Aproape oficial: Seat IBX Concept
Seat va prezenta mâine la Geneva conceptul IBX, care va sta la baza unui viitor SUV compact de serie al ibericilor.
Internetul - cel mai mare duşman al secretelor producătorilor auto - a "dezvelit" un nou concept înainte ca acesta să fie prezentat oficial de producător. De această vorbă, "victima" se numeşte Seat IBX Concept şi reprezintă viziunea brandului spaniol legată de un viitor SUV al mărcii.
IBX Concept nu este primul prototip de acest tip pe care Seat îl prezintă, acesta fiind de fapt urmaşul lui Seat Tribu Concept, prezentat în premieră mondială la Frankfurt 2007 şi "retrogradat" între timp de spanioli la stadiul de speranţă moartă. Evident, IBX Concept vine cu unele modificări la nivel vizual faţă de Tribu, acestea fiind preluate mai ales de la conceptele de ultimă oră ale celor de la Seat, cum este IBE (prezentat la rândul său anul trecut, la Geneva).
Deşi nu există încă informaţii oficiale despre noul model al ibericilor, putem observa proporţiile care amintesc de Ford Kuga şi de Tiguan, ceea ce înseamnă că viitorul model al celor de la Seat se va bate direct cu acestea în segmentul SUV-urilor compacte.
via | Autoblog.it
-
seat, luni, 28.02.2011 12:27Too little, to late
o speranta moarta e in general marca Seat, nu numai conceptul Tribu
-
Bobo, luni, 28.02.2011 12:35
mai baieti si fete( sper ca sunt pe aici), credeti ca VW va renunta la Seat? adica il va vinde sai desfinta? ce ziceti voi?
-
popa, luni, 28.02.2011 13:23
Nu va fi SEAT cea care are problema pt ca VW e tare, sa aveti rabdare si veti vedea citeva alte marci (Lancia,Alfa etc) care nu au sprijin... Despre modelul asta, adevarul e ca SEAT este cea care a fost copiata: Kuga este un Altea/Leon SUV
-
dan, luni, 28.02.2011 13:50
Eu nu inteleg de ce oamenii aparent redusi la bibilica simt nevoia de a face mereu comparatii cu alte masini. "X seamana cu Y". Pai, si daca seamana, ce? E vreo problema? Si daca ziceti ca seamana, v-a linistit cu ceva, va simtiti mai usurati in vreun fel? Va rog, ajutati-ma si pe mine sa inteleg "gandirea" asta! Multe masini seamana intre ele, ca doar au 4 roti, 2 faruri, 2 stopuri, un volan si, in general, cam aceleasi linii pe diverse variatiuni. Mi se par asa sterile discutiile astea, "seamana cu aia, ba nu, seamana cu ailalta".
-
VAG, luni, 28.02.2011 14:19SEAT
Seat moare incet.... Sa-i fie iertate pacatele......
-
Vasilica, luni, 28.02.2011 14:30
O daaaa sigur moare.Vorbiti la biserica si dati acatist si va murii de mana cu renault ca mai tepari ca aia nu exista!
-
Vasilica, luni, 28.02.2011 15:21
O da!!! Si marmota ce facea???
-
@ VAG, Bobo, luni, 28.02.2011 15:29VW Group a fost in 2010 cel mai profitabil grup auto din lume si va lansa Seat in China si India in 2012, ceea ce va imbunatati serios finantele Seat
Seat sub conducerea lui James Muir ( fost presedinte Mazda Europe ) este pe drumul cel bun . In ultimii ani, probleme celor de la Seat au fost generate de faptul ca 90 % din productie era si este vanduta in Europa ( piata in declin ) spre deosebire de Skoda care este foarte profitabila in special vanzarilor din China si India ( peste 200,000 masini vandute in 2010 ) . VW Group a anuntat ca Seat va debuta in China si India in 2012 . In 2010 Seat a inregistrat cresteri la vanzari iar pierderile au fost de aprox. 100 milioane euro ( Alfa Romeo a pierdut in ultimii zece ani 4 miliarde de euro ) . Ori cand compania mama ( VW Group ) a avut un profit in 2010 de 7200 de milioane euro ( 7.2 miliarde euro ), 100 milioane euro este o pierdere digerabila care va fi recuperata foarte curand . In 2010 in Europa au inregistrat pierderi si Toyota, Honda, Ford si GM Europe ( Opel/Vauxhall ) .
