BMW i8 facelift vine în 2017: hibrid cu putere totală de 377 CP și acumulator de 10 kWh
BMW i8 facelift va debuta anul viitor cu un sistem hibrid de propulsie cu o putere de 377 CP și un acumulator de 10 kWh împrumutat de pe versiunea utilizată ca Safety Car în competiția Formula E.
Supercarul hibrid BMW i8 este pe punctul de a primi un facelift după lansarea inițială din 2014, iar noutățile vor fi preluate în mare măsură de la versiunea pe care constructorul german o utilizează în prezent ca Safety Car în competiția de monoposturi electrice Formula E.
Astfel, pe lângă unele noutăți la șasiu, BMW i8 facelift va împrumuta inclusiv acumulatorul cu o capacitate de 10 kWh, în condițiile în care actualul i8 mizează pe o baterie de 7.1 kWh. Prin urmare, autonomia electrică ar trebui să fie mai mare, însă aceasta nu va crește proporțional, întrucât i8 facelift va avea o putere ceva mai mare.
Sistemul de propulsie hibrid alcătuit dintr-un motor cu 3 cilindri în linie de 1.5 litri acompaniat de un motor electric de 131 CP va fi în continuare disponibil, însă puterea totală a acestuia va crește de la 362 la 377 CP. Astfel, este posibil ca și timpul de accelerație de la 0-100 km/h să scadă ușor comparativ cu valoarea actuală de 4.4 secunde. Anterior, presa internațională vorbea de o putere combinată de 425 de cai putere.
Pe lângă i8 facelift, BMW pregătește și versiunea decapotabilă i8 Spyder, care a fost deja dezvăluită și urmează să apară simultan cu îmbunatățirile modelului de baza sau în cursul anului 2018.
Via Motor1
i se face o nedreptate in poze. in realitate e sefeee! totusi, cum de accelereaza mai incet decat tesla care e mai grea si are cica 450 de cai?