BMW 135i primeste noul motor N55 si o transmisie DCT
Incepand cu primavara anului 2010, cei de la BMW vor inlocui motorul N54 de pe 135i cu noul N55 de 300 CP si 406 Nm.
BMW 135i va primi un nou motor, N55B30, care va inlocui actualul N54B30. Propulsorul a debutat pe noul Seria 5 GT in versiunea 535i GT si va fi disponibil si pe 335i. Motorul de trei litri si sase cilindri in linie este supraalimentat cu o turbina twin-scroll si ofera 300 CP la 5.800 rpm. Cuplul motor maxim oferit de noua unitate este de 406 Nm si este oferit intre 1.200 si 5.000 de rotatii pe minut.
Potrivit celor de la BMW, integrarea tehnologiei Valvetronic si inlocuirea celor doua turbine cu o singura unitate ofera un raspuns la acceleratie extrem de bun, alaturi de eficienta sporita a carburantului. De asemenea, inginerii bavarezi anunta ca motorul N55 furnizeaza cuplul motor maxim cu 100 de rotatii pe minut mai devreme fata de propulsorul precedent, in timp ce presiunea furnizata de turbina este imbunatatita pe intreaga gama de turatii.
Pe langa noul motor de care va beneficia BMW 135i Coupe si Cabrio, modelul va fi oferit si cu o transmisie DCT cu dublu-ambreiaj. Cutia de viteze DCT are sapte trepte si si poate fi comandata atat prin intermediul levierului de pe consola centrala, cat si prin intermediul padelelor de pe volan. Noile padele au un mecanism de actionare diferit, cea din stanga volanului fiind utilizata pentru o treapta inferioara, pe cand cea din dreapta volanului fiind utilizata pentru a schimba in treapta superioara de viteza.
Via | MotorAuthority
frumos........si eu care credeam ca are 7590 de NM.