Audi A9, ameninţarea germană pentru Aston Martin Rapide

Publicat joi, 11.11.2010 17:31 de Bogdan Mirică

Audi ar putea lansa în următorii cinci ani cel mai exclusivist model din istoria sa, recunoscut după indicativul A9. Modelul va fi o limuzină sportivă, cu tracţiune spate şi un preţ de peste 100.000 de euro.

După A7 şi A1, Audi ar putea extinde şi mai mult gama sa de modele premium, în încercarea disperată de a deveni liderul segmentului premium. Constructorul din Ingolstadt plănuieşte lansarea unui nou model, un adevărat vârf de gamă, exclusivist, care va fi recunoscut după indicativul A9.

Rupert Stadler, preşedintele Audi, a lăsat să se înţeleagă că surpriza pregătită de inginerii germani va debuta oficial în 2015, anul în care constructorul îşi propune să devină lider al segmentului premium, depăşind BMW. Potrivit lui Stadler, A9 va reprezenta superlativul exclusivismului pentru Audi, un model demn de aprecierile celor mai aspri critici, gata să atace direct nume mari din industrie, precum Aston Martin Rapide.

Viitorul vârf de lance al brandului din Ingolstadt va fi dezvoltat pe viitoarea platformă MSB cu propulsie posterioară, programată să găzduiască şi alte exponate de lux ale grupului VAG, cum sunt Porsche Panamera, Bentley Continental GT şi chiar versiunea de serie a viitorului Lamborghini Estoque.

Văzut ca un model sportiv de lux, A9 va fi disponibil în versiuni cu tracţiune integrală quattro sau doar posterioară. Gama sa de motorizări va include mai multe motoare cu opt cilindri precum şi o alternativă hibridă de 500 de cai putere. Cea mai puternică opţiune ar urma să propulseze sportiva până la 300 de km/h.

Viitorul etalon al brandului german se va poziţiona deasupra actualelor A8 şi R8, având în vedere că preţul său va porni de la aproximativ 100.000 de euro, o valoare demnă de segmentul modelelor exotice.

via | autoblog

  • ian, joi, 11.11.2010 18:49

    au dat si astia in boala lu aia cu ixurile......

  • Ovidiu, joi, 11.11.2010 19:04
    :)

    Asta e industria, Ian, n-ai ce face...capitalism, productie, eficienta, costuri, imagine, marketing, manipulare, iluzii, profit...BANII n-au sigle si nici miros...oricum nu vrem sa fim invadati de chinezi nu?atunci sa nu mai fim carcotasi cu producatorii europeni...

  • DriftKing, duminică, 14.11.2010 22:22
    Audi A9

    Asteptam cu interes..va fi o lupta interesanta