-
@ seat, Bobo, VAG, luni, 28.02.2011 16:03Sansele ca Honda si Subaru sa se retraga din europa sunt mult mai mari decat cele ca VW Group sa inchida marca Seat
Honda se afla de ani buni in degringolada totala in Europa la capitolul vanzari si profituri ( cota de piata a ajuns la 1.1 %, Seat are 2.3 % cota de piata in Europa ), ceea ce nu este exclus ca in viitorul apropiat Honda sa ia decizia sa se retraga de pe piata europeana ( vanzarile mici si pierderile au facut ca PSA, Renault si Fiat sa se retraga cu ani in urma din SUA desi in Europa erau foarte puternici ) . Si Subaru ( cota de piata de 0.3 % in Europa ) sta foarte rau in Europa si nu este exclus ca si Subaru sa faca un anunt similar cu Daihatsu care a anuntat ca se va retrage din Europa din 2013 .
-
seat, luni, 28.02.2011 16:43aveti mazga pe creier?
Putin imi pasa mie ca sefii de la VW au raportat profituri de miliarde pe spinarea prostilor si acum isi cumpara yachturi de lux sau isi petrec vacantele in Caraibe... Mie in calitate de client, imi dau incredere topurile de vanzari, iar aici VAG a luat un sut in fund de la Renault-Nissan pe 2010.
-
@ seat, luni, 28.02.2011 17:34Renault-Nissan a adaugat la vanzarile sale din 2010 si vanzarile AvtoVaz unde detine doar 25 % din actiuni
In primul rand, Renault-Nissan nu este o entitate unica asa cum este VW Group, prin urmare, oficial ei nu raporteaza impreuna vanzarile la OICA . In al doilea rand ceea ce au facut referitor la stirea ca au depasit VW Group la vanzari in 2010 a fost un truc ieftin si nereusit si anume au adaugat la vanzarile lor si vanzarile AvtoVaz unde detin doar 25 % din actiuni ( AvtoVaz este controlat in prezent de statul rus ) . Ori ca sa adaugi vanzarile cuiva la vanzarile tale trebuie sa detii 50 % plus o actiune din contructorul respectiv . Daca cei de la VW Group adaugau si ei la vanzarile lor, vanzarile Suzuki ( unde detin 19.90 % din actiuni ), ar fi fost lejer cu 9.8 milioane masini vandute in 2010 cel mai mare producator auto din lume . Dar nu se grabesc, asteapta sa cumpere 31.10 % din Suzuki ( foarte curand, pentru aprox. 3 miliarde euro ) si numai atunci vor declara ca sunt cel mai mare constructor auto din lume . In link-ul urmator este stirea despre metoda ieftina a celor de la Renault-Nissan care au adaugat vanzarile AvtoVaz spunand ca au depasit VW Group ( http://europe.autonews.com/article/20110208/BLOG15/302089930 ) .
-
@ seat, luni, 28.02.2011 18:06Top 5 cele mai vandute marci auto din lume in 2010
Daca ai incredere in clasamentele de vanzari, nu poti sa nu iei in considerare cand vei cumpara o masina marca VW . Motivul ? In 2010, marca VW ( marca si nu grupul VW ) a ocupat lejer cu aprox. 5 milioane masini vandute in 2010 a doua pozitie in clasamentul celor mai vandute marci auto din lume . Toyota ocupa primul loc, Ford se afla pe locul 3, Chevrolet pe locul 4 iar Nissan pe locul 5 .
