ANALIZA: Noul Audi A8 versus S-Klasse, Seria 7 si Lexus LS
Automarket a realizat o comparatie intre noul Audi A8 si principalii adversari ai sai din segment. Am analizat dimensiunile, motorizarile de top, interioarele si performantele oferite de aceste modele de lux pentru a va prezenta oferta fiecarui constructor in parte pe acest segment.
Producatorul din Ingolstadt a prezentat ieri noul A8 la Miami. Acesta a ajuns la cea de-a treia generatie si vine pe piata cu un design care imbina sportivitatea si eleganta. Fiind vorba de modele de lux, Mercedes-Benz, BMW si Lexus au un cuvant greu de spus in acest domeniu, fiecare constructor oferind cate un model de top in aceasta competitie la nivel inalt. De remarcat ar fi faptul ca producatorii germani domina acest clasament, existand un singur competitor japonez pe acest segment.
DESIGN
Audi A8 prezinta un design interesant, care aliniaza modelul din Ingolstadt pe aceeasi linie cu BMW Seria 7, in fata liniilor ceva mai clasice ale lui Mercedes-Benz S-Klasse. Lexus LS urmeaza celelalte modele in acest clasament cu un design ceva mai "cuminte".
CLASAMENT: 1-2. Audi A8, BMW Seria 7 (4 puncte); 3. Mercedes S-Klasse (2 puncte); 4. Lexus LS (1 punct)
INTERIOR
Habitaclul noului Audi A8 prezinta varful de lance al design-ului oferit de producatorul din Ingolstadt si ofera numeroase artificii tehnologice clientilor Audi. Rivalii lui A8 ofera si ei un design specific clasei de lux si numeroase elemente hi-tech la interior, astfel ca, pentru a putea cuantifica si pune intr-un clasament interioarele, ne vom catre spatiul oferit pasagerilor si bagajelor acestora. In lipsa unei versiuni cu ampatament marit a lui Audi A8, vom compara doar versiunile echivalente ale rivalilor sai. Astfel, Audi A8 are un ampatament de 2.992 milimetri, in timp ce BMW Seria 7 se afla pe primul loc prin cei 3.076 mm. Mercedes-Benz S-Klasse vine pe locul al doilea, cu 3.035 milimetri. Lexus LS are cel mai mic ampatament din segment, cu o valoare de 2.976 mm. Spatiul oferit de portbagaj este capitolul cel mai slab pentru Lexus, care ofera doar 330 de litri, in timp ce Mercedes S-Klasse este liderul segmentului, cu 560 de litri. Autdi A8 ofera 510 litri la nivelul portbagajului, pe cand BMW Seria 7 ajunge pe locul trei cu 500 de litri. Capacitatea portbagajului nu este schimbata de marirea ampatamentului, aceasta identica si pentru versiunile cu ampatament marit ale rivalilor lui Audi A8. In cazul versiunilor cu ampatament marit, BMW detine locul 1 la acest capitol, cu 3.216 mm, fata de 3.165 ai lui Mercedes S-Klasse si 3.090 mm oferiti de Lexus LS.
CLASAMENTE
Ampatament: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
Portbagaj: 1. S-Klasse (4 punct); 2. A8 (3 puncte); 3. Seria 7 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
PRET
Pretul noului Audi A8 nu a fost inca dezvaluit, astfel ca vom apela la preturile anuntate pentru Germania pentru a realiza un clasament de acest tip. BMW ofera ca baza un propulsor diesel de 245 CP si 540 Nm la 75.089 euro, cu toate taxele incluse. Mercedes-Benz ofera de asemenea un diesel cu sase cilindri, de data aceasta fiind vorba insa de un motor care ofera 235 CP si 540 Nm si care are un pret cu foarte putin mai ridicat: 75.149 de euro cu toate taxele incluse. Versiunea entry-level a lui Lexus LS are un pret de pornire de 85.198 de euro in Romania cu toate taxele incluse si este reprezentata de un motor pe benzina care ofera 381 CP si 493 Nm. In sfarsit, motorizarea versiunii de baza a lui Audi A8 va fi in momentul lansarii un V8 4.2 litri FSI de 372 CP care costa 89.300 de euro (in Germania). Evident, la data intrarii pe piata a motoarelor TDI V6 de 204 si 150 de cai putere, pretul de baza al lui A8 va cobori sensibil.
Pentru a ne face o idee legata de nivelul de pret al celor patru modele in functie motorizarile care pot fi comparate, recurgem la o analiza mai adanca a stuatiei. Potrivit Audi, noul A8 va costa 89.300 de euro in Germania in cazul versiunii V8 FSI de 4.2 litri. Putem sa comparam noul model cu versiunea Lexus LS 460 (85.198 de euro), cu BMW 750i (91.868 de euro, dar 26 CP si 107 Nm in plus) si cu Mercedes S-Klasse S500 (97.104 de euro).
CLASAMENTE
Pret de pornire: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); 3. LS (2 puncte); 4. A8 (1 punct)
Preturi versiuni comparabile: 1. LS (4 puncte); 2. A8 (3 puncte); 3. Seria 7 (2 puncte); 4. S-Klasse (1 punct)
MOTORIZARI
Gama Audi A8 va fi disponibila cu trei motorizari TDI si una FSI. Dintre cele patru versiuni de motorizare oferite alaturi de A8, doua sunt V8-uri, iar celelalte doua sunt reprezentate de un propulsor V6 TDI disponibil in doua versiuni de putere. BMW ofera Seria 7 F01 cu trei motorizari diesel si patru unitati pe benzina. Exista chiar si o versiune hibrida a lui BMW Seria 7, dar aceasta nu este inca disponibila in Romania. Mercedes-Benz S-Klasse este disponibil alaturi de trei motorizari diesel si patru unitati pe benzina, pe langa cele doua versiuni de performanta S63 AMG, respectiv S65 AMG. mai mult, Mercedes S-Klasse este disponibil si intr-o versiune hibrida pe piata din Romania. Lexus LS are cea mai restransa gama de motorizari din acest segment: o unitate pe benzina si una hibrida.
Excluzand versiunile AMG ale lui Mercedes-Benz S-Klasse, cel mai puternic motor il are BMW 760 Li, care ofera 544 CP si 750 Nm. Pe locul doi vine Mercedes S600L, care este echipat cu un propulsor de 517 CP si 830 Nm. Locul trei este ocupat de Lexus LS 600h, care beneficiaza de un tren de propulsie hibrid si ofera 394 CP si 520 Nm. Audi A8 este ultimul clasat la acest capitol, varful gamei avand deocamdata, pana la prezentarea noului S8, 372 CP si 445 Nm.
