BMW îşi extinde reţeaua de dealeri cu o nouă reprezentanţă în Iaşi
Reţeaua BMW în România are de astăzi un nou dealer, sub forma lui APAN Motors Iaşi, dealer autorizat pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad şi service autorizat MINI.
APAN Motors a inaugurat la Iaşi o nouă reprezentanţă pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad, care include şi un service pentru marca MINI. Noul dealer al mărcii germane a fost deschis în urma unei investiţii de 3.5 milioane de euro şi beneficiază de cele mai noi standarde de reprezentare pentru marca din Munchen, precum şi o echipare completă de service care îi asigură aderarea la soluţiile BMW Advanced Body Repair. În 2015, cei de la Apan Motors Iaşi îşi propun să vândă 100 de automobile noi şi 15 motociclete. Pe lângă acestea, cei de la reprezentanţa Apan din Iaşi vor să vândă şi modele BMW şi Mini rulate, având 50 de locuri aferente programului BMW Premium Selection.
Prin integrarea Apan Iaşi, BMW are acum nouă centre complete, şase service-uri BMW, două centre complete şi trei service-uri Mini şi trei centre BMW Motorrad. Dintre acestea, unul singur este certificat BMW M, iar două dintre ele au aderat deja la standardele BMW Advanced Body Repair, care permit rezolvarea rapidă a zgârieturilor de pe barele de protecţie sau caroserie şi reparaţia micilor avarii ale geamurilor fără înlocuire şi fără afectarea siguranţei sau aspectului vehiculului.
Centrul de la Iaşi are un showroom cu o suprafaţă totală de 650 de metri pătraţi pentru marca BMW şi 70 de metri pătraţi pentru BMW Motorrad. Showroom-ul cel nou al BMW Group este primul dealer din Europa de Sud-Est care implementează complet cele mai noi standarde de prezentare ale celor două mărci din Munchen. O premieră în regiune este introducerea unei soluţii pentru configurarea şi prezentarea digitală a automobilelor, care include o aplicaţie pentru iPad, televizoare de rezoluţie mare pentru biroul fiecărui specialist de vânzări şi un configurator cu ecran 3D. A doua noutate este prezenţa unui ”product genius”, un specialist dedicat care nu are o ţintă de vânzări şi al cărui singur rol este de a familiariza clienţii mărcii cu toate soluţiile de care pot beneficia din partea BMW.
Via BMW
toate bune, dar imi pun o intrebare: de Mini nu e prezent ca reprezentanta ( expo/ showroom ) , ci ramane in rolul "cenusaresei " cu service-ul cu intrarea din dos ? ...dpv al designului BMW e inca departe de geniul lui Alec Issigonis ... asa nu ar avea decat de castigat prin promovarea MINI