Bilet pentru lumea Jeep: la 75 de ani, marca americană deschide înscrierile în Jeep Owners Group România
Dacă deții cel puțin un Jeep sau dacă îți dorești pur și simplu un model al brandului american, ești invitat în Jeep Owners Group, o comunitate dedicată celor atașați de valorile promovate de cea mai cunoscută marcă de mașini off-road din lume.
Deținătorii români ai modelelor Jeep și fanii mărcii americane din țara noastră au la dispoziție începând de astăzi posibilitatea de a se înscrie în singurul Club coordonat oficial de cel mai cunoscut brand dedicat modelelor de teren. Jeep Owners Group (JOG) este prezent în acest moment oficial în peste 24 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa și încearcă să adune într-o comunitate virtuală dedicată atât posesorii modelelor brandului american, cât și cei care își doresc un Jeep și se identifică cu valorile promovate de marca de peste Ocean.
În acest moment, JOG numără 60.000 de membri în cele 24 de țări în care au fost deschise oficial înscrierile. În România, lista a fost inaugurată astăzi în mod oficial, iar clienții și entuziaștii pot să se înscrie pe site-ul oficial al Jeep Owners Group.
Înregistrarea în Jeep Owners Group este gratuită, iar calitatea de membru și accesul la serviciile și facilitățile oferite de JOG este de asemenea gratuită în primul an de la înscriere. Există trei tipuri de membru: Lifetime, Owner și Enthusiast. Primul nivel, Lifetime, este gratuit pe viață și le este dedicat clienților care au cel puțin trei mașini ale mărcii în garaj. Owner este nivelul deschis tuturor celor care dețin un Jeep sau care-și vor achiziționa unul modelele mărcii în viitor, iar prețul abonamentului după primul an de gratuitate este de 80 de euro pe an. În sfârșit, nivelul Enthusiast le este dedicat fanilor Jeep care își doresc o astfel de mașină și care se regăsesc în spiritul mărcii. Prețul unui an calitate de membru este de 30 de euro.
În schimbul calității de membru, Jeep le va oferi celor din JOG acces la o serie de servicii și evenimente dedicate. De exemplu, 400 de mașini și 2500 de pasionați ai mărcii au avut ocazia de a participa în acest an la Camp Jeep, un eveniment dedicat aventurii care a avut loc în Spania, la poalele Munților Pirinei. membrii JOG vor avea de asemenea acces la o revistă dedicată mărcii Jeep, la o serie de oferte speciale, la produse speciale de merchandising și vor putea să accese o bază de date cu idei de trasee off-road și de aventură care pot fi abordate la volanul propriei mașini. Detalii despre serviciile și oportunitățile pe care le poți accesa prin JOG găsești aici.
Jeep Owners Group a fost creat oficial în 2014 și este activ pe majoritatea piețelor europene importante. În România, clienții care-și achiziționează o mașină din rețeaua de dealeri Jeep vor primi automat un Welcome Kit și pachetul care atestă calitatea de membru. Proprietarii modelelor Jeep construite în anii anteriori și fanii mărcii se pot înscrie gratuit pe site-ul dedicat.
Super brand, pacat de management. Asa cum titani IT precum Nokia, Sony, Microsoft, au pierdut in fata unor pitici (la inceput) ca Beats sau Apple, asa Jeep se lupta cu mediocritatea de zeci de ani. In loc sa aibe modele care tintesc fiecare tot-teren Nissan, Dodge, Chevrolet sau chiar Audi, ei dorm si viseaza modele aiurite precum Compass si Patriot carese mananca unul pe altul, sau Cherokee care zici ca-i dintr-o carte cu extraterestrii pentru copii.