CLASAMENTE
Diversitate: 1. S-Klasse (4 puncte); 2. Seria 7 (3 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
Putere: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); LS (2 puncte); A8 (1 punct)
DIMENSIUNI
Audi A8 este cel mai lung si cel mai lat model din segmentul sau, avand o lungime de 5.137 milimetri si o latime de 1.949 mm. Desigur, aceasta afirmatie este valabila doar daca excludem versiunile cu ampatament marit, deoarece Audi A8 nu este disponibil inca intr-o asemenea versiune de caroserie. Cel mai inalt model din acest segment este Lexus LS.
CLASAMENT: 1. Audi A8 (4 puncte); 2. Seria 7 (3 puncte); 3. S-Klasse (2 puncte); 4. LS (1 punct)
PERFORMANTE
Cele mai rapide modele la acceleratia 0-100 km/h sunt BMW Seria 7 si Mercedes-Benz S-Klasse. In versiunile 760Li, respectiv S600 L, acestea pot accelera de la 0 la 100 km/h in doar 4.6 secunde. Evident, excludem din calcul versiunile de performanta ale lui S-Klasse, S 65 AMG, fiind mai rapid la sprintul 0-100: 4.4 secunde. Versiunea de top a lui Audi A8 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.7 secunde, in timp ce Lexus LS 600h are nevoie de 6.3 secunde pentru a realiza aceasta performanta. Toate modelele din aceasta comparatie au viteza maxima limitata la 250 km/h.
CLASAMENT: 1-2. BMW 760Li si Mercedes S600 L (4 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
CONCLUZII
Un calcul simplu al tuturor clasamentelor care au putut fi realizate la doar o zi dupa lansarea lui Audi A8 scoate in fata un top dominat fara drept de apel de modelele germane ale segmentului. Departajarea primelor trei pozitii a fost facuta clar, calculul criteriilor analizate de Automarket scotand in fata suprematia lui Seria 7 in segmentul premium de lux. Evident, clasamentul nu este unul final, lansarea viitoarelor versiuni diesel de baza ale lui A8 urmand sa urce foarte probabil modelului Audi mai aproape de S-Klasse. In plus, daca luam in calcul si versiunile AMG ale lui S-Klasse, modelul Mercedes urca putin in clasament.
CLASAMENT FINAL
1. BMW Seria 7 (30 puncte)
2. Mercedes S-Klasse (26)
3. Audi A8 (22)
4. Lexus LS (14)
-
Replikate, miercuri, 02.12.2009 15:02
Ati pornit pe un drum bun cu aceste comparatii. La cat mai multe stiri de genu. Felicitari!
-
xela, miercuri, 02.12.2009 15:03voi
Sunteti de-a dreptul pur si simplu... Pe de o parte ma bucur ca A8 nu este primul ci al treilea pentur ca pur si simplu nu merita... dar dupa clasamentul dvs. ati punctat locul 3 pt ampatament si portbagaj si locul 1 pt dimensiuni... Chiar nu mai stiti ca nu conteaza acel centimetru in plus la exterior??? 22 punct pt A8 e prea mult... si 26 pt S e prea putin!!! Succesuri la calcule.
-
BoDo, miercuri, 02.12.2009 15:17
Ma asteptam ca BMW sa fie castigator. Nu ma asteptam ca AUDI sa lanseze un nou model neimpresionant la prima vedere.
-
cataIinux, miercuri, 02.12.2009 15:40Neprofesionist
Cum puteti frate sa notati motoare diferite, pe bune sunteti absurzi. NU ma leg de restul detaliilor pt ca nu are rost, insa la categoria motorizari este strigator la cer. Audi este depunctat pt ca nu a anuntat inca motorul W12 de 6.0. Jenant. Asta a fost ultima mea vizita pe Automarket, care va disparea din Bookmarks.
-
sonky, miercuri, 02.12.2009 16:02@cataIinux
@cataIinux Sa fii sanatos!!!
-
Esan, miercuri, 02.12.2009 16:31...
Masina perfecta ar fi aceea cu motorul unui seria7, interiorul noului A8 in caroseria unui Mercedes Superb S-Klasse si cu "suflet" de Lexus!
-
gtrazvan, miercuri, 02.12.2009 17:141data.
1. Designul este absolut SUBIECTIV in cazul de fata, LS-ul din foto e fara face-lift sau ati ales niste foto f proaste. 2.Cea mai puternica varianta este S 65 AMG, care este un Mercedes nu un AMG, la fel ca M, RS si S8. 3. Cea mai lunga varianta este S-Long - 5226 mm 4. LS460 este mai rapid decat LS600h - 5.7 vs 6.2
-
Cititor fidel, miercuri, 02.12.2009 17:27dezamagire
Dezamagire totala.... un articol extrem de slab, foarte slab, partinitor, fara o baza de informatie solida, cu greseli de documentare si interpretari personale fata de masini ne-testate personal. Criteriile de punctaj sunt absolut hilare si nu compun o imagine coerenta a acestor masini extraordinare. Probabil ca ati mai primit sugestia de a incepe teste comparative intre masini, dar teste sa fie - mergeti la dealeri, luati-le pe toate 4 la alergat si apoi dati-va cu parerea. Nu din poze si traduceri. Pacat imedia, pacat Automarket. Stricati cu unele articole ce ati construit cu sute de stiri frumoase.
-
.marius., miercuri, 02.12.2009 17:29
@gtrazvan 1.Despre ce teste vorbesti?E vorba de o analiza.... 2.Corect.....designul este absolut SUBIECTIV, deci parerea ta nu conteaza in ceea ce priveste actualitatea pozelor... 3.Baietii se refereau la Audi A8 ca fiind cel mai lung din segmentul sau excluzand variantele Long ale modelelor analizate.... 4.Era vorba de o comparatie intre motoarele cele mai mari si mai puternice ale modelelor intrucat comparatia intre un S600 si LS460 nu era potrivita/corecta/relevanta cum doresti... 5.Happy motoring !
-
Ady, miercuri, 02.12.2009 17:58
da bai,se mai uita cate un prost la testu asta comparativ si dupa aia se bate cu pumnu in piept si se contrazice..!asta i facut asa ca n aveati ce face!nu s fan audi,nu mi place cum arata noul A8,dar nu cred ca inginerii de la Audi au facut o masina proasta pe care s o depaseasca S classu l actual!ei zic ca au creat cea mai spotriva masina la clasa ei!si astept testele sa vedem dak e asa!nu vorbe de astea goale fara nici o baza!si Lexus nu l mai bagati in comparatii cu astea nemtesti ca mai are de papat mamaliga!
-
MCD, miercuri, 02.12.2009 18:04Jaguar XJ
interesant articol, dar tr inclus si Jaguar XJ care face fata cu brio celor 4 marci prezentate aici
-
gtrazvan, miercuri, 02.12.2009 18:21@.marius.
1.Vorbesc de testele si analizele lor facute in general, daca tu nu le-ai citit e treaba ta. 2. Ce legatura are subiectivismul designului cu pozele ???? 3. S-Long ca si IL de la BMW sunt variantele lungi din acelasi segment de ce sa excludem variantele LONG cand sunt o optiune ca oricare alta. 4. Era vorba de cele ami purenice motoare ale ficarui model, nu era comparatie intre S600 si LS-460, era vorba de schimbarea topului de putere.
