 45 AMG

Publicat vineri, 20.11.2015 08:55 de Daniel Popescu

Compacta sportivă BMW M2 este disponibilă în România pentru aproape 63.000 de euro şi intră în arenă în lupta cu Audi RS3 Sportback şi Mercedes A 45 AMG.

BMW a dezvăluit preţurile pentru România pentru compacta sportivă M2: noul model al constructorului german poate fi achiziţionat pentru 62.806 euro cu TVA inclus.

În schimbul acestei sume de bani, cumpărătorul primeşte un motor TwinPower Turbo cu şase cilindri în linie capabil să dezvolte 370 CP şi 465 Nm, însă cuplul poate ajunge chiar şi la 500 Nm pentru scurte perioade de timp. Transmisia este una manuală în şase trepte, care ajută maşina să accelereze de la 0-100 km/h în numai 4.5 secunde.

La interior, maşina este dotată cu scaune sport cu piele Dakota, iar logo-ul M este vizibil pe tetiere. De asemenea, volanul sport multifuncţional este îmbrăcat în piele, iar consola centrală are căptuşeală specială pe lateral.

PERFORMANTE MOTOR NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Standard
3.0 TwinPower Turbo 370 CP manuala, 6 trepte 62.806

În România, BMW M2 are rivali din partea celor doi "conaţionali" germani: Audi RS3 Sportback şi Mercedes A 45 AMG. Ambele modele sunt mai accesibile, iar Mercedes A 45 iese în evidenţă acceleraţia mai rapidă, consumul mai mic şi puterea mai mare a motorului, chiar dacă acesta are numai 2 litri.

Între timp, Audi RS3 Sportsback se plasează undeva între cele două compacte sportive de la BMW şi Mercedes atât din punct de vedere al preţului, cât şi al performantelor oferite. 

BMW M2 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW M2
3.0 TwinPower Turbo 
370 8.5 4.5 62.806
Audi RS3 Sportsback
2.5 L5
367 8.1 4.3 56.438
Mercedes A45 AMG
2.0 L4
381 6.9 4.2 53.196
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via BMW

  • Moldovean, vineri, 20.11.2015 09:51

    A45 AMG, mai multă putere, consum mai mic, mai rapid și cu aproape 10.000 euro mai ieftin. Hmm... ce-ai făcut BMW?

  • vianu, vineri, 20.11.2015 10:02

    Black Friday :)

  • d, vineri, 20.11.2015 10:07

    Un pret destul de mare raportat la alternative.

  • mowgli, vineri, 20.11.2015 10:52

    Scump nene, scump. M235i era suficient si personal nu cred ca as fi motivat sa dau banii pe un M2, atata timp cat exista M235i.

  • add, vineri, 20.11.2015 11:09

    O fi mai scump dar totusi e un coupe adevarat cu motor in 6 cilindri si tractiune spate.Pana la urma NU e doar un Golf supraevaluat produs in Ungaria...ca prin alte locuri, lucru valabil pentru ambii concurenti.

  • dan_grc, vineri, 20.11.2015 11:46

    La un test pe circuit se va vedea diferența de 10 mii euro, pun pariu că la plăcerea conducerii și la manevrabilitate va fi peste CLA și A3 sedan. @mowgli M235i costă 50 și ceva de mii, diferența de preț chiar nu este mare, iar M2 este cu adevărat un M.

  • mowgli, vineri, 20.11.2015 12:51

    @Dan M235i costa 48.200. E totusi o diferenta cu care poti face multe. Asta in cazul in care M2-ul nu furnizeaza mai multa putere decat scrie pe foaie, asa cum se intampla si in cazul M3/M4 si M5.

  • @dan_grc, vineri, 20.11.2015 13:02

    Chiar as vrea sa stau si eu de vorba cu pilotul ala care a putut crea o coliziune cu I8 adica un model mega/super/fantastic de manevrabil cum stie BMW sa faca.

  • Herghelie Cosmin, vineri, 20.11.2015 13:27

    Cu 63k gasesti o sumedenie de alternative mult mai bune. Cum ar fi Nissan 370Z Nismo cu legendarul motor V6 de 3,7L 330CP , va lasa in umbra acest tantar constipat de M2

  • Herghelie Cosmin, vineri, 20.11.2015 13:56

    Cu 63k gasesti o sumedenie de alternative mult mai bune. Cum ar fi Nissan 370Z Nismo cu legendarul motor V6 de 3,7L 330CP , va lasa in umbra acest tantar constipat de M2

  • AndreiRN, vineri, 20.11.2015 14:11

    Poleiala curata . Aici ajung prin cimitirele de fier vechi mai devreme de 5 ani. Altele sunt confiscate si folosite drept piese pentru cele cu probleme dupa primul an de la cumparare.

  • mowgli, vineri, 20.11.2015 14:38

    @AndreiRN nu mai spune... tz tz tz https://www.youtube.com/watch?v=I1g-05-cmDY

  • Sam93, vineri, 20.11.2015 14:59

    Cum puteti fi multi dintre voi asa de ignoranti eu nu inteleg. BMW M2 are TRACTIUNE SPATE. Mercedes si Audi au AWD cu bias spre puntea fata, ceea ce inseamna ca subvireaza ca naiba. Asta-i diferenta majora. Nu la putere, consum si nimicuri din astea. Nu va mai uitati numai la specificatiile tehnice de pe hartie. Intelegi au 2 dintre ele se comporta ca o masina cu tractiune fata, deci vor subvira o gramada si abia pun puterea jos, si o sa fie mai putin distractive la condus. In schimb, BMW-ul va iubi curbele si va supravira, ceea ce ii distractiv. De aia nu conteaza specificatiile, pentru ca numai una dintre masini este cu adevarat facuta pentru condus.

