Alianţa Renault-Nissan ocupă locul trei în topul vânzărilor din 2010
Alianţa Renault-Nissan a reuşit în 2010 să se claseze pe locul trei în topul vânzărilor, devansând astfel grupul german Volkswagen.
Oficialii alianţei Renault-Nissan au dat publicităţii rezultatele vânzărilor din 2010. Anul trecut, aceştia au vândut în întreaga lume 7.276.398 de vehicule, înregistrând astfel o creştere de 19.6% şi, totodată, au reuşit să devanseze grupul german Volkswagen care a picat pe locul patru în topul constructorilor.
În cadrul alianţei, Nissan a comercializat 4.080.588 de maşini, Renault a vândut 2.625.796 de vehicule, iar Lada a trimis către clienţi 570.014 automobile. "Alianţa Renault-Nissan a obţinut în 2010 un volum de vânzări şi o cotă de piaţă fără precedent. Performanţa noastră este foarte bună, mai ales pe pieţele emergente, unde toate mărcile alianţei au continuat să câştige cote de piaţă", a declarat Carlos Ghosn, director executiv Renault-Nissan.
Cea mai mare piaţă de desfacere pentru concernul Renault-Nissan este China, urmată de SUA. În Franţa, 30.1% din autovehiculele comercializate aparţin alianţei, în Rusia procentul este de 36.5%, iar în Mexic, 25.3% din automobile vin din partea Renault-Nissan.
Via | LeBlogAuto
-
liviu, duminică, 30.01.2011 11:30
nu stiam ca renault vinde in sua,poate nissan
-
jiji, duminică, 30.01.2011 11:32
gelu sti cum a spus orbul,vom vedea
-
vasi, duminică, 30.01.2011 11:33
chinezariile in china se vand
-
euro, duminică, 30.01.2011 11:37
corect este alianta NISSAN -RENAULT (dupa nr de vanzari),fara nissan care vinde bine in sua ar fi pe locul7
-
ionut, duminică, 30.01.2011 11:39
bravo nissan,la mai mare,masini bune........cea ce nu pot spune de restu
-
gelu, duminică, 30.01.2011 11:58buahahaha
@jiji...acrii strugurii, spuse vulpea alergand dupa 2 iepuri odata @vasi...da. de aia ala de pe locul 4 vrea in "la"china. Unde poa' sa-si vanda chinezaria?
-
Claudiu, duminică, 30.01.2011 13:19IMPORTANT : Au depasit VW Group cu vanzarile Avto Vaz unde detin doar 25 % din actiuni
Cei de la Renault-Nissan au depasit vanzarile VW Group cu ajutorul producatorului rus Avto Vaz unde Renault detine 25 % din actiuni . Personal consider ca un producator ar trebui sa cumuleze vanzarile sale doar cu cele ale altui producator in care detine minim 51 % din actiuni ( cum este cazul dintre Toyota si Daihatsu si Hino Motors, unde Toyota detine in ambele companii 51 % din actiuni ) . In restul cazurilor, vanzarile nu ar trebui cumulate . Renault detine 44 % din actiunile Nissan ( Nissan detine 15 % din actiunile Renault ), in timp ce Hyundai detine 39 % din actiunile Kia . VW Group, desi detine 49.90 % din actiunile Porsche AG ( aprox. 90,000 unitati in 2010 ), nu a cumulat vanzarile sale cu cele Porsche . La fel si in cazul Suzuki ( VW Group detine aprox. 20 % din actiunile Suzuki Motor Corporation ), unde daca ar fi cumulat vanzarile sale cu cele ale constructorului Suzuki, alianta VW-Suzuki ar fi de departe cea mai mare alianta auto din lume, in 2010 vanzarile sale fiind de aprox. 10 milioane de unitati vandute . Un clasament mai aproape de realitate, a fost prezentat de americanii de la TTAC ( http://www.thetruthaboutcars.com/2011/01/the-truth-about-cars-announces-the-top-ten-automakers-of-2010/ ) .
-
Hadouken, duminică, 30.01.2011 13:43@gelu
de ce te exciti in halul asta? ai cumva actiuni la Renault sau la Nissan? sunt doar masini, iar cifrele de vanzari nu reflecta sub nicio forma calitatea produsului final. Faptul ca majoritatea producatorilor si-au vandut grosul in China, face cu atat mai irelevant pentru noi numarul de unitati vandute.
-
anti-prostie, duminică, 30.01.2011 13:53
ba da, reflecta... cifrele de vanzari reflecta progresele in calitate
-
demin2609, duminică, 30.01.2011 14:30hă hă hă
NU SE POATE! Marele şi inegalabilul grup VW (cu branduri ca haudi, Porsche & altele consacrate), au fost depăşiţi de Renault - Nissan! RUŞINE!