-
mircea, miercuri, 02.12.2009 18:29@gtrazvan
1. E LS-ul de dupa facelift. 2. Nu am comparat versiunile LWB deoarece A8 ar fi plecat fara sa fie cazul din spatele tuturor. Cand se va lansa versiunea cu ampatament marit, vom reface topul. 3. La fel vom face dupa lansarile versiunile de baza. 4. Da, designul este subiectiv. E normal sa fie asa.
-
BMW-M, miercuri, 02.12.2009 18:56BMW
BMW a fost si va ramane PRIMUL. Sunt bucuros pentru marca BAVAREZa. versiunea Li de la Seria 7 are 5.21metri. Motoarele suna a arta la BMW . Calitatea reprezinta cheia succesului. Quandt Qualiti from BMW 1 RANK. TAPITARIA NAPPA e cea mai calitativa. MASINA de 5 STELE.
-
brck, miercuri, 02.12.2009 21:52A8
obiectiv ar fi fost sa faceti acest top dupa ce Audi lansa toata gama de motorizari,cu siguranta ca vor mai aparea motoare pe benzina pe A8 ,nu e corect sa fie stricata imaginea unei masini inainte de a fi lansata cu pachetele complete de motorizari si optiuni
-
jEAN, miercuri, 02.12.2009 22:08
asta este un test jalnic...tipic Automarket...
-
gtrazvan, miercuri, 02.12.2009 22:19@Mircea Mester
Probleme perceptie vizuala? http://www.lexus.ro/eBrochures/LS_tcm592-903112.zip/LS/index.html?webtrendsID=RORO Alte faruri, alte proiectoare, consola centrala putin modificata.
-
Horch, miercuri, 02.12.2009 23:45benz
masina asta arata bine numai ca e naspa rau daca ne uitam ca se bate cu niste masini precum S-class sau 7F01. Arata de parca e A4 marit :)). Cum poate un A4 sa bata un S-class sau un 760li F02 ? Audi cautati de treaba ca inghiti fum in spatele BMW si Mercedes-Benz. BMW si Mercedes-Benz reprezinta VIRFUL LUMII.
-
Castravetele, joi, 03.12.2009 00:07@horch
wowvezi ca se scrie VARFUL nu VIRFUL lumii.... totusi a trecut ceva vreme... ;)
-
Horch, joi, 03.12.2009 00:19p/u castravete
Eu am scris cu A din I . nu e mare diferenta . ;) Oricum Asta nu schimba ierarhia MONDIALA BMW si Mercedes-Benz
-
tzenu_bmw, joi, 03.12.2009 01:24ba astia cu jaguar..........
care ati anintit de jaguar mai sus......... jaguar.............ca vinde 20 de mii de XJ pe an vezz ca bmw a vandut in 2008 in jur de 80 de mii de seria 7 mercedes la fel 80-90 de mii de unitati........ intre nemti este competitia lumii........
-
tzenu_bmw, joi, 03.12.2009 01:32in legatura cu subiectu.......
Pe buna dreptate ma asteptam sa fie mai slab Audi ca Bmw sau Mercedes........... Nu ma asteptam sa iasa Bmw pe primul loc in comparatie. Din 2007 BMW este constructorul MONDIAL numaru 1 pe segmentu PREMIUM.......si se va tine ani buni la rand......... Deci gurita mica, astia care sariti cu TDI-urile in aer........ salut......
-
MCD, joi, 03.12.2009 01:47tzenu_bmw
asa si? XJ este la fel puternic, luxos ca bmw, audi si bmw DAR inca nu si-a luat si guta unu pt ca turma lui sa creasca vanzarile ps ia vezi maybach, bentley sau alte super masini ce vanzari au si vb frumos, eu inteleg ca esti fan bmw si vrei sa te dai de gol cu expresii "ba astia"
-
Vasily, joi, 03.12.2009 09:29comparatie ??
unu - am sa va rog sa-mi explicati si mie de ce la capitolul INTERIOR, ... comparati defapt niste dimensiuni ... "exterioare": ampatamentul si spatiul portbagaj ??? -uitati-va inainte de-a scrie, macar pe site-uri, daca nu vreti sa cautati in cataloage ... EXISTA PE LUMEA ASTA si dimensiuni interioare, cu lungimi si latimi interioare pentru scaune fata si spate !!! doi - sa va trimit (?) mapa de presa de la LEXUS Hybrid sa vedeti ca se considera PUTERE CUMULATA a motorului benzina IMPREUNA CU CEL ELECTRIC, adica 445 CP si nu DOAR puterea motorului termic ??!!!! D-aia e hibrid, sa foloseasca AMANDOUA MOTOARELE !!!! S.A.M.D ..................
-
adi, joi, 03.12.2009 10:22comparatie foto-IREALista
cand ati prezentat mai deunazi noul A8, cineva a spus ca ar fi interesanta o comparatie intre cele 4 modele, si voi ati si sarit la cap. nu pun parte niciuneia dintre cele prezentate, aici este vorba de initiativa voastra patetica si total imatura in a prezenta aceasta comparatie dupa niste poze luate de pe Google...si ce poze...nici macar n-ati fost atenti sa culegeti fotografiile potrivite. Dar cum sa faci comparatie pe baza unor poze? mai baieti, nu zic sa le conduceti ...dar macr sa stati langa una, sa o mirositi, sa o simtiti, sa vedeti despre ce este vorba. din nou...un test de pomina. dar trebuie sa fiti si voi platiti pentru ceva nu? Este patetic sa lansati o masina in testul comparativ care nici macar nu s-a lansat, despre care nu stiti mai nimic...si sunt mai mult ca sigur sa nu ati citit despre noul A8 mai nimic. nu mai vorbesc de progresul tehnologic al lui Lexus. Iubitorii de BMW spun ca e super test, pentru ca a castigat un BMW, dar daca ar fi luat locul 3? ce-ati mai fi zis? probabil ca testul nu este relevant... :) Si asta in cazul fiecarei masini. Plus ca sistemul de notare este foarte prost, ca sa nu mai zic de esantioanele testate, motoare total nepotrivite!!!! am prea multe de spus, dar asta inseamna sa pierd vremea. felicit pe aceasta cale rubrica "Fii desingner" care bineinteles este facuta in mare parte de catre cititori.
-
jaimz, joi, 03.12.2009 10:31analiza
Analiza asta e stupida... chiar nu aveati ce face si ati bagat un articol jenant. Lasati specialistii sa testeze pe viu masinile si apoi sa-si dea cu parerea. Cum spunea cineva mai sus, e pacat de alte zeci de articole bune scrise de voi...