-
Semtex, luni, 28.02.2011 18:45@@seat
Nu stiu ce intelegi tu prin "entitate unica", insa faptul ca Renault si Nissan isi raporteaza separat rezultatele denota respect pentru identitatea de marca (aspect ignorat cu desavarsire de vw). Renault-Nissan e un concern auto (cel mai vechi concern auto mai exact) la fel ca Volkswagen AG care se afla sub o conducere unica. Legat de restul... esti la fel de prost informat... "Putin offers Renault-Nissan control of AvtoVAZ" E stire mare si lata pe internet. Cauta titlul asta pe AFP. Contractul e ca si semnat. Carlos Ghosn s-a ineles cu Putin . Renault detine 50% din AvtoVAZ. http://www.automarket.ro/stiri/alianta-renault-nissan-ocupa-locul-trei-in-topul-vanzarilor-din-2010-35978.html
-
Jake Sully, luni, 28.02.2011 19:56@Semtex
Renault-Nisan e cel mai vechi concern auto????...Baietel,da' cam cati ai ai tu asa?Iti da mama voie sa umbli la calculator?
-
@ Semtex, luni, 28.02.2011 20:33In viitor este posibil ca Renault-Nissan sa preia controlul AvtoVaz ( azi, 28.02.2011 alianta Renault-Nissan detine 25 % din AvtoVaz )
IN VIITOR ( IN URMATORII ANI ) ESTE POSIBIL SA LE OFERE CONTROLUL AvtoVaz celor de la Renault-Nissan ! In prezent insa, in urma presiunilor din Franta, Renault foarte probabil isi va reduce participatia in cadrul Nissan ( Nikkei a furnizat aceasta stire ) de la 43.4 % cat detine in prezent la 33.4 % ( procentul cu care controlezi o companie in Japonia ), banii obtinuti urmand foarte probabil sa fie impartiti investitorilor Renault care nu sunt multumiti de performantele financiare ale companiei franceze . Constructorul Nissan Motor Corporation ( detine 15 % din Renault SA fiind cel mai mare actionar in cadrul Renault alaturi de statul francez care detine tot 15 % din actiuni ) are o valoare la bursa mai mult decat dublul valorii pe care o are la Bursa din Paris constructorul Renault SA ( vorbeam de entitati separate, dar care sunt conduse in prezent de acelasi manager, in persoana lui Carlos Ghosn ) . Acelasi Carlos Ghosn a EXCLUS O FUZIUNE INTRE RENAULT SI NISSAN intr-un interviu acordat in eclusivitate agentiei Reuters ( http://www.reuters.com/article/2011/02/28/us-renault-nissan-ghosn-idUSTRE71R28W20110228 ) .
-
@ Semtex, luni, 28.02.2011 21:21Cand VW Group prezinta rezultatele sale, le prezinta atat per total cat si pe fiecare divizie in parte
VW Group prezinta atat rezultatele sale ca un grup unitar, cat si rezultatele fiecarei divizii ale sale in parte . Asa se stie ca Seat are unele probleme . NU acelasi lucru il face FIAT, care pentru a masca diviziile mai putin performante, prezinta doar rezultatele grupului ( presa financiara doar a putut sa speculeze ca Alfa Romeo a pierdut anual in ultimii zece ani 400 milioane euro, Fiat nefurnizand rezultatele Alfa Romeo ) . Vorbeai de respect pentru identitatea de marca ? Cum cataloghezi decizia FIAT de a sterge de pe emblema Alfa Romeo numele Milano ? Acest lucru s-a intamplat dupa ce multumita lui FIAT, Alfa Romeo a incetat sa mai produca masini si propriile motoare in orasul Milano . Chiar si centrul de design a fost mutat la Torino .
-
@ fanii Skoda, luni, 28.02.2011 22:18Au aparut primele imagini cu Skoda VisionD Concept, concept ce prefateaza noua generatie de Skoda Octavia ( va fi oferita si in versiune hatchback )
Au aparut primele imagini cu Skoda VisionD Concept, model ce prefateaza atat noua generatie Skoda Octavia ( va debuta in 2012 ), cat si ( foarte important pentru vanzarile Skoda in vestul Europei ) varianta hatchback a acesteia, versiune ce va fi oferita in serie alaturi de celelalte variante Octavia ( versiunea in doua volume si jumatate, break ) .