-
Bravo Renault !, duminică, 30.01.2011 14:34
Contractului Renault de calitate implementat de Carlos Ghosn isi face efectele
-
gelu, duminică, 30.01.2011 14:39@hadouken
calmeaza-te si dupa aia vorbim
-
@ demin2609, duminică, 30.01.2011 14:41Renault a adaugat si vanzarile Avto Vaz ! RUSINE !
Vanzarile VW Group nu cuprind vanzarile Porsche AG ( unde detin 49.90 % din actiuni ) sau Suzuki Motor Corporation ( VW Group detine 19.90 % din actiuni ) . In schimb, ziaristii francezi au adaugat la vanzarile Renault, vanzarile Nissan ( Renault detine 44 % din actiuni ) si Avto Vaz ( Renault detine 25 % din actiuni ) . In acest an insa, FOARTE PROBABIL, VW Group isi mari pachetul detinut in cadrul Suzuki Motor Corporation la 51 % ( vor cheltui 3 miliarde de euro pentru 31.10 % din actiunile Suzuki ) si atunci VW Group cu peste 10 milioane de masini vandute anual se va uita de sus la absolut toti constructorii auto . hă hă hă
-
rusine vag!, duminică, 30.01.2011 14:49
VAG inseamna 11 marci !!!!!!!
-
@ rusine vag!, duminică, 30.01.2011 14:54Vanzarile VW Group ( 7.14 milioane ) nu cuprind vanzarile Porsche ( 49.90 %din actiuni ), Scania ( 75 %din actiuni ), MAN ( 29.90 % din actiuni ), sau Suzuki (19.90 % din actiuni )
DOCUMENTEAZA-TE !
-
IO, duminică, 30.01.2011 15:14
prostii ! adevarul e ca Alianta i-a surclasat cu mai putin de jumatate din marcile care le detine VAG
-
Hadouken, duminică, 30.01.2011 15:18@rusine vag
din care si Bugatii, Lamborghini, Bentley care nu au cine stie ce aport
-
Hadouken, duminică, 30.01.2011 15:21@antiprostie
sa nu uit... mai explica-mi cum cifrele de vanzari reflecta calitatea. Din asa premiza putem deduce ca Dacia are produse de o calitate superioara celor de la Rolls-Royce, doar pentru ca vanzarile sunt mai mai mari si cu tendinte ascendente?
-
@ Hadouken, duminică, 30.01.2011 15:26Ai dreptate
VW Group a inregistrat 7.14 milioane de unitati vandute in 2010, cu urmatoarele marci : VW, VW Vehicule Comerciale, Audi, Skoda, Seat, Bentley, Lamborghini si Bugatti . Acum vine partea interesanta . Bentley a vandut 6,000 de masini, Lamborghini 4,000 iar Bugatti 50 . In schimb, Renault a adaugat la vanzarile sale si vanzarile rusilor de la Avto Vaz unde detin doar 25 % din actiuni .
-
Basile, duminică, 30.01.2011 15:26ce situatie caraghioasa...
pana acum fanii VAG se faleau cu achzitiile si acum nu mai stiu unde sa ascunda marcile
-
@ Basile, duminică, 30.01.2011 15:38
Dupa principiul Renault, nu este exclus ca cei de la Daimler AG ( detin 3 % atat din Renault cat si din Nissan ) sa declare ca sunt cel mai mare producator din lume ! Vanzarile Daimler AG impreuna cu Renault, Nissan si Avto Vaz ar depasi vanzarile Toyota , Daihatsu si Hino .
-
Alex, duminică, 30.01.2011 15:46Maine se va afla daca muzeul Alfa Romeo se desfiinteaza sau daca VW Group va prelua complexul de la Arese
http://quattroruote.it/notizie/industria/area-ex-alfa-romeo-occhi-tedeschi-su-arese SI http://www.motori.it/attualita/7794/alfa-romeo-la-cessione-sempre-piu-vicina.html
-
io, duminică, 30.01.2011 16:24Putin offers Renault-Nissan control of AvtoVAZ
Cautati titlul asta pe AFP. Contractul e ca si semnat. Carlos Ghosn s-a ineles cu Putin . Renault detine 50% din AvtoVAZ.
-
razvan1, duminică, 30.01.2011 17:45Dacia????
Dacia unde intra???
-
LEE, duminică, 30.01.2011 17:52@razvan1
ai uitat de SAMSUNG :)
-
ene, duminică, 30.01.2011 19:21alianta lu' peste
astea de la reno ar numara si dacile ce au fost casate la remat numai sa ocupe locul 3,astea cu reno va bucurati aiurea ca si minciuna este vorba..........cand sa afisat clasamentul1 toyota...2gm..3vag...renault unde era la numarat masini in rusia...aiureli
-
ene, duminică, 30.01.2011 19:24
posibil sa fi numarat si masinile electrice ce sau facut in China dupa ce au fost ,,spionati ''
-
LauCalin, duminică, 30.01.2011 23:39@anti-prostie
Ai s tu un pic de dreptate, fiabilitatea Renault in ultimii ani a mai cescut. Dar asta inseamna ca statisticile de fiabilitate pe care le dau ADAC si JD Power si claseaza Renault pe ultimel locuri, sunt mincinoase (?). Iar cei care au un Renault si au probleme cu el sunt niste soferi care habar n-au sa conduca (?). Eu zic ca vanzarile mari se datoreaza modului in care alianta Renault-Nissan s-a adaptat fiecarei piete, printr-un marketing foarte bine gandit.
