BMW a semnat un parteneriat cu Sixt care îi va aduce un milion de clienţi noi
BMW a semnat un parteneriat joint-venture cu cea mai mare companie germană specializată în închirierea de automobile în speranţa că va atrage 1.000.000 de clienţi noi până în 2020.
Nemţii de la BMW au semnat un parteneriat alături de conaţionalii de la Sixt care le va aduce un milion de clienţi noi până în 2020. Respectivul parteneriat se numeşte DriveNow şi este un joint-venture între BMW şi cea mai mare companie germană specializată în închirierea automobilelor. Lansarea noului parteneriat are loc în Munchen pe 1 aprilie 2011 şi va fi urmată la scurtă vreme de Berlin, oraş care va beneficia de 500 de automobile de închiriat.
Clienţii vor putea să închirieze o maşină pe internet sau cu ajutorul unei aplicaţii de smartphone şi o vor putea accesa cu ajutorul unui cip implementat în permisul de conducere. Astfel, şoferul va avea mereu permisul la el (accesul în automobil fiind imposibil fără acest act), iar cei de la Sixt vor evita fraudele şi vor putea şti cine a fost la volan în orice moment. Parteneriatul se va axa pe închirierea modelleor Mini şi pe închirierea de BMW Seria 1. Prima fază a proiectului, cea din Munchen, va implica 300 de unităţi.
Ian Robertson, şeful departamentului de vânzări şi marketing de la BMW, a declarat că BMW Groupe este mereu în căutarea oportunităţilor de afaceri şi a ocaziilor de a aduce clienţi noi. Prin acest parteneriat, modelel BMW şi Mini vor putea fi închiriate prin Sixt atât în Germania, cât şi în alte ţări din Europa şi chiar de pe alte continente. Din 2013, clienţii vor putea să închirieze şi modele din gama BMW i. Robertson a adăugat faptul că noua lor propunere le oferă clienţilor din oraşe o alternativă la achiziţia unui automobil şi le permite acestora să folosească un autovehicul la "impusul de moment" fără alte costuri asociate. Producători precum Citroen, Peugeot şi Mercedes oferă programe similare în alte oraşe din lume.
Via | Autocar