Bestie pentru circuit: SLR 722 GT

Publicat luni, 29.10.2007 19:30 de Mircea Meșter

Aveti in fata cea mai radicala versiune a celui mai sportiv model Mercedes-McLaren, 722 GT. Exclusiv pentru circuit!

Grupul britanic de motorsport RML a creat cea mai nervoasa versiune a lui Mercedes McLaren SLR existenta pana astazi. Dezvoltata pe baza editiei limitate SLR 722, varianta GT este conceputa special si exclusiv pentru pista, urmand sa participe in competitiile de motorsport in care ar putea fi omologata.

Una dintre cele mai tari masini de curse din lume, SLR 722 GT a fost deja acontata de 21 de clienti, pretul unui exemplar fiind de un milion de euro.

Diferentele fata de versiunea de serie sunt vizibile si evidente, RML atasand nu mai putin de 400 de componente noi noii versiuni: suspensii, elemente aerodinamice modificate - priza de aer marita, splitter frontal, eleron posterior imens, spoilere - sistem de evacuare schimbat, interior upgradat.

Motorul V8 de 5.5 litri de origine AMG a fost si el regandit, ajungand acum la 671 de cai putere si la 830 Nm.

  • ShArKy, luni, 29.10.2007 20:16
    oh my god !

    ce tare e masina asta

  • AndreiRN, luni, 29.10.2007 21:08
    MBZ Britanic

    Deci a fost nevoie de un grup de britanici care sa ia un produs nemtesc si sa scoata asa ceva. Curios tare. Britanici nu sunt in stare sa aiba si ei o firma a lor profitabila dar fac minuni cu masini nemtesti pe cand astia fac masini de calitate dar nu se gaseste unul sa scoata untul din ele.

  • CSV, luni, 29.10.2007 21:55
    ma gandesc

    cat de mult pot avansa oamenii in tehnica, cat de mult putem sa evoluam in general, ce frumuseti putem crea, ce bijuterii tehnice ce te fac sa cazi intr-o balta de contemplatie in urma careia ramai fleasca spiritual, dar......ma gandesc daca as fi bogat, Tziriac-tic de bogat si mi-as baga una d'asta in garaj, dupa care ziua, pe la jumatea ei m-as duce pe "Splai" in plin ambouteillage(parca, dar nu sunt sigur, asa se scrie), as accelera-o la singe, uite asa, fara virgula, si le-as arata cum sta un milion de euro pe patru roti la coada, la stopul ala nenorocit de la Grozavesti spre Cringasi sau spre oriunde(tot fara virgula), asteptind culoarea bestiala de verde care sa-mi dezlantuie de nestavilit cei 671,214 cai putere pentru urmatorii paishpe metri. Deabia astept sa ma vad in ea cand mi-or aduce-o si sa merg de 4 ori pe zi p'acolo cu manelele date la maxim de distorsionare acustica si aproape de mizerabil ca perceptie, ca sa cada studentele stoluri, stoluri. Glumesc, sper ca am reusit sa va fac sa zambiti si sa uitati ca traim intr-o Romanie care pentru multi, viata este trista si sperantele se sting an de an, consecvent si in timpul celor mai frumosi si visatori ani ai tineretii. Zambiti oameni buni, frumusetile astea tehnice sunt ca un vis ce s-a realizat...dar nu pentru noi !

  • Sobo, marţi, 30.10.2007 00:42
    Este

    foarte adevarat CSV.

  • VeVeROIU', marţi, 30.10.2007 08:44
    Masini nemtesti???

    Masina in cauza nu este nemteasca decat cu numele....este fabricata in fabrica McLaren in Anglia, gandita de Mclaren(firma britanica) si cu motoare britanice. Sorry...dar e britanica mashina din toate punctele de vedere.

  • mdap, marţi, 30.10.2007 09:47
    greutate

    Cate kilograme are acesta varianta ?

  • ...., marţi, 30.10.2007 09:56
    slaba

    dak vrei putere iati un bugatti veyron si gata ({aly_com55}my yahoo id) hai sal intrati p idu meu dak e ceva bye

  • io, marţi, 30.10.2007 12:33

    VeVeROIU' din cate stiu eu AMG e firma americana.

  • Mr. K, miercuri, 31.10.2007 12:38
    Pt io

    AMG nu e firma americana ;) Si veveroiu are dreptate... McLaren este producatorul ;) Cat despre masina... ce sa zic. Incredibila! Nota 11... + ;)

  • Pt CSV, miercuri, 31.10.2007 12:45
    ai dreptate partial

    Cam asa e, in proportie de 70% ai dreptate, darrrr, cred ca daca iti iei SLR poti sa faci si un tur pe un traseu montan, eventual pe Valea Oltului, Rucar - Bran sau Transfagarasan (bine'nteles e nevoie si de un pic de maiestrie in slalomul gropilor), unde poti sa simti toti armasarii putere intr-un sprint de 400 de metrii pana la urmatoarea curba si apoi o frana care sa scoata in evidenta supersistemul de franare... care sunt convins ca exista! Deci... nu trebuie neaparat sa-ti iei SLR ca sa te duci cu el la piata sau la agatat de studente bete prin regie ;) No offence :)

  • Moshu, miercuri, 31.10.2007 17:39
    Pentru PT

    ai dreptate, astept sa se mai prabuseasca ceva pe Valea Oltului, o stanca, un defileu, un pas montan si dupa aia sa te tii nene, accelerez din nou motorul tot asa la maxim de hematii + leucocite si le stric din nou bresa in neputinta de a face ceva bun in rahatul asta de infrastructura rutiera de care toti fug cu responsabilitatea agatzata de incompetentza gras remunerata de ai nostrii ca brazii(guvernantii nostrii efemeri si TUNARI) pentru ai lor ca molizii(slugi bune executante contra cele un poco mai sus enuntzate). Ca d'aia iubesc eu Mclaren Mercedes-ul meu de 722 de nr.-e. Asta este diferentza intre ce pot astia sa faca, transformand un automobil intr-o alta piesa-opera de arta pusa frumos pe raftul realizarilor de exceptie a mintii umane, limpezi si nealterate de bolile copilariei vesnice romanesti. Traim in Romania si asta este marele nostru ghinion mostenit prin nastere, valabil pentru cei ce nu pot sa obtina suport altfel decat prin nepotism, apartenenta la vreun clan sau necinste. C'est la vie, da io tot ma duc si prin Grozavesti x Vasile Milea ca nu pot sa rezist sa nu ma dau in McLaren p'acolo vreo 40 de minute la stop, numai asa sa-mi admire esapamentele mele cromate si laterale de tot. :) Multumesc celor cu spirit al umorului Uite ca putem sa si scriem pe aici fara sa ne injuram sau jigni. Maaare minune !!!!