-
RENAULT FAN, luni, 31.01.2011 08:44@LauCalin
Apropo de ADAC... cauta titlul asta pe google: " ADAC premiaza Renault pentru calitate si fiabilitate " si inca ceva... http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html Majoritatea modelelor Renault si Dacia figureaza si anul acesta printre cele mai fiabile vehicule de pe piata franceza, potrivit anchetei date publicitatii, in ianuarie 2011, de revista “Auto Plus”.
-
Adac, luni, 31.01.2011 09:17hmm se cunoaste ca au luat vacanta copiii
intra pe www.adac.de la "Breakdown Statistics" si o sa vezi ca Twingo si Clio in 2007, 2008 si 2009 (pana acolo duce) stau mai bine la fiabilitate, avand un numar de interventii mai mic decat Yaris, Fabia, C3 sau Swift. in 2009 intra in forta Megane 3, pe care ADAC il catalogheaza "sehr gut". Megane 3 are un numar mai mic de interventii fata de Honda Civic sau Kia Ceed de exemplu.
-
ignis, luni, 31.01.2011 10:48Creste productia la Dacia
Din surse interne, la Dacia se vor face doua linii de asamblare noi. De asemenea, se vor produce şi motoare pentru ... Mercedes. Presupun că, cel mai probabil, vor fi motoare pentru viitoarea platformă Twingo-Smart. Faptul că motoarele se vor face la Dacia arată că Dacia va avea clar în portofoliu o maşină de oraş bazată pe platforma sus-amintită. Platforma se pare că va proveni de la Mercedes http://autoten.com/2010/09/21/2013-renault-twingo-rendering-and-information/ " Renault Twingo will use a new modular platform that is in the final stages of development at Mercedes-Benz’s R&D centre in Sindelfingen, Germany" Deci Dacia de oraş va un Smart chel.
-
gelu, luni, 31.01.2011 11:29uratul asta de Ghosn joaca bine
motoare fabricate la Dacia pentru Merc? insemna ca se poate face calitate si in Romania. Doamne'...cred ca fanii "bere si carnati" isi scot unghia de la degetu mic din nas si si-o baga-n gat.
-
ignis, luni, 31.01.2011 11:36motoare
Nu am detalii referitoare la motoare, ci numai informaţia "de cilindree mică" ce vor fi destinate maşinilor de clasă mini/mică Renault-Nissan-Smart (Mercedes).
-
ignis, luni, 31.01.2011 11:48calitate
Referitor la calitate, Renault are un program draconic de asigurare a calităţii. La ora actuală toate companiile mari pot implementa aşa ceva. Nu se descoperă roata acum. Succesul ţine de cum să faci mult cu cât mai puţin De asta Dacia este un succes real. Probleme sunt, pentru că de exemplu industria orizontală nu este dezvoltată ca în Cehia să zicem. Mai sunt componente care se fac şi in fabrici autohtone rămase de pe vrema lui Ceauşescu (alea care încă nu s-au demolat şi nu s-au făcut hipermarket-uri pe terenul lor). Şi muncesc oamenii la piese în condiţiile cunoscute, să facă din rahat bici şi cu bani puţini şi plătiţi ca în România. Când vă uitaţi la un şurub de Logan gândiţi-vă că a fost facut de un român care a lucrat într-o hală neîncălzită, cu maşini pe care tot el trebuie să le repare, respectând condiţiile de calitate impuse de Renault. Adică ai greşit o piesă iei lotul de la început. Şi asta pentru un salariu de 800 RON. Măcar pentru atât şi tot trebuie să arătaţi respect Oamenilor care lucrează în industria românească auto. Ei încă mai produc ceva. Voi?
-
Semtex 82, luni, 31.01.2011 11:57@ignis
ignis trebuie sa intervin pentru ca ai inceput sa aberezi deja..."hală neîncălzită" la Dacia?! habar n-ai ce vbesti baiatule... oamenii aia acolo au conditii, hala e incalzita, iar un muncitor necalificat ia 1.800 RON salariu, nu 800 ron cat ai scris tu...
-
unckle, luni, 31.01.2011 12:06
Semtex, nu te infierbanta, ca dauneaza inimii ;) omu' vorbea de suruburile de intra in dacie, facute de o parte terta, asupra cereia nu se aplica toate conditiile de confort si salarizare ed la fabