BMW lansează X6 Performance Unlimited

Publicat sâmbătă, 10.07.2010 08:34 de Cornel Șocariciu

BMW a pregătit pentru japonezi o versiune specială a lui X6. Aceasta a fost botezată Performance Unlimited şi va fi produsă în doar 20 de exemplare.

Constructorul german BMW a lansat în Japonia o ediţie specială a lui X6 botezată Performance Unlimited. Versiunea dedicată pieţei auto nipone va fi produsă în doar 20 de exemplare. Pachetul aerodinamic al lui BMW X6 Performance Unlimited conţine un spoiler restilizat, praguri laterale noi şi un deflector de aer redesenat.

De asemenea, constructorul german a ales pentru această versiune specială jante din aluminiu cu diametrul de 21 de inch. Caroseria lui X6 Performance Unlimited a fost vopsită într-o nunţă argintie specială, iar tapiţeria din piele Nevada se îmbină perfect la interior cu elementele din aluminiu.

BMW X6 Performance Unlimited dispune de propulsorul twin-turbo de 3.0 litri cu şase cilindri în linie capabil să producă 306 cai putere şi să dezvolte un cuplu motor maxim de 400 Nm. Motorul versiunii speciale a lui X6 a fost cuplat cu o transmisie automată cu opt rapoarte. Ediţia specială a modelului bavarez va costa echivalentul a 86.000 de euro.

Via | BMW

  • ALEX, sâmbătă, 10.07.2010 13:54
    BRAVO

    Toti spuneau ca este o masina inutila si urata si ca nu o so cumpere nimeni. Cand am vazut-o la televizor si in poze am zis ca BMW a gresit , cum sa faca o asa masina urata. Cand am vazut-o in realitate , vreau sa zic ca parca nu era aceeasi masina , mare , masiva cu niste linii sportive . BMW aproape toate masinile lor arata mult mai bine in realitatea decat in poze, fata de concurenta.

  • roadrunner, sâmbătă, 10.07.2010 14:29

    @ALEX: e atat de utila incat pe stradute inguste pentru a vira la stanga trebuie luata curba cat se poate de larg ca sa nu intri de tot pe sensul opus de mers. in bucuresti cred ca e vis de parcat si de strecurat prin trafic - a, stai, ca am uitat ca nu se poate strecura prin trafic. si da, am condus masina.

  • edi80, sâmbătă, 10.07.2010 15:19
    lol

    urata! nici caruta nici masina.. e mai frumos x5!iar in trafic mai bine te dai jos cu ea..sau la parcare...mai bine mergi mereu nu o mai parchezi:)))

  • carcotasu, sâmbătă, 10.07.2010 17:05
    400?

    Doar 400 Nm??? Imi vine foarte greu a crede ca scoate doar atat. Adica 3.0d twin turbo de 286 de cai are 580 Nm. 306 cai doar 400 Nm?

  • @ roadruner, sâmbătă, 10.07.2010 18:25
    AI dreptate si nu prea

    M-am referit la nivel mondial . Bucurestiul inainte de 89 a fost proiectat pentru un anumit numar de masini si pentru masini obisnuite , gen dacia. Stii ca Ceausescu pe bulevardul Unirii nu lasa pe nimeni sa circule si azi circulau cele cu sot maine cele fara sot. Acum ca dupa 89 nimeni nu a mai facut nimic ca sa mareasca numarul de parcari si sa largeasca strazile asta este . 4 ani Viorel Lis , 4 ani Videanu , 2 ani Oprescu care este si in prezent si 10 ani Basescu . Asta este , nu BMW este de vina .

  • LauCalin, sâmbătă, 10.07.2010 19:17

    Masina asta exista pentru ca piata o cere. Pentru BMW nu conteaza ca e mare, ca n-ai loc cu ea pe stradute, ca e urata... ca e inutila, asa cum spun unii, atata timp cat aduce BANI. In fond despre producatorii auto se poate spune ca, in linii mari, fac afaceri cu masini. Piata vrea un produs, ei se conformeaza. :)) Pe de alta parte prin aparitia acestei editii tocmai in Japonia ma gandesc ca BMW vrea sa-si mareasca imaginea de marca acolo. Pentru ca Japonia este tara lui Infiniti si mai Lexus, concurenti puternici mai ales pe piata din State.

  • BMW_CS, sâmbătă, 10.07.2010 19:50
    @carcotasu

    ai grija ca nu e prima data cand esti prostut. motoru' asta de 3.0l e pe benzina si dupa cum stim cu totii motoarele pe benzina scot o putere mai mare ( CP ) si un cuplu mult mai mic ( NM ) decat cele pe motorina. si ca sa stii si tu cuplul asta de 400 NM este chiar f. bun pt un motor pe benzina de 3 litri, daca nu ma crezi compara-l cu motorul de 3,6l de pe Q7 si cel de 3,5l de pe ML.

  • noname00, duminică, 11.07.2010 02:15
    X6

    Am avut ocazia sa conduc un X6 Hybrid la BMW Innovation Days. Mi-ar fi placut cum se conduce, daca ar fi fost un SUV, dar nu este. este de fapt un sedan mai mare, si mai greu. Acceleratia era mai slaba decat la seria 7 Hybrid, se simtea foarte bine faptul ca Seria 7 avea cu 400 Kg mai putin. Spatiu interior era mai mic decat la seria 5, iar in curbe simteai faptul ca masina e grea si masiva. Pana la urma daca se vinde atunci BMW este fericit, au reusit sa gadile snobismul din oamenii care il cumpara asa cum trebuie. @roadrunner - cred ca te refereai la virat la dreapta, chiar am intrat cu jumatate de masina pe contrasens o data, pana m-am obisnuit cu ea :)

  • @ noname 00, duminică, 11.07.2010 13:02

    Stim cu toti ca hibrid nu este cine stie ce . Plimbate cu X6 pe benzina sau motorina. Se conduce mai bine ca multe masini sedan.

  • carcotasu, duminică, 11.07.2010 23:11
    @BMW_CS

    Nu stiu cand am mai fost eu prostut cum zici, dar recunosc ca am facut o greseala mare. Intr-o lume in care toti alearga spre avantajele motoarelor diesel, putin m-am gandit ca ar fi vorba de cel pe benzina. Asta e, greseala mea, si mersi de atentionare. P.S. Stiu mai multe de cat crezi despre cuplu si putere.

  • noname00, luni, 12.07.2010 16:52
    @ @ noname 00

    X6 Hybrid are 485 CP, deci acceleratia nu era slaba, dar era mai slaba decat la seria 7 Hybrid, care avea "decat" 465 CP. Nu cred ca un 3.0 biturbo (benzina sau diesel, nu conteaza) mi-ar schimbat parerea despre masina. Ar fi tot mare si grea, si sigur mai lenta