-
@ Semtex, seat, VAG, Bobo & Co, luni, 28.02.2011 23:30VW Group a devenit cu 8.18 % din actiuni ( a platit 136 milioane euro ) al doilea actionar in cadrul companiei SGL Carbon
Fibra de carbon va deveni tot mai importanta in viitor, iar in acest sens VW Group a facut o miscare inteligenta cumparand contra sumei de 136 milioane euro 8.18 % din actiunile companiei SGL Carbon, unul dintre cei mai mari specialisti si producatori de fibra de carbon ( http://derstandard.at/1297819181656/Ueberraschungs-Coup-VW-wird-zweitgroesster-Aktionaer-bei-SGL ). Foarte interesant, cel mai mare actionar SGL Carbon este cu 22.25 % din actiuni, compania Skion ce este detinuta de Susanne Klatten ( fiica lui Herbert Quandt ), cel mai mare actionar BMW AG .
-
Omega3, marţi, 01.03.2011 00:29
Copilul asta explodat cred ca a fost batut cu p...a in cap cand era mic de tacsu. Nu inteleg de ce o tine pe a lui cand rezultatele sunt clare in vanzari. Numai clisee baga ca identitatea de marca ca respect pentru clientii desii ca si fost posesor de cazan marca renault le doresc sa vanda 2 cotete pe an.
-
Semtex, marţi, 01.03.2011 09:46iar faci pe atotstiutorul si iar dai informatii false
Discutia si acordul a avut loc in luna octombrie 2010, iar parafarea contractului va avea loc "în următoarele luni" (citat Automarket 2010). In prezent intelegerea e deja incheiata. Renault-Nissan are tot dreptul sa ia in considerare vanzarile Lada pentru ca e actionar majoritar. Si da, Renault-Nissan ramane cea mai durabila alianta cand toti ceilalti s-au destramat: Daimler-Chrysler , Ford-Jaguar-LandRover-Volvo, GM-Saab etc.
-
@ Semtex, marţi, 01.03.2011 10:32De ce actionarii Renault sunt nemultumiti de performantele companiei ?
Pana nu va fi semnat acordul, RENAULT-NISSAN NU ESTE ACTIONAR MAJORITAR ( si Fiat era foarte aproape sa semneze acordul cu Sollers, iar in ultimul moment rusii le-au facut figura si au semnat cu Ford ) ! Ai citit interviul lui Carlos Ghosn din Reuters ? De ce sunt actionarii Renault nemultumiti ? Renault a inceput sa-si vanda din active ( a vandut majoritatea actiunilor ce le detinea in cadrul AB Volvo pentru 3 miliarde euro ) si foarte curand va vinde 9 % din actiunile Nissan ( va ramane pentru moment cu 33.4 % din actiunile Nissan ) . Asa a inceput Ford cu Mazda . De la 33.4 % din actiuni, azi mai detine doar 3.5 % din actiunile Mazda ....
-
@ Semtex, marţi, 01.03.2011 10:51Renault nici in cadrul Nissan nu detine peste 50 % din actiuni
Va vinde 10 % din Nissan, nu 9 % . Pai dupa cum se observa, RENAULT NU ESTE ACTIONAR MAJORITAR NICI IN CADRUL NISSAN !
-
Semtex, marţi, 01.03.2011 13:09de ce imi lasi mie impresia de rechin batran fara dinti?
