BMW a publicat o nouă imagine teaser cu viitorul Seria 3: sedanul de clasă medie debutează în 2 octombrie în cadrul Salonului Auto de la Paris
Noua generație BMW Seria 3 va fi prezentată în 2 octombrie în cadrul Salonului Auto de la Paris. Conform informațiilor oferite de reprezentanții constructorului bavrez, noul sedan de clasă medie va fi echipat cu cel mai puternic motor pe benzină cu 4 cilindri din istoria companiei. În același timp, nemții anunță un Seria 3 cu un coeficient aerodinamic de 0.23.
În ultimele săptămâni, BMW a publicat o serie de imagini și clipuri teaser cu viitorul Seria 3. Deși pachetele multimedia pregătite de nemți au fost generoase, reprezentanții constructorului nu au anunțat și data prezentării oficiale. Acum, cu doar câteva zile înainte de startul Salonului Auto de la Paris, BMW ne anunță că noul Seria 3 va fi prezentat în 2 octombrie în cadrul evenimentului din Franța.
Anunțul producătorului din Munchen a fost însoțit de o nouă imagine teaser în care sedanul de clasă medie este acoperit cu o pânză. Cu toate acestea, fanii vor putea remarca atât noua semnătură luminoasă a farurilor, cât și liniile grilei frontale.
Până în acest moment știm că viitorul Seria 3 va fi cu 55 de kilograme mai ușor comparativ cu varianta actuală. Masa a fost distribuită în mod egal pe cele două punți, iar rigiditatea construcției a crescut. În același timp, reprezentanții BMW spun că sedanul de clasă medie va fi echipat cu cel mai puternic motor cu 4 cilindri pe benzină din istoria companiei, dar fără să ofere informații suplimentare. Transmisia cu 8 rapoarte a fost recalibrată, iar în urmă modificărilor pregătite, consumul de carburant ar urma să scadă cu 5% comparativ cu actuala versiune. Pentru a trecut cu brio de noile teste WLTP, inginerii BMW au optat pentru un filtru de particule.
Noua generație BMW Seria 3 va avea un coeficient aerodinamic de 0.23, iar zvonurile spun că modificările estetice pregătite de designerii constructorului german nu sunt majore. Cu detalii complete despre noul Seria 3 revenim în 2 octombrie.
dupa diminuarile cu cate 5-6-10% a consumului la fiecare nou model lansat pe piata din anii trecuti, acum a inceput nebunia coeficientului aerodinamic. Fiecare se lauda ca mai scade un pic valorile... si daca in cazul consumului credeam ca voi ajunge sa vad cum motorul baga si nu consuma benzina din rezervor ma astept ca acum masina sa plece de pe loc cu motorul oprit la ce forma aerodinamica are.