  • inexorabil, vineri, 20.11.2015 16:02

    Automobilitic? Din categoria “zgubilitic”? Dă-te prins, Bălcescule, că tot tu ești (inclusiv Herghelie Coșmelie sau cum te-ai intitulat mai sus), nu te-ai ascuns bine de-a baba oarba. Ți-ai găsit pe cine să susții: arhetipul tontului solemn, ARN. Cațavencu și Farfuridi – voi doi sunteți! Adaptați la context: Mafencu și Andridi. Deci, automobiliticilor “destul de dezvoltați”, m-ați binedispus astăzi. Totuși, mafioliticule, nu uita de ultimul meu avertisment, un pic mai temperat, de data asta. Ce tot o ține Mafencu, ca muta la mormânt, cu “legendarul” motor 3.7 V6 de Nissan?! @noname00 se ȋntreba, pe bună dreptate, de ce să fie acel motor legendar? Ce autoritate recunoscută ȋl gratulează așa?? Păi tot un V6, cel de 3.8 litri al lui Buick, care a frânt inimile multor cunoscători când fostul GM a hotărât abuziv retragerea lui din producție, ignorând excelenta fiabilitate și popularitatea motorului, cum ar putea fi calificat? Pfiuuu (oftez). Omul acesta mă disperă…

  • Gorgorocea Ionel Achimovici, vineri, 20.11.2015 23:37

    Salut inexorabil! Ma bucur sa te vad prin preajma. Prezenta si modestia cu care convietuiesti, ma face sa imi intaresc imaginea pe care altii au cam deteriorat-o ( daca intelegi ce vreau sa zic ), nu ca as avea ceva cu ''dansii'' . Eu sunt, evident ! Intentionat am postat cu acel nick-name pt a demonstra ce inseamna adevarata libertatea de exprimare pe care bunicii sau stra bunicii nostrii au ''cucerit-o'' in 89'. Asa cum am promis si ma voi tine de cuvant, din 1 ianuarie 2016 voi comenta logat . Am citit ''advertismentul '' tau, si am citit si cum ai raspuns altui user fiind indus in eroare ca eu as fi fost~ citez : ''Lasa replicile Mafiuta ca ceasul ticaie........samd'' , in contextul in care chiar nu am contestat niciodata vreo postare de-a ta, iar la acel articol chiar nu am fost eu. Dar daca tu crezi, esti liber sa crezi . Pe @AndreiRN chiar il consider un user cu o bogata experienta in domeniu si sunt de acord cu mai toate comentariile lui. PS: Era sa uit : Pentru ''ultrasii'' anonimi. Legendarul motor v6 de 3,5L care respectiv a fost imbunatatit si readus la o noua cilindree de 3,7L ( in prezent ), se clasa in primele 10 motoare, dispunand de o tehnologie foarte avansata numita Variable Valve Event and Lift http://www.prnewswire.com/news-releases/new-nissan-v6-named-one-of-wards-10-best-engines-58711252.html Asa cum Mazda a revolutionat era motoarelor turbo odata cu combinare dintre un 2.5 aspirat SkyActive + turbocompresor de 1.2 bari , care include o tehnologie REVOLUTIONARA in lumea motoarelor turbo ~ Mazda Dynamic Pressure Turbo, prima turbină din lume care maximizează performanța prin variația nivelului de pulsații de evacuare în funcție de turația motorului. Sistemul răcit de recirculare a gazelor de eșapament (EGR), permite între timp motorului să mențină raportul ideal aer-carburant, oferind cantitatea optimă de oxigen necesară pentru arderea combustibilului – acest lucru întâmplându-se pe o gamă largă de putere. Ba mai mult, noul propulsor turbo cu injecție directă oferă accelerație liniară și mai puternică, mai ales în regim de turații joase și medii, împreună cu un răspuns ideal oferit conducătorului. Având o cilindree corectă, ca toate motoarele SKYACTIV, mai degrabă decât una redusă, acesta depășește, de asemenea, probleme specifice ale motoarelor turbo, cum ar fi performanța lentă ("lag-ul turbo") și a consumului de carburant de multe ori dezamăgitor din lumea reală. Pai in ritmul asta, chiar am curajul sa optez pentru un motor turbo benzina. Pana acum nu aveam incredere .

  • inexorabil, sâmbătă, 21.11.2015 01:44

    Bine, să zicem că te vei loga și că te vei limita la o singură identitate, dar promiți că nu vei mai “ataca” pe nimeni, niciodată (poți să polemizezi, chiar să contești, dar nu “ia o berică”, “Marsadas”, “E3ijn-ouă”, “Biemdabăliu” și alte bazaconii) ? Dement aș fi să te mai apostrofez cu ceva, dacă te-ai suci la 180 de grade cu conduita.

  • LR, sâmbătă, 21.11.2015 09:27

    Prefer oricând un model cu motor mai slab și cu propulsie. Nu înțeleg ce e cu inflația asta de putere livrată inutil pe puntea față.