Audi A1 primeşte tracţiunea integrală quattro
Audi a anunţat introducerea tracţiunii integrale quattro şi pe modelul A1. Mezinul se bucură de acelaşi sistem Haldex regăsit pe fraţii A3 şi TT.
Audi caută cu orice preţ să facă din noul A1 un etalon al segmentului. Constructorul din Ingolstadt a anunţat oficial că va introduce în gama mezinului şi opţiunea unei tracţiuni integrale quattro, o premieră pentru segment. În aceste condiţii am putea asista nu numai la derivate S şi RS asistate de celebrul sistem 4x4 ci şi la versiuni de serie banale, cu motorizări ceva mai puternice.
Sub caroseria micului model se va ascunde un sistem de tracţiune integrală asemănător celui regăsit pe A3 şi TT, semnat de Haldex, cu control electronic şi activare hidraulică. În condiţii normale, repartizarea cuplului se va face în proporţie de 90% pentru axa faţă şi doar 10% pentru cea spate. Atunci când este detectată însă o pierdere a aderenţei, cuplul transmis punţii spate poate ajunge până la 50%.
Noua opţiune se va regăsi în gama actualului A1 chiar de anul acesta, preţul urmând să fie destul de piperat.
via | autoblog
n-ar trebui sa fie si cu mai multa putere spate decat fata cand subvireaza ?