BMW 1M a fost mai rapid decât M3 pe Hockenheim
Noua creaţie a departamentului Motorsport de la BMW a fost mai rapidă decât M3 pe Hockenheim în mâinile celor de la SportAuto. Diferenţa dintre cele două modele a fost de 0.1 secunde.
Nemţii de la Sport Auto au organizat o sesiune de teste pe Hockenheim în care noul BMW 1M Coupe s-a întrecut cu modele precum M3 E92 , Audi TT-RS Coupe, BMW M3 E 46 şi multe altele. Cel mai nou model M de la BMW a reuşit să fie mai rapid decât fratele său mai mare, legendarul M3, dar diferenţa dintre cele două modele a fost marginală, de numai 0.1 secunde. Sprint-ul 0-100 km/h a fost cronometrat în 4.7 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid decât anunţă cifrele oficiale.
Cu acelaşi pilot, BMW Seria 1 M Coupe a obţinut un timp de 1:14.1 pe Hockenheim, în timp ce BMW M3 cu transmisia DCT a obţinut 1:14.2. Spre comparaţie, cei de la Autosport au anunţat că BMW M3 E46 în versiunea CSL a obţinut 1:13.5 pe acelaşi circuit, în timp ce Porsche Cayman S cu transmisie manuală, în versiunea 987.5 a obţinut un timp de 1:14.0, cu doar 0.1 secunde mai rapid decât BMW Seria 1 M. Versiunea PDK a lui Porsche Cayman S a fost cu 0.2 secunde mai rapidă decât BMW Seria 1 M, în timp ce Audi TT-RS, Audi RS, BMW M3 E92 cu transmisie manuală, BMW Z4 35iS şi alte modele au fost în urma lui Seria 1 M Coupe, ultimul de pe listă fiind cu două secunde mai lent.
BMW Seria 1 M Coupe are un motor de 2.979 centimetri cubi, cu şase cilindri în linie şi turbină twinscroll, care oferă 340 CP la 5.900 rpm şi 500 Nm încă de la 1.500 rpm. Modelul are o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h, oferă patru locuri şi se bucură de statutul de cel mai mic şi accesibil model din gama M, având un preţ de pornire de 53.568 de euro cu toate taxele incluse. În comparaţie cu un Seria 1 Coupe în versiunea 135i, modelul este cu 10.000 de euro mai scump, dar diferenţa dintre cele două modele stă atât în performanţele motorului, cât şi în specificaţiile suspensiei şi ale direcţiei, schimbate dramatic de specialiştii departamentului Motorsport.
Via | WorldCarFans
DE fapt are un motor biturbo (adica 2 turbine) si nu unul cu turbina twin scroll adica N54T si nu N55, mai verificati si voi nu le mai luati asa cum apar pe oriunde