Audi a depasit Mercedes in primele trei luni ale anului

Publicat luni, 12.04.2010 10:25 de Bogdan Mirică

Constructorul din Ingolstadt a reusit sa vanda mai mult decat Mercedes la nivel global in primele trei luni ale lui 2010. Audi a livrat in total 264.100 de unitati, iar Mercedes doar 248.500 de unitati.

Vazut ca anul revenirii in industria auto, 2010 a marcat deja un record important pentru unii constructori. Pe piata premium, Audi se bucura de o noua victorie in lupta cu granzii BMW si Mercedes. Constructorul din Ingolstadt a reusit sa depaseasca vanzarile rivalului din Stuttgart la nivel global in primele trei luni ale anului.

Intre lunile ianuarie si martie, Audi a reusit sa livreze in toata lumea 264.100 de unitati, in timp ce Mercedes s-a multumit doar cu 248.500 de exemplare.

Subsidiarul grupului Volkswagen a fost ajutat in principal de dealerii sai din China, care au reusit o performanta deosebita in actuala situatie economica: unul din cinci modele vandute de Audi la nivel global a fost livrat in Tara Marelui Zid.

Tinta nemtilor din Ingolstadt este aceea de a depasi conationalii BMW si Mercedes la nivel global pana in 2015, cand isi propune sa totalizeze 1.5 milioane de unitati vandute pe an.

via | autocar

  • C-G-C, luni, 12.04.2010 10:39
    AUDI +

    Va fi interesant de vazut si vanzarile BMW, insa deocamdata acestia nu le-au facut publice. Cred ca stirea asta reflecta perfecta faptul ca Mercedes este "in scadere de forma" de ceva timp. Poate ca odata cu aceasta stire "specialistii" care comenteaza pe Automarket vor inceta sa mai bata campii cu privire la statutul de brand premium al celor din Ingolstadt.

  • andr3i, luni, 12.04.2010 11:00
    AUDI

    pot sa vada 10 stiti k ei tot pe a lor o tin...:)):)). MULT SUCCES in continuare.

  • andr3i, luni, 12.04.2010 11:01

    * stiri

  • BMW-M, luni, 12.04.2010 11:12
    @TOTI

    Pana la BMW ,mai au de papat lapte cu mamaliga. Audi demult vinde mai mult ca Mercedes-Benz. Dar mai putin ca Bayerische Motore Werke .

  • Paul, luni, 12.04.2010 11:17
    @BMW-M

    Si eu sunt fan BMW, dar tu dai dovada de o incapatanare prosteasca, chiar si in fata unor cifre clare. Faptul ca Audi a devenit o masina premium foarte competitiva nu se mai poate contesta. Diferentele intre ele tin mai mult de gusturi decat de altceva.

  • Crysty, luni, 12.04.2010 11:47
    Audi

    Audi ar trebui sa se multumeasca cu locul 3! Daca a vandut mai mult in China asta nu inseamna ca a vandut la nivel mondial! BMW si MB sunt cele mai tari!

  • ZZZ, luni, 12.04.2010 11:48
    @Paul

    Lasa-l in pace, baiatu' are probleme cu mansarda. Deja lumea nu-l mai ia in seama. On topic: Si in 2009 Audi a vandut mai mult decat BMW si Mercedes-Benz....Asta insa nu inseamna ca sunt neaparat mai bune. Fiecare masina are plusurile ei si se adreseaza unei anumite categorii. Sunt multi factori care influenteaza vanzarile si fiecare companie isi angajeaza oameni cat mai buni pentru a inclina balanta in favoarea lor. Pe acei oameni ii incalzeste stirea asta, pe mine (chiar daca sunt fan Audi) ma lasa rece, ca nu castig nimic din asta, nici material nici intelectual.

  • Vali, luni, 12.04.2010 11:53
    @ Crysty

    Vanzarile sunt globale ! Audi in momentul de fata este cel putin pe locul 2, la sfarsitul acestei luni cand BMW va prezenta vanzarile globale pe primele 3 luni ale 2010, vom vedea daca Audi i-a depasit sau nu pe cei de la BMW .

  • andr3i, luni, 12.04.2010 13:35
    audi

    @vali cred ai vrut sa zici ca in momentul de fata AUDI e pe primul loc si in functie de datele furnizate de bmw atunci vom vedea daca vor ramane pe locul 1 sau vor cobora pe pozitia secunda. pana atunci se stie cine e nr 1.

  • .marius., luni, 12.04.2010 15:03
    Numar vs valoare

    Poate ca a vandut Audi mai multe unitati...dar haideti sa judecam un pic.Cat costa un S-classe si cat costa un A8 ?Am dat un exemplu de referinta intrucat chestia asta se aplica la toate modelele concurente Pentru ca asa ...Dacia vinde mai bine decat ambii constructori :)).