-
bigfoot, joi, 03.12.2009 10:50design
credeam ca e vb de a4, urat mai arata a8 comparatia e buna numai ca trebuia audi sa fie pe ultimul loc pai uitativa la inerior, pun pariu ca la desenat un amator, cum sa faci ceva ptr 2010 asa cu kkt alea de leduri, sunt penibili daca era a3 mai ziceam, asta trebuia sa fie masina de oameni de afaceri nu de pustani de dorobanti pai eleganta MB sau BMW ext + int, nu se compara, si 5-arul iesit de curand e mai frumos la int + ext decat a8 plangacios au 3 modele in 12 ani pe cand MB si BMW au 4 modele in 30 de ani de unde trag concluzia ca audi e vw mai scump, nici o treaba cu premium, mai tare cred ca e phaeton care e de 5 ani pe piata
-
Munchen, joi, 03.12.2009 11:42Stuttgart
Astea de la audi in loc sa faca A8 au marit un A4 :D RUSINE audi voi ce nu aveti idee de design ??? Au pastrat aceleasi linii ca pe A4 e aceeasi masina numai ca mult mai luxoasa decat A4,. BMW 760li F02 reprezinta o masina cu caracter si nu e de mirare ca e prima masina , mercedes-benz cu S-class e pe 2 deorece e la capat de generatie urmeaza noul S-class care va rasuna peste tot. BMW si Mercedes-Benz sunteti cei mai buni din LUME Stuttgart vs Munchen = Power.
-
adi, joi, 03.12.2009 12:37comparatie foto-IREALista
sa va vad facand testul comparativ cand Audi ca lansa pe A8 motorul 5.0L V10 de 620 CP, aunci sa auzim carcoteli...
-
alex, joi, 03.12.2009 12:56titus
Adi de unde ai auzit asa prostii ? 5.0 V10 de 620 ??? Asta ce e versiunea Rs sau cum? Audi nu va produce niciodata asa ceva .
-
cristi, vineri, 04.12.2009 10:22praf
articol total neprofesional (si probabil facut de un posesor bmw): 1. la interior se tine cont numai de spatiul interior, si nu de finisare unde audi ii depaseste clar pe toti ceilalti 2. la motorizari comparatia nu este corecta, pana la aparitia lui s8 3. chiar si in varianta asta de motorizare, pe un circuit virajat, cu motorul existent da clasa lui S si seria & datorita sistemului quattro
-
Alex, sâmbătă, 05.12.2009 10:40
Sincer nu aveti nicio treaba cu comparatiile. Mai bine v-ati lasa de meserie ca e prea grea pt voi. Succes!
-
lucy, sâmbătă, 05.12.2009 21:39e bn
e bun topu astea's locurile
-
vlad, joi, 10.12.2009 02:34corect
suprematia lui seria 7 se reflecta si in vanzari... cei care nu prefera marca bmw, normal ca au de comentat, dar fara argumente e in van!
-
warrior, joi, 10.12.2009 23:26test
pt iubitorii de bmw, stati fratilor ca abia a aparut septarul, nu uitati ca s-klasse e pe platforma din 2005, putintica rabdare sa apara noul model, si atunci comparati sa vedeti ce masina o sa rupa topurile
-
my, miercuri, 23.12.2009 14:38de dragul de a o face
referitor la articol mi se pare jenant.nu sunt fan inrait al niciuneia dintre ele.ca o parere personala: 1.BMW 7 -este nou aparut si reusit.un plus pt noul interior si spatele masinii 2.lexus ls-motorul hibrib care poate functiona si singur la viteze mici 40-50 in oras.tehnologia avansata.(monitorizarea temp corpului pasagerilor) 3.mercedes s-o masina eleganta dar care are ceva ani de cand a aparut modelul actual.asteptam seria noua... 4.audi a8-mi se pare un design total nereusit (asemanarea cu a4).parca mai mult ma atrage penultimul model.
-
crocodilu, sâmbătă, 26.12.2009 23:15pentru toti experti auto
dak toti comentati astea sunt limuzine deci trebuia si un tes pt locurile din spate pt nu sunt multi mai ales in occident care isi conduc singuri limuzinele,asa mai bine ati lua mai usor doar cu locul soferului si al cailor putere,trebuie makr 2 categori cu locorile din spate dar asa e romanul isi ia limuzina sa o conduca singur
-
Schubler, sâmbătă, 02.01.2010 12:14Lexus ls600h
Prea putin pentru Lexus... test drive cu toate (nu vorbim de A8) si o sa intelegeti ce vreau sa zic. O masina cucereste un sofer la cumparare in maxim 15 secunde (marketing)... Masina asta face minuni cu orice sofer in prima secunda dupa prima apasare a unui buton in habitaclu indiferent de functia lui.
-
Schubler, sâmbătă, 02.01.2010 12:17Jaguar XJ unde e?
Unde este noul XJ?
-
Dudu, duminică, 17.01.2010 20:34top-ul
Oarecum corect punctajul - insa dupa cum se vede S-ul pe platforma din 2005 este f aproape de noul 7 series. Oricum - personal consider Mercedes ca fiind varful, si putem discuta pe argumente. Tot timpul pe S-class apar ultimile tehnologii dupa care vin ceilalti si le preiau. ( incepand cu centrua de siguranta in 3 punte 1965, SRS, Airbag ABS in ‘78, ESP ( oferit gratis tuturor celorlalti in '94), Brake Assist, infrared night vision in 2005, pana la Pre-Safe .. si mai este lista multa de adaugat – asta fiind mai mult pe partea de siguranta. De ex anual statisticile din UK legate de decese in autoturisme dau S-class-ul ca fiind cel mai ok, cu o rata a mortalitatii extrem de redusa. Legat de celelalte doua din top. BMW-ul a fost si va ramane o marca sportiva, si asta nu datorita motorizarilor care nu exceleaza ( ma refer aici la puteri maxime nu ca fiabilitate sau cp/ 100cmc ). Sunt masini foarte bune cu o platform relative rigida, motoare extreme de fiabile – a se vedea de ex sunetul unui diesel de BMW. Noul A8 a cam gafat la designul exterior ( un fel de a4 lung ). Interiorul este interesant iar cutia de viteze cel putin din punct de vedere tehnologic este cam prima ( datorita conectivitatii cu GPS-ul ce face ca masina sa se ‘pregateasca’ pentru ce urmeaza ). Per final. Mercedes este varful masinilor de lux ( a se vedea lista masinilor folosite de presedinti de ex – S-ul de departe nr 1 ). BMW-ul o limuzina exceptionala – sub S la calitatea totala a modului de asamblare. Audi … ramane sa vedem. P.S – Am condus si noul S si noul 7 Series. Pentru cei care nu sunt de acord cu ce am scris putem discuta – insa pe argumente – nu intru in flame-uri… Salut Asteptam S-ul nou.
-
alexthebuldog, miercuri, 10.02.2010 19:15bmw power
Nici nu ma asteptam la alt rezultat,BMW este taticul lor.Ce tot ne ascundem dupa deget,recunoasteti sunteti invidiosi pe BMW.
