Aston Martin: ”Noul DBX va fi un crossover care se va adresa femeilor cu vârsta de peste 30 de ani”
Aston Martin își propune extinderea gamei și țintirea unor noi clienți. Prin urmare, versiunea de serie a conceptului DBX va ținti un public feminin, aflat în căutarea unui crossover de lux.
La începutul acestei luni, Aston Martin a confirmat oficial versiunea de serie a conceptului DBX, expus în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, în luna martie.
Aston Martin a confirmat versiunea de producţie a conceptului DBX
Oficialii brandului britanic au anunțat o serie de investiții care presupun lărgirea gamei cu noul DBX. Aceiași oficiali au anunțat și că versiunea de serie a lui DBX va fi un crossover care țintește un public diferit de cel de până acum: femeile.
Într-un interviu acordat publicației Automotive News, Andy Palmer, președintele Aston Martin, a declarat că viitorul DBX se va adresa femeilor de peste 30 de ani, cu un statut social ridicat, care își doresc o mașină exclusivistă, practică, cu mult spațiu pentru copii.
Charlotte, așa cum a fost numit clientul ipotetic al viitorului DBX, este ”o femeie care a trecut de vârsta de 30 de ani și își dorește o mașină încăpătoare, nu formele sexy și destul de înghesuite ale supercarurilor Aston Martin. Charlotte își dorește o poziție la volan mai înaltă, un habitaclu în care să se simtă în siguranță și suficient de flexibil pentru a le asigura copiilor săi spațiu”, a descris Andy Palmer viitorul client.
Același Palmer a declarat că își dorește ca viitorul DBX să se adreseze și pieței asiatice, care a ajuta brandul să își revină din punct de vedere financiar. Oficialul englezilor susține că în cei 102 ani de existență, Aston Martin a vândut 70.000 de mașini, dintre care mai puțin de jumătate au părăsit Regatul Unit. Tot statistica spune că Aston Martin a vândut mașinile sale către numai 3500 de femei.
Tocmai aceste cifre se vor a fi îmbunătățite de strategia de expansiune gândită de Palmer, care și-a propus să atingă o cifră de vânzări ambițioasă, de 7000 de unități pe an.
Are alura de muscle car american. Nu vad cum s-ar putea adresa femeilor