  • LauCalin, luni, 12.04.2010 15:31
    marketing

    Lasand la o parte comparatiile tehnice dintre marci, marketingul influenteaza in primul rand vanzarile. Daca ai o politica de marketing bine pusa la punct si o strategie de vanzari competitiva si adaptata fiecarei piete vanzarile nu vor intarzia sa apara. Ganditi-va ca Audi are un handicap clar in fata lui Mercedes si totusi l-a depasit la vanzari, si anume asocierea cu VW (fie ca nu prea e asa sa recunoastem ca sunt foarte multi care sustin asta) si motoarele TDI care sunt comune de la Skoda pana la Audi. Si cu toate astea vanzarile au crescut in fiecare an (sau aproape in fiecare an). Si atat timp cat vin bani, restul conteaza mai putin (cine lucreaza in economie sau marketing intelege cam ce vreau sa spun:) )

  • M1, luni, 12.04.2010 16:06
    BMW POWER

    Mai din aricolul urmator BMW este peste Audi si Mercedes , asta in cazul in care nu ne mint : BMW Group a crescut vânzările cu 13,8% la sută în primul trimestru: Un total de 315614 (prev. an 277264). BMW, MINI şi Rolls-Royce automobile marca au fost livrate clienţilor din întreaga lume. volumele de vânzări a companiei a crescut cu 12,1% martie pentru a ajunge la un total de 141701 (prev. an 126381). vehicule. Toate cele trei branduri din câştigurile puternice: vanzarile de autovehicule marca BMW au urcat cu 12,7% la 117696 (prev. an 104423). Unităţi în luna în curs de revizuire. MINI a livrat 23,880 de vehicule martie (prev. an 21888 / 9.1%.), În timp ce automobile Rolls-Royce au fost prezentate la 125 de clienti (prev. an. 70 / 78.6%) în ultima lună. Ian Robertson, membru al consiliului de administraţie al BMW AG, responsabil pentru Marketing şi Vânzări: "Suntem din nou pe drumul nostru de creştere în aproape toate pieţele auto. Am avut un trimestru bun primul, cu o crestere a vanzarilor de 13,8%. Am intenţia de a continua îmbunătăţirea pe cifrele de anul trecut în întreaga-al doilea trimestru - nu datorită cel la noul BMW Seria 5 Sedan şi noi modele, cum ar fi Seria 3 Coupe si Convertible "Robertson a adăugat:." Pentru anul 2010 ca un întreg, suntem cu scopul pentru creştere economică sănătoasă în intervalul de procente cu o singură cifră pentru a ajunge la mai mult de 1,3 milioane de vehicule. " BMW Group câştigurile realizate în aproape toate pieţele de automobile în primul trimestru. Compania a atins noi recorduri trimestriale, nu numai în ţările emergente BRIC a Braziliei (1658 / 131.2%), Rusia (4668 / +11,6%), India (1314 / 32.5%) şi China (34,179 / 106.1%), dar, de asemenea, în Austria (3589 / 23.1%) de Sud, Coreea (3517 / 65.8%) şi Malaezia (967 / 14.0%), precum şi pe pieţele din America Latină (4173 / 71.0% -, inclusiv Brazilia) şi din Orientul Mijlociu (3908 / 13.1%). În ciuda tendinţei generale de scădere a pieţei, BMW Group a fost singurul producator german de a face, de asemenea, câştigurile sale în cea mai mare piaţă unică, Germania, unde a extins cota sa de piaţă. Cu un total de 56,617 (prev. an 55,837). Vehicule vândute în ţara în primele trei luni ale anului, au existat 1,4% mai mult nou BMW si MINI înregistrări decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. În Statele Unite, compania a inregistrat o crestere de 7,4% în volume, cu vanzari de 55,051 (prev. an 51,244). Vehicule între ianuarie şi martie. creşteri substanţiale, de asemenea, au fost observate la alte pieţe cheie: De exemplu, în cadrul vânzărilor Marea Britanie a urcat 13,8% la 34,327 (prev. an. 30165) unităţi; în Franţa vânzările au crescut cu 5,2% la 14,462 (prev. an 13,745). unităţi; şi în vânzările Spania au fost cu 37,4% mai mare la 10374 (prev. an 7549). unităţi. Încă o dată serie marca BMW model mai mare - BMW Seria 7, cu 14,245 (prev. an 9246 / 54.1%). Livrările şi BMW X5 si X6 cu modele livrările totală combinată de 33723 (prev. an. 30784 / 9.5% ) vehicule - a contribuit la câştigurile din primul trimestru de vânzări. Un alt şofer de creştere cheie în primele trei luni ale anului a fost BMW Z4 Roadster cu 6461 (prev. an. 1563 / 313.4%) livrările. Toate cele trei serii modelul a rămas lideri de clare la nivel mondial de piaţă în segmentele lor respective. Cu un milion de unităţi produse de la lansarea sa în 2004, BMW Seria 1 este o altă forţă motrice a creşterii producător mondial de automobile premium. În primul trimestru al anului 2010, această serie model compact, cu patru variante de caroserie au raportat o creştere a vânzărilor de 2,4% pentru a ajunge la un total de 47,909 (prev. an 46,798). Unităţi. Ce este în mod tradiţional BMW-cel mai mare volum de serie, BMW Seria 3, înregistrate 91619 (prev. an. 89468 / +2,4%), vânzările în perioada analizată. Ian Robertson: "noi comenzi pentru cele două lansat recent X1 si Seria 5 Sedan sunt în căutarea de modele foarte bune - de peste aşteptările noastre pur deja ridicat. De asemenea, suntem foarte mulţumiţi de răspunsul pieţei la noul BMW Seria 5 Gran Turismo "Nu mai puţin de 19,657 BMW X1 si BMW 4484 Seria 5 Gran Turismo au fost livrate către clienţi în primele trei luni ale anului.. Noul BMW Seria 5 Sedan a fost disponibil în Europa începând cu sfârşitul lunii martie şi va fi lansat în SUA în iunie. livrările iniţială a noului BMW Seria 5 Touring, precum şi noul Mini Countryman va începe în toamna anului 2010 -, prin urmare, se aşteaptă ca vânzările să crească în continuare în a doua jumătate a anului, în special. modele revizuite ale BMW Seria 3 Coupe si Convertible, disponibil pentru clienţii din sfârşitul lunii martie, va oferi un impuls suplimentar. Mecanicul de creştere principal pentru marca MINI în primul trimestru a fost MINI Convertible, care a livrat cea mai puternică creştere cu 5,954 (prev. an 1878). Vânzărilor la nivel mondial (217.0%). clienţii considerabil mai ales Hatch MINI One Clubman şi variante decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un total de 12302 unităţi (prev. an 6889 / 78.6%). vândute. BMW segmentul de motociclete depăşit în mod evident vanzarile de anul trecut, în primele trei luni ale acestui an: vânzările au fost 20,9% mai mare la 20840 unităţi (17,232). În martie 2010, 11,541 motociclete - o creştere de 26,8% - au fost livrate către clienţi (prev. an 9100)..

