Audi: "Noul A3 va avea patru variante de caroserie şi va veni la Geneva"
Şeful de design Audi a declarat că noul A3 este gata cu şase luni înainte de lansarea oficială. Modelul va avea patru variante de caroserie şi va debuta la Geneva.
Audi pregăteşte o replică puternică pentru BMW Seria 1. După ce a anticipat viitorul A3 cu un concept expus anul acesta la Geneva, germanii plănuiesc să aducă cât mai repede şi noua generaţie a modelului de segment C. Debutul este fixat în cadrul aceluiaşi salon delveţian, însă primele imagini sunt aşteptate până la sfârşitul acestui an.
Platformă nouă = patru variante de caroserie
Constructorul din Ingolstadt promite, prin vocea lui Stefan Sielaff, directorul de design al brandului, că noul A3 "va îngloba precizie şi calitate, tocmai pentru a-i dovedi clientului că a cheltuit bine banii." Noul Audi A3 va fi primul model dezvoltat pe platforma modulară MQB, capabilă să găzduiască produse diverse, de la Polo la Passat.
Beneficiile oferite de acest nou suport vor fi masa mult mai redusă şi flexibilitatea. Această ultimă caracteristică ne va permite să vedem în viitor mai multe variante de caroserie: pe lângă deja cunoscutele variante hatchback şi cabrio, care vor avea un ampatament de 2595 mm, Audi va introduce şi variante destinate familiştilor, un break şi un sedan, cu ampatament de 2630 mm.
"Am creat practic modele care alcătuiesc un cuplu, asemeni actualelor A4 şi A5. Partea forntală va fi identică pentru toate cele patru variante de caroserie, dar sedanul şi decapotabila vor avea bosaje ceva mai profilate, panouri laterale diferite şi stopuri cu design distinctiv", a declarat Sielaff.
Noul A3 este deja finalizat
Acelaşi director de design a declarat şi că interiorul lui A3 va fi similar celui regăsit pe conceptul A3 e-tron, prezentat la Shanghai. Cele patru guri de ventilaţie rotunde, consola centrală generoasă cu comenzile sistemului MMI şi ecranul LCD care iese din planşa de bord, ca în cazul lui A7 şi A8, sunt doar câteva elemente ce vor defini habitaclul.
Gata să fie mai uşoară cu 10% decât actualul A3, noua generaţie va primi viitorul motor de 1.4 litri TFSI şi 140 de cai putere, dezvoltat de Grupul Volkswagen şi echipat cu sistemul de dezactivare al cilindrilor.
Sielaff a concluzionat: "cu mai puţin de şase luni până la lansarea oficială, noul Audi A3 este deja gata. În acest moment ne concentrăm asupra unor succesori pentru modele ca TT, Q7, R8 şi viitoarea familie A4/A5."
via | carscoop
audi castiga in DTM atat la piloti cat si la constructori, asteptam noul sezon in care participa si cei de la BMW. http://www.dtm.com/tabelle.php