-
inginer, luni, 08.03.2010 00:03fiabilitatea japoneza
din punct de vedere al fiabilitatii si al tehnologiei lexus este primul ....electronica japoneza este net superioara celei nemtesti....toata lumea stie ca lexus este mai fiabila ca mer mercedes bmw si audi....incepand de la topuri de fiabilitate (jd powers si altele) sfarsind cu scene de film ( am vazut un film in care o tipa spunea : ce bine ca l am convins sa ia lexus ...x are probleme cu mercedesul ...l a lasat in mijlocul drumului) plus cifrele de vanzari in sua ( lexus este cea mai bine vanduta limuzina premium ) sua fiind cea mai mare piata auto cu cele mai dure norme de fiabilitate siguranta..etc....
-
ciuperca, joi, 11.03.2010 22:16despre ciuperci
cap de ciuperca...
-
david, sâmbătă, 20.03.2010 00:51adi ...nu e bine
adi a gresit... era vorba de audiA8 W12 motor de 6.0 l si 620 de cai...asta excluzand varianta S8 sau Rs8 cautati pe google sa vedeti ca va fi lansat ;) cat despre interior...culorile atat a lemnului cat si a finisajelor sunt optionale la toate masinile adica puteti alege ce nuante de culori vreti...in fine... oricum interiorul depinde de gustul fiecaruia in parte asa ca 100 de oameni 100 de gusturi ..as vrea sa vad un clasament frumos dupa ce se lanseaza toate versiunile la fiecare din cele 4 bijuterii sa fie facut un clasament atat la categoriile premium cat si la cele mai scumpe... etc...aaa...si inca ceva...celor care au condus TOATE limuzinele prezentate mai sus nu 1 sau 2 dintre ele... sa ne spuneti parerea voastra personala despre ele dudu vorbesti numai prostii cu noile tehnologii abs-ul si airbagul cei de la ford le-au inventat prin anii 50'iarasi cauta pe google...si pentru fiecare in parte...documentati-va cu argumentele pe care le aduceti pentru masina pe care o sustineti Esp-ul a fost inventat de specialistii de la bosch care s-au consultat cu cei de la mercedes. Primii in tehnologia esp si brake assist intr-adevar tehnologie 100% mercedes ...aici iti dau dreptate dudu
-
Rares, vineri, 20.08.2010 02:50Audi s8
Alex mai documenteaza-te tata si tu audi s8 va fi lansat cu un motor V10 de 620 CP .Check Google . In legatura cu subiectu' testul este prost facut si sa va dau parerea mea despre fiecare masina . 1. Mercedes este din punctul meu de vedere cea mai confortabila dar totusi astazi o cumpara toti tiganii si o vezi la fiecare colt de strada . 2. BMW parca arata invechit , cum sa spun masina nu pare nou aparuta si la design parca ar fi un simplu BMW . 3. Audi nu are exteriorul extraordinar , dar ganditi-va daca aparea a8 inaintea lui a4 la-ti mai fi criticat chiar asa ? Si interiorul mi se pare cel mai reusit dintre toate ! No comment Deci sa vedem cum sta treaba . Mercedes - Confort si lux BMW - Sportivitate Audi - Amandoua Apropo daca nu stiati Audi are cea mai avansata tehnologie , p.s Verificati vechiul a8 cu vechiul a4 nu e tot asemanator ? Audi merge pe aceeasi platforma .
-
dani, luni, 06.12.2010 15:27audi
ba fratilor.....mai bine sa lasam asa sa se bata constructori intre ei,sa scoata masini cat mai bune p piata iar noi sa ne luam ce ne place,mie imi place a8 si s8imi place mult interiorul pt k sunt tanar am doar 23 de ani,si crec k in curand mil iau.mi se pare mai tineresc fata de concurente chiar dak exista attea carcoteli despre el.fiecare face ce vrea cu bani lui.nu? asa k fiecare sa si ia cei place,care au bani bineiteles.................... pana la urma conteaza ceti ofera masina ......... nu ce lungime ce latime si asa mai departe,acum va intreb vati dat cu macar vruna dintre astea 4 sa vedeti cum merg si cum se conduce fiecare,cand mergi cu audi mai ales un drum mai lung nu t simti asa obosit fata de concurente.pappa eu zik testatile p fiecare in parte si apoi vb ................
-
dany, luni, 06.12.2010 15:30AUDI
BRAVOOOOOOOOOOOOO .................RARES SE VEDE K TE PRICEPI SINCER.PAAAPAA AUDI A URCAT MULT IN TOPURI IN ULTIMI ANI SI OFERA O GAMA LARGA DE AUTOVEHICULE.......
-
eureka, marţi, 22.02.2011 13:58comparatie facuta pe genunchi fara legatura cu realitatea
comentariul meu este pt cei care au realizat comparatia nu pentru fanii unei marci sau a alteia si anume 1. camparatia este facuta dupa niste date tehnice elementare folosite de cei care vand masini in targ si nu dupa testare. 2.tehnologia folosita in A8 este science-fiction fata de celelalte marci prezentate (nu are nici o legatura cu BMW si MERCEDES care par din epoca de piatra) in schimb Lexus se apropie putin de A8 dar la distanta oricum.. Testati-le daca aveti ocazia si probabil imi veti da dreptate. Cat despre pret daca le comparam full option veti observa ca A8 costa cat seria 7 si S classe la un loc. Si repet tehnologic vorbind (totusi suntem in 2011) , A8 este cu foarte mult inaintea celorlalte (Star Trek) .Si ca sa intelegeti impartialitatea mea, va spun ca am fost fan bmw si am avut seria 7 si s classe pana la finele anului 2010. cand mi-am dat seama ca A8 nu are legatura cu restul marcilor. PS. doar o mica remarca despre interior . in timp ce bmw si mercedes au niste butoane de aragaz pe consola principala si in portiere A8 este digital iar luminile pe fibra optica cu alte cuvinte A8 are mai multe lumini in portiera soferului decat bmw in toata masina. .se mai poate vorbi de pielea valcona de plafoniere etc dar nu are rost Cu stima pentru toata lumea .
