Bentley a introdus 210 grame de aur în interiorul supercarului Batur
Interiorul noului supercar de lux Bentley Mulliner Batur conține câteva ornamente cu totul speciale. Mai exact, cel mai puternic model de serie produs de constructorul britanic vine la pachet cu 210 grame de aur în habitaclu.
Noul Bentley Mulliner Batur este, așa după cum bine știm, cel mai puternic model de serie produs vreodată de Bentley. În buna tradiție a mărcii britanice, acest model este și unul foarte exclusivist, deoarece vor fi produse doar 18 exemplare ale noului model de lux.
La un preț deloc mic, de 1.94 de milioane de euro, primești o mașină cu un motor W12 de 6.0 litri, capabil să livreze 740 de cai putere, alături de o serie de tehnologii și inovații precum: diferențial electronic cu alunecare limitată, direcție integrală, suspensie pneumatică și bare anti-ruliu active.
Alături de acestea, clienții își vor putea personaliza propriul exemplar Mulliner Batur exact pe placul lor, datorită unei game foarte mari de culori la exterior, de materiale și ornamente pentru interior. Aici este inclus și un pachet special care include 210 grame de aur folosite în scop decorativ în habitaclu.
Aurul folosit la noul Mulliner Batur este creat cu ajutorul unei imprimante 3D și este răspândit în special în zonele cu cel mai mare uz tactil din habitaclu. Vorbim aici de maneta care înconjoară butonul de pornire și oprire a motorului și prin care poate fi schimbat modul de conducere, dar și de butoanele pentru reglarea aeratoarelor și de dunga amplasată în partea superioară a volanului.
Bineînțeles, aurul este produs în mod sustenabil din bijuterii vechi și reciclate. Acestea sunt mărunțite și devin un praf fin, care este folosit pentru procesul de imprimare 3D. Fiecare bucată de aur este desenată digital, folosind modele virtuale.
Apoi, ornamentele sunt create cu o imprimantă 3D cu laser, iar acestea sunt apoi finisate și montate manual în habitaclu de către bijutieri artizani specializați.
via Bentley
Cunosc o echipă de tunning care dorește adresele clienților pentru îmbunătățirea performanțelor prin scăderea greutății. Totul gratuit. Iar faptul că ornamentele de aur le-au făcut industrial și nu un bijutier de peste râul Arno din punctul meu de vedere nu îi crește cu adevărat valoarea .