BMW i3 şi Volkswagen Golf R, cele mai mediatizate modele în ultimele 3 luni
BMW i3 şi Volkswagen Golf R au fost cele mai mediatizate modele ale ultimelor trei luni. Un studiu arată că modelul bavarez a crescut mult în popularitate în al treilea sfert al anului.
BMW a investit mult în promovarea noului i3, primul său model electric de serie, iar asta s-a văzut în toată mass-media.
BMW i3 - galerie foto şi detalii complete
Potrivit unor studii de monitorizare, întocmite de cei de la Kantar Media, i3 a fost unul dintre cele mai mediatizate modele ale ultimelor trei luni, mulţumită, în mare parte, expunerii sale în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, desfăşurat la începutul lui septembrie.
Cel de-al treilea sfert al anului plasează modelul electric BMW pe poziţia a doua în topul celor mai mediatizate maşini, în spatele lui Volkswagen Golf R, versiunea de performanţă a modelului compact. Model compact care s-a situat de-a lungul anului, mereu pe prima poziţie în topul celor mai mediatizate automobile.
Kantar Media a urmărit canale mass-media, conturi de twitter şi bloguri scrise în limbile engleză, germană, italiană, spaniolă şi franceză. Golf a reuşit să se afle în centrul atenţiei de-a lungul anului, inclusiv în ultimele trei luni, graţie modelelor Golf R şi Golf-e, ambele dezvăluite la Frankfurt.
Volkswagen Golf R - informaţii oficiale
Ceea ce trebuie consemnat în cazul lui i3 este urcarea sa de pe locul 60 (în perioada aprilie-iunie) pe locul 2 (în perioada iulie-septembrie) în topul celor mai mediatizate maşini.
Pentru a întocmi acest studiu, Kantar Media a urmărit 502.400 articole online, 501.190 postări pe Twitter şi 303.713 articole ale blogurilor, publicate în intervalul 1 iulie - 30 septembrie.
Un produs care nu se vinde prin valoarea si calitatea lui are nevoie de multa reclama sa abureasca viitori cumparatori.