-
calin, duminică, 27.02.2011 15:03mda..
am avzut unu scrie ca audi ii mai sportiv aici nu tre sa fie cat mai spor sa fie cat mai elegant ca ii limuzina.......... eu sunt fan bmw...da parerea meacea mai buna limuzina ii mercedes... euu mam contrazis cu unu pe baz aasta iam zis un top facut d eme era mercedes bmw si dupai aaudi .......mai au d emancat audi sa ajung mercedesu sau bmw la limuzine si sa anunga bmw la suv mai au d epapat..:))....si designu parerea mea cel mai frumos ii ce iti place tie.......si la mers l;ung... app mercedesu il ia... mam carat cu a8 ii bun da ..... i nu se compara cu mercedesu .......acu nah cum o zis sus ala fiecare ce masin aii place da da aici se arata care ii mai buna...adik care are motoru mi bun ce are mai bun fiecare fata de cealalta.... d a nah ii cel mai bun ce iti place tie...oricum colosi sunt Bmw si Mercedes....astia raman cei mari ..si dupaia ii audi si retsu
-
calin, duminică, 27.02.2011 15:06mdaaa:))d eepoca bmw si mercedes..:))
ma u sti ce vorbesti..ai vazut s cum arat si in interior si exterior asa in realitate vreodata?:)))...sa nu uitam...S clasee o fost masina tutror premierelor ..prima masina cu abs cu servo cu tot...:))deci nah.... nu ii d eepoca..doar ca ii mai eleganta....audi mi s epar emasina mai nah pt toata ziua...pt tineret...mercedesu aprk ii pt oameni de afaceri care cer eleganta....ELEGANTA adik mercedes....am vazut audi deci a8 asta ii oribil...pe langa s clase ii frumos da nah pe langa sclasee.......oricum nah la drumurile noastre trebuie sa ai 4x4:))..
-
calin, duminică, 27.02.2011 15:10deci,,
si ala de sus bmw nu pare un simplu bmw dimpotriva audi nu arata ca o limuzina adevarata......:))..si confortu ii la mercedes iii perfect.. si 2 nu vezi la tot coltu de strada mercedes s classe....si la motor.....mercedesu ca rezistenta si tot....ii cu mult peste adversari...la putere ia lejer bmw da la rezistenta mercedesu ii zeu...intradevar audi cum am mai zis ii masina mai la moda mai d etineret( in general cocalari) in ultimu timp:))...la mercedes doar sa va uitati ce oameni conduc s clasee in mare parte ca mai is si cocalari in s ca is in toate:)))...da in general oameni cu firma..na intradevar mai batrani:)) d anah....... sti cum ii aia aleg cei mai bun...ca u dak ai avere mare si etsi om serios alegi cei mai bun sate tin amai mult..
-
calin, duminică, 27.02.2011 15:14audi are cea mai avansata tehnologhie?:))
deci s evede ca nu ai stat intrun s classs modle nou nu compari audiu nou cu s din 98:)) comparam audi 2011 si mercedes 2011 deci in cel mai r bun caz au tehnologe identica da mertcedesu are mai buna...mercedeus are si faz aca franeaza singur amasina si la gps la ecran:)) soferu vede gpsu si ala din dreapta vede altceva dak vrea pune castile si vede un videoclip....deci ii increct sa bagam audi in aceasi oala cu mercedesu..pt ca mercedes ii peste audi....si cum am zis eu sunt fan bmw.. nu is fan mercedes...intradevar imi plake limuzina si park miash lua una si crek imi iau....da aici tre sa fim corectio....adik nah asta ii parerea mea depsre ele nu trre sa fie nimeni de acord un u care stie umpik carte si stie depsre istoria masinilor si despre masini...se stei ca s classs o avuit prima toate tehnologiile
-
Rares, duminică, 06.03.2011 00:26Pentru calin
Prietene , daca nu ma crezi ca A8 e mai avansata tehnologic decat BMW Seria 7 si Mercedes-Benz S-Class la un LOC atunci verifica in Autobild sa vezi ce s-a spus ...Cat despre design-ul Seriei 7 , verifica farurile oricarui Bmw seria 7 din anul 2002 (un exemplu) cu cel prezent .Inafara de stopuri eu nu prea vad MARI diferente .Afla ca masinilie pe care le conduc acei tineri cocalari sunt chiar BMW . Un exemplu ar fii sa verifici toate stirile Automarket (bineinteles despre Audi,Mercedes sau BMW ca acolo e zarva mare) sa observi cati fani infocati (bemveistii) gasesti . "s classs o avuit prima toate tehnologiile" Din exprimarea ta se intelege ca Mercedes a dezvoltat pe S-Klasse toate tehnologiile care exista pe vehiculele auto. Inafara de ABS imi enumeri si mie altele ?
-
calin, luni, 07.03.2011 13:08hmmm
Pana in prezent nici un Mercedes, nici un Lexus sau Rolls Royce nu a reusit sa se impuna in fata marelui din Stuttgart. Sa parcurgi peste 1.000.000 km fara probleme tehnice nu inseamna mare lucru pentru un W126 insa este imposibil de atins de orice alta masina din lume...asta am dac copy paste d epe net sa nu zici ca am ziso eu din burta.........................................In toamna lui 2008, apoi cu glas sigur si tare in vara lui 2009 a strigat “Bingo!” si Mercedes-Benz. Unul din liderii incontestabili in implementarea tehnologiilor de ultima ora, producatorul german si-a anuntat lansarea pe piata a primul model de serie cu propulsie hibrida, putin dupa anuntul facelift-ului Clasei S, varful de gama al marcii Mercedes-Benz. O limuzina atat de impunatoare cu un consum mediu de doar 7.9 litri la 100 km...
-
calin, luni, 07.03.2011 13:16citeste tot
Type 220, modelul lansat in 1951, cu numele de cod W187, aducea o tehnologie revolutionara pentru acei ani – un sistem patentat ce prevenea deschiderea usilor in cazul unui accident, pasagerii fiind astfel mai protejati. Tot pe acest model era disponibil si un sistem de incalzire a habitaclului, cu ventilatoare care suflau aerul cald in interior, iar franele fata aveau tamburi dubli, pentru o mai buna eficienta in franare. Din 1954 pana in 1959, o a doua generatie aducea o suspensie fata cu cadru independent, frane cu tamburi cu “turboracire” si un ambreiaj revolutionar, hidraulic automat, numit atunci “Hydrak”. In 1972 apare cea de-a 5-a generatie, numita pentru prima data si “S-Class”, pe langa indicii traditionali. Codul de caroserie al acestui model este W116, si a fost si prima limuzina de lux din lume, echipata cu un motor diesel. Din 1978, S-Class este echipat si cu sistemul ABS! ). Este de asemenea si primul model de productie de serie din lume echipat cu un airbag pentru sofer si centuri de siguranta cu pretensionare (din 1981)! In 1987 si pasagerul din dreapta fata beneficiaza de un airbag! Modelul mai impresiona si cu un diferential autoblocant, centuri de siguranta cu prindere in trei puncte pentru pasagerii spate si sistem anti-derapare pentru acceleratie, din 1985! In fine, generatia actuala, sau W221 dupa numele de cod, vine cu alte inovatii remarcable in 2005. In primul rand, e vorba de radarul care detecteaza obstacolele frontale si care poate aplica frana pentru a opri automobilul sau a reduce cel putin viteza de impact. In materie de confort, aici apar scaunele cu functii de masaj. De asemenea, un sistem pe nume Night View, ce functioneaza pe baza tehnologiilor cu raze infrarosii, afiseaza soferului pe un display o imagine a partii frontale a automobilului, care ajuta la identificarea eventualilor pietoni in zonele slab iluminate. . Odata cu lansarea versiunii facelift, in 2009, S-Class mai beneficiaza de o suita de noi tehnologii – sistemul Night View apare intr-o versiune evoluata, iar farurile trec singure de la faza lunga la cea scurta, identificand automobilele din intampinare. De asemenea, noua Clasa S dispune si de un sistem complicat, numit Active Body Control, functia principala a caruia este identificarea curentilor laterali si stabilizarea automobilului in fata acestora. Deschizatorul segmentului Clasei S - Mercedes-Benz Type 220 (W 187), produs intre 1951 si 1954. Generatia a doua adopta o structura in trei volume a caroseriei, pastrata pana astazi. Generatia a treia, in persoana versiunii 300SE. Generatia a patra, 1965. Generatia a 5-a, W116, 1972. Generatia a 6-a, W126, 1979. Renumitul W140, produs din 1991. Generatia a 8-a, W220. Astfel arata interiorul lui S-Class in 1954... Arborele genealogic. De la a doua generatie pana la cea actuala, a 9-a. Poza de grup, datata cu anul 2005, anul aparitiei actualei generatii. deci ii peste audi cu mult...;)..acu nh depinde d egustui tau....da dak intrebi pe cine veri mercedesu ii peste audi si peste bmw.....si a8( ii un a4 lungit)..eu unu mama carart cu amandoua si a 8 si s class..;) si confortu la s ii superior cu mult
-
calin, joi, 10.03.2011 00:23rares
uitate la dudu ca vad ca stie istorie umpik.....adveraui ca toate trei is limuzine d eclasa numa audi ii sub amandoua....
