Audi nu pregăteşte un model mai mic decât A1, dar ar putea construi un SUV numit Q9
Nemţii de la Audi nu vor oferi în gamă un model mai mic decât A1, dar există posibilitatea dezvoltării unui model mai mare decât Q7. Vorbim despre SUV-ul Q9, care are potenţialul de a deveni viitorul vârf de gamă al nemţilor.
Audi Q9 este unul dintre proiectele pe care constructorul din Ingolstadt le pregăteşte pentru următorii ani. Rupert Stadler, CEO-ul Audi, a confirmat lansarea posibilă a lui Q9 într-un interviu acordat britanicilor de la Car Magazine. După ce a confirmat faptul că gama Audi va primi un model mai mare, Q9 urmând să fie cel mai mare Audi construit vreodată, Stadler a fost întrebat dacă marca pe care o conduce îşi va lărgi portofoliul şi în cealaltă direcţie, respectiv dacă este posibil un model mai mic decât A1, dar şeful companiei din Ingolstadt a refuzat această posibilitate. Rupert Stadler spune că un model mai mic decât A1 nu este necesar în gamă.
Audi A1 şi A3 vor primi motoare cu trei cilindri în linie
SUV-ul Q9 este posibil în gama Audi deoarece constructorul german vrea să-şi extindă oferta de SUV-uri, acestea urmând să reprezinte peste 45% din vânzările globale ale mărcii. Zvonurile anterioare anunţau un vârf de gamă de la Audi numit A9, care ar fi putut să fie un coupe cu patru uşi sau o limuzină, dar aceste posibilităţi au fost infirmate printr-o declaraţie a lui Rupert Stadler, în care CEO-ul Audi a specificat intenţia constructorului de a-şi dezvolta portofoliul de SUV-uri. În orice caz, Stadler spune că viitorul SUV Q9 nu a fost încă aprobat în consiliul de conducere al companiei. Printre posibilităţile discutate pentru acest model se numără şi un tren de propulsie hibrid plug-in, ceea ce l-ar face pe Q9 un model e-tron.
Audi Q7 va primi o nouă generaţie până la sfârşitul anului viitor
Despre gama A1, şeful Audi se declară încântat, explicând că modelul are o marjă de profit bună, având în vedere posibilităţile de personalizare şi dotările opţionale oferite. Eventualul frate mai mic al lui A1 apăruse în discuţie în urma unor zvonuri, care anunţau că Audi ar urma să dezvolte o versiune proprie a citadinei Volkswagen Up!, oferită şi în gamele Seat şi Skoda sub numele de Mii, respectiv de Citigo.
Audi vrea să-şi mărească gama la 60 de modele până în 2020
Via CarMagazine
In realitate, potrivit presei germane viitorul Q9 nu va fi mai mare decat actualul Q7 ci va avea aproximativ aceleasi dimensiuni . Insa noul Q7 va fi mai mic decat actualul Q7, urmand sa aibe dimensiuni similare cu VW Touareg si Porsche Cayenne . Iar imaginile spion cu viitorul Q7 par sa confirme afirmatiile presei germane, noul Q7 fiind vizibil mai mic decat actualul Q7 .