Cu google, fara google, trag apa dupa tine mascariciule... crezi ca daca lucrezi la departamentul de contrainformatii (a se citi "dezinformare") de la VAG ma dai pe mine pe spate...? Piata bursiera se comporta oarecum haotic, iar presa cateodata nu are capacitatea de a oferi o imagine clara a realitatii... Actionarii se pot panica imediat, dar la fel de repede Carlos Ghosn ii poate calma... Asta inseamna ""leadership" in viziunea lui Carlos Ghosn... intr-o conferinta spunea asa: "Leadership is how you make a lot of people going in a direction witch is not obvious, how u make a lot of people going through efforts and hardships, being motivated that it wouldn't do without leadership, how you put the light at the moment where people are desoriented about were to go... this is where leadership is important " Mai sunt asa-zisii "analisti auto" care pun paie pe foc, insa chiar daca Ghosn le-ar preda cursuri intensive pana la sfarsitul vietii lor, tot n-ar ajunge la nivelul lui... Carlos Ghosn a mai fost criticat de-a lungul timpului pentru politica dura, insa asta nu a impiedicat alianta sa fie considerata un succes in industria auto... Sala plina de studenti. Alta conferinta, alt interviu: " - The stock price is under pressure, the press isn't as kind to you... how do you respond to that challenge? Carlos Ghosn (adresandu-se masteranzilor din public) -Some of you will face uncertainty, tough times, challenge, etc... there is only one thing you need to know: DON'T EVER EXPECT RECOGNITION ! ever ! i mean if you start like this, with very low expectation, you're never disappointed ! :)) You know, when i started in japan in 1999, i had one of the massive negative press, even the european press. Probably the most "postitive" press was the japanese press because it was skeptical :)) you know, negative, but skeptical... in '99 press said where are your products, when i gave them products, they said where is your technology, when i showed them technology, they said where i your hybrids, and so on.." Renault - Nissan e o organizatie flexibila. Carlos Ghosn e de acord ca nu-i obligatoriu sa fie pe vecie un singur CEO pentru marcile aliantei... insa inca nu-i cazul de asa ceva acum @all eu zic ca omul asta merita aprecierea noastra doar daca ne gandim putin la Nissan GT-R, Patrol sau la programul electric...
-
Semtex, marţi, 01.03.2011 13:34
Scopul Aliantei e dezvoltarea pe baza strategiilor si obiectivelor comune, nu joaca de-a procentele si imobilizarea resurselor fara rost...
-
@ Semtex, marţi, 01.03.2011 16:18ACTIONARII VOR BANI NU VORBE !!!
Actionarii nu se calmeaza cu VORBE ci cu BANI !!! Pentru asta au devenit in primul rand actionari la Renault . SA CASTIGE BANI ! Daca esti asa expert in Renault, cred ca stii ca in martie 2009, Renault si PSA daca nu primeau un ajutor de 3 miliarde de euro fiecare de la statul francez intrau in incapacitate de plata ! Acesta este motivul pentru care Renault a vandut majoritatea actiunilor detinute in cadrul AB Volvo, pentru asi plati datoriile fata de statul francez . Daca vor incepe sa vanda din actiunile detinute la Nissan ( pentru inceput 10 % ), nu se vor opri aici si probabil vor cobori sub 33.4 % ( si nu vor mai avea controlul Nissan ) . Probabil vor colabora la fel de strans ( vezi PSA si Mitsubishi ) insa fara sa mai fie legati unul de celalalt cu pachete foarte mari de actiuni .
Citeste si
-
GENEVA 2011 | luni, 14 martieVolvo a avut cel mai bun stand de la ediţia 2011 a Salonului Auto de la GenevaStandul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | luni, 7 martieRUF Rt 12 a debutat la GenevaNemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieWiesmann Spyder, conceptul unui viitor model extremWiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieTata Pixel, conceptul viitorului Nano, prezentat la GenevaTata a prezentat la Geneva un concept, botezat Pixel, care dispune de un diesel cu trei cilindri şi de un sistem de direcţie pe toate cele patru roţi. Citeste tot
-
GENEVA 2011 | vineri, 4 martieIrmscher a prezentat primul său concept electric - 7 SelectraIrmscher a intrat în clubul tunerilor care realizează şi modele electrice. Casa de tuning specializată în modificarea modelelor Opel a creat un vehicul electric sport bazat pe Lotus 7. Citeste tot
Un Kuga cu fata modificata.