-
Rares, duminică, 13.03.2011 19:27@calin
E clar ca tu esti genul de copil frustrat obsedat de BMW , avant tatal posesor al unui BMW de prin 80' . Nici nu mai stau sa-mi bat capul cu tine ca mi-l bat degeaba . "uitate la dudu ca vad ca stie istorie umpik.....adveraui ca toate trei is limuzine d eclasa numa audi ii sub amandoua...." In primul rand termina cu limbajul asta de IRC (daca vrei sa stam de vorba) . In al doilea rand , afla ca e vorba de 4 limuzine nu de 3 . Si cu asta gata !
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:01rares
nu ai ghicit tatamiu nu are niki un bmw......;)...si in primu rand...nush dc va ofticati voi astia care va place audi....care vioui vis obsedati..numa unu obsedat ar putea spune ca audi ii peste mercedes la nivelu lu un bmw POATE ii da la mercedes...hmm:)) ii sub cu mult....acu dak sti sti ca eu am dreptate aici....si nu zic ca imi plake bmw..... dak eram infocat bmw cum zici u obsedat ziceam ca seria 7 ii cel mai bun si bmw ii cel mai bun..da sunt realits..mercedes ii peste bmw.......sio audi ii sub amandoua....ii o marca foarte buna da ii cu mult sub mercedes...cand face un audi o masina ca cobra care sa mearga si acuma bine...mai vb:))...iti zic eu nikiodata:))...acu nah mercedesu are avantaju ca sunt cei mai vechi.... dintre astea s ii ce amai buna si sti asta..dak nu era ce ami buna presedinti de stat nu luau s classe luau a8:)
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:03rares
nu te supara da sincer cati ani ai
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:05rares
da is 4 da eu ma referema la BMW SERIA 7 MERCEDES S CLASS SI AUDI A8 deci is numa 3 din matematica care o stiu eu:)).....de lexus nu ma pot exprima canu mam carat cu un lexus.....audi sa mai umble la desing parerea mea seamana prea mult a8 cu a4 aiki nu ai cum sa ma contrazici..
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:07rares
dak un a 8 merge 1 mil de cm fara niki o problema tehnica....hmm cum merge mercedesu .....atunci mai vb...iontradevar depinde si ce idiot conduce:))..vb ca nah o masina dinasta nu conduc eorice pusty dinatsa care sta pe forumuri...eu o sa imi iau un s.....chit ca imi place bmw foarte mult....da nah ioau s pt ca ii mai luxos mai multa tehnologie mai rezistent motoru
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:10rares
never nu o sa ajunga un audi peste un mercedes.........asta ii foarte clar stiu ca o sa et oftici cand o sa citesti asta...... o sa ma faci iara cinestie cum....d anumi pasa pt ca sti ca am dreptate.....acu hai sa vedem realu.. stiu ca tzie itzi place audi cum imi place mi ebmw..da tre sa recunoastem ca mercedes este mai buna
-
calin, miercuri, 16.03.2011 12:20rares
sami spui catzi ani ai da sincer sincer......... cu piuerderea timpului inlegatura cu asta... nush eu dc imi pierd timpu cu prostiile astea......ca se stie ca audi ii sub mercedes cu mult.....numa audi are avantaju cum am mai zis pret mai mic si ii mai d etineret
-
Rares, miercuri, 16.03.2011 16:14@calin
Dupa cum ai observat eu nu m-am luat de S-Klasse , m-am luat de Seria 7 , care (dupa parerea mea) nu aduce niciun aer de limuzina , in schimb A8-ul mai merge . Oricum sa stii ca S-Klasse oricum imi place mai mult decat celelalte stai calm . In legatura cu "Audi e sub Mercedes cu mult" , daca ar fi chiar cum zici tu atunci de ce sunt concurenti directi aproape la fiecare model ? Da , ai dreptate Mercedes-Benz a fost cel mai bun constructor auto , dar mie mi se pare ca faza cu "e cel mai confortabil, cea mai mare calitate etc." este de domeniul trecutului . Intre timp au mai scazut asa incat sa se poata compara si cu Audi , BMW etc. Sincer sa-ti spun Mercedes si Audi imi plac la fel de mult , in legatura cu BMW scuze , dar nu le prea suport .Imi plac doar cateva modele si alea fiind Seria 3 , Seria 6 si SUV-urile (fara X6) . Sper ca putem sa ne intelegem de acum .
-
calin, joi, 17.03.2011 12:56nah ca am ajusn la un numitor comun....:P
bmw la limuzina numi plac nici mie.....ii prea agresiva...si o limuzina nu tre sa fie asa agresiva...nuh?......is mai elegante mercedesurile...da audi ii ami de tineret.......la motor is superiori...si iztiz ic ca mam carat si cu s si cu a8 cum am mai zis s mi s epar emai confortabil...nu cu mult da ii umpik confortabil.... si mie imi place sincer x6...acu nah depinde al alegere si de gust.....mie d ela audi cmei plac emult adik nah prea is fan audi da imi place a4... nui urat..........