  • M1, luni, 12.04.2010 16:07
    BMW

    Stire de pe BMW BLOG . com

  • geremy clarckson, luni, 12.04.2010 16:17
    n-ai cu cine domne... niste tzarani

    Audi arata din ce in ce mai bine iar din pacate degeaba e luxos inauntru ca Mercedes pierde teren la cap design exterior, iar lrgat de bmw da mi-as lua unul datorita comfortului si statul oferit de aceasta masina, dar daca mi-as lua masina pentru modul in care se conduce pentru motorizare si raport calitate-pret mi-as lua audi...

  • Alex, luni, 12.04.2010 16:46
    Marca BMW a vandut in primul trimestru 2010, 265.809 unitati vs 264.100 cat a vandut Audi

    BMW a prezentat azi cifrele de vanzari in primul trimestru 2010, marca BMW vanzand in primul trimestru 2010, 265.809 unitati . Lupta intre cei mai mari producatori premium din lume ( Audi, BMW si Mercedes-Benz ) se anunta foarte disputata pentru restul anului 2010 si pentru anii viitori .

  • C-G-C, luni, 12.04.2010 17:08
    A lansat si BMW comunicatul de presa

    Sursa: www.press.bmwgroup.com Lucrurile stau in felul urmator la vanzarile trimestriale: 1. BMW cu 265,809 unitati 2. Audi cu 264.100 unitati 3. Mercedes cu 248.500 unitati Concluzie personala: Mercedes cu vanzari neasteptat de slabe, practic s-a distantat la aproape 20.000 unitati de ceilalti doi constructori germani. Audi are cel mai bun trimestru din istorie si surprinzator a reusit sa depaseasaca in vanzari Mercedes si sa vanda aproape cat BMW. In timp ce bavarezi pastreaza inca un avans minim de 1700 unitati si este posibil (datorita noii Serie 5) ca si la sfarsitul anului sa aiba cele mai multe unitati vandute.

  • cressty, luni, 12.04.2010 18:56

    da! bmw a vandut mai multe masini. dar raportat la nr de modele audi e lider. bmw are aceste vanzari si datorita lui mini si rolls. apropo: audi R15 tdi a castigat prima cursa pe anu asta;)

  • Dan, luni, 12.04.2010 19:45
    Interesant articol despre VW-Suzuki vs concurenta si despre Audi vs rivalii directi

    http://www.thetruthaboutcars.com/piech-and-suzuki-spook-dr-z-and-ghosn/#more-352179

  • Alex, luni, 12.04.2010 19:59
    Vanzarile foarte bune le creeaza celor de la Audi probleme cu livrarile la timp pe piata nord-americana

    http://www.leftlanenews.com/audis-brisk-sales-causing-short-supply.html

  • midel, luni, 12.04.2010 22:45
    @alex

    multi producatori ar vrea sa aibe probleme cu livrarile la timp pe orice piata. asta inseamna ca vand mult. bv ;)

  • cpr, joi, 14.07.2011 20:52

    Tinta nemtilor din Ingolstadt este aceea de a depasi conationalii BMW si Mercedes la nivel global pana in 2015, cand isi propune sa totalizeze 1.5 milioane de unitati vandute pe an.bmw v-a depasi pragul de 1,5milioane anul acesta deci vor mai avea de asteptat cei de la audi