-
calin, joi, 17.03.2011 13:00da
cum am mai spus mercedes are avantaju ca sunt si mai vechi...shi normal ca dak faci un lucru d emai mult timp il faci mai bine decat ala care i mai nou... si scotzi tehnologi multe u primu......nuh?...... si siguranta ioi marte in s class........si app unu zicea ca audi a8 ii cat mercedes si bmw la un loc la pretz......nu is mai ieftine de ex mercedes s600 porneste d ela 140 sau 150 de mi de euro....si serai 7 cat ii....ala 760 poi audi insemanac a ii vreo 400 d emi dak ii cat amandoua la un loc.....acu nah cand itzi iei masina eu zica ca tzo iei de gust mai ales astea limuzine si astea...le ei pt fitze...asa ....ca edak vrei masina care sa itzi faci treaba iei seria 1 golf a 3 asteacare consuma putzin... chevrolet kalos..:) nuh?
-
calin, joi, 17.03.2011 18:12sunt concurenti
pt c aamandoua is limuzine si deaia sunt concurenti.......da is departe d emercedes
-
roby, miercuri, 30.03.2011 13:14mercedes
un mercedes ramane un mercedes si va fi tot timpul cu un pas in fata. ce apare nou mai intai apare la s-class si dupa aia la celelalte.
-
calin, vineri, 01.04.2011 18:42bv roby
asa este
-
jean, sâmbătă, 03.12.2011 17:42mercedes
mergeti mah ca mercedesu trebuia pe locul 1 ......Bmw e un cacat nu tine motoarele mult la ele :)) Stati asa k nui asa cand iasa noul s class sa va vad eu atunci dak mai ziceti cv .:P
-
Emmi, miercuri, 04.01.2012 17:50pe scurt
Eu zic mai degraba : locul 1: Audi si Bmw, locul 2: Mercedes. De lexus nu ma leg ca nu am condus niciodata unul. Momentan A8 si Seria 7 sunt peste S-klass. DAR, sa nu uitam ca modelul actual de S-klass este pe piata din 2005. Deci tehnologie mai veche si multe altele. Modelul actual de Seria 7 a fost lansat in 2009 si A8 in 2010. Deci mi se pare si normal sa fie peste. Dar sa nu uitam de noul S-klass ce se va lansa in 2012/2013. Sunt sigur ca va fi peste A8 si Seria 7 :). La fel ca in 2005 de altfel cand modelul actual de S era cu mult peste vechiul a8 si seria 7. ;
-
gicu, luni, 12.03.2012 22:37mercedes
salut,la toti eu is deacord cu Emmi,voi ati comparat mercedesu cel vechi cu masinile acestea noi,dar nu v-o dat in cap ca amuia in 2012 sau 2013 Mercedesu o sa-si bata joc de BMW Audi si Lexus,poate nu toti is deacord cu mine dar pe linga Mercedes ,masinile celelalte is nimik,voi trebu sa intelegeti ca acesta masina din anii 2005 o facut un pas mare,mare, intratita ca masinile acestea nici pina in ziua de azi nu-i pot ajunge.....
-
Ali, miercuri, 18.07.2012 17:20
cu tot respectul, cred ca opiniile despre aceste masini sunt irelevante! pe langa faptul ca cei de la automarket au omis multe lucruri, cum ar fi ca varianta long s-klasse sau audi s8 ( 4 litri, 520 cai, 650 Nm) sau a8 6.0 w12 , compara 4 tipuri de masini relativ diferite! BMW sportiv, s-ul elegant , un lexus cu design american s.a.m.d! rusine!!!!
-
stef, luni, 12.11.2012 14:48
bai prostilor:)) e o vorba mercedes si alte marci cum puteti voi spune ca un bmw e mai tare ca mercedes bmw sunt niste jafuri de masini facute pe mana altora bmw a furat tot de la mercedes ce dq auzi bmw e mai sport:)) cu ce e mai sport ?:)) pune tu 760i pe langa s65amg sa vezi comparati de masini cu s plutesti ca pe un covor indiferent de drum asa ca nu mai vorbiti voi de bmw acu vezi numai pisicute rablagite si va dati mari ca aveti bmw:)) si pana la urma mercedesu are si el o valoare nu isi iau toti prosti s klasse sau e klasse sau c klasse ca nu aveti bani:)) daia vorbiti atat de bmw sunt ieftine si consuma mult s500 7,6l100km autonomie 890km pe langa seria750 10 l si 560km:))))) asa ca bmw cacat bavarez
-
stef, luni, 12.11.2012 14:54
sau c klasse 2004 cu seria 3 mb e mult mai confortabil pe langa bmw care zici k stai intr-un logan sincer sa fiu:)) pana la uma fiecae cu gustu lui dar nu mai faceti comparati dastea puneti si voi bmw cu audi ca si audi e mai bun din punct de vedere mai ales noul a8 e crima de masina pe langa seria7 bot de porc :)) mercedes e mercedes si inca o data mercedes si alte masini bmw cacat bavarez:)))
-
ducu, sâmbătă, 13.04.2013 18:35
Eu am un A8 din 2012 masina e super dar am condus un mercedes S si credeti ma e spectacol masina, in 2014 sper sa mi iau un S nou.
Citeste si
-
ANALIZA AUTOMARKET | vineri, 7 octombrieANALIZĂ: 2012 va fi anul maşinilor mini de oraş - apar 10 modele complet noiTrioul VW Up-Skoda Citigo-Seat Mii va fi dublat în 2012 de cea de-a doua generaţie a grupului Citroen C1-Toyota Aygo-Peugeot 108. La acestea se adaugă alte patru modele noi, totalul modelelor de oraş disponibile în cel mai mic segment de pe piaţă ajungând la 15. Citeste tot
-
ANALIZA AUTOMARKET | luni, 12 aprilieANALIZA: Dacia Duster versus rivalii sai directiAutomarket a realizat o comparatie complexa intre noul Dacia Duster si cinci rivali ai sai de pe segmentul SUV-urilor accesibile: Skoda Yeti, Hyundai ix35, Fiat Sedici, Suzuki SX4 si Nissan Qashqai. Citeste tot
-
ANALIZA AUTOMARKET | vineri, 12 februarieANALIZA: Noul VW Touareg versus principalii sai rivaliAutomarket va prezinta prima comparatie intre noul Touareg si rivalii sai directi. Pentru un rezultat corect, am creat doua clasamente: unul cu Touareg in segmentul premium si unul cu SUV-ul Volkswagen in segmentul non-premium. Citeste tot
-
ANALIZA AUTOMARKET | miercuri, 10 februarieANALIZA: Noul Audi A1 versus Mini, Citroen DS3 si MiToAutomarket a realizat o comparatie intre noul Audi A1 si principalii adversari ai sai din segment. Am analizat dimensiunile, motorizarile de top, interioarele si performantele oferite de aceste modele de segment B. Citeste tot
-
ANALIZA AUTOMARKET | miercuri, 9 decembrieANALIZA: Cum a fost primit Dacia Duster in presa internationalaLansarea noului Dacia Duster a fost primita bine de presa internationala, care a vazut in SUV-ul romanesc un model low-cost atragator, cu capacitati off-road. Citeste tot
Cred ca mai trebuia introdus un criteriu de comparatie acel al tehnologiei...in rest analiza e cat se poate de obiectiva si de realista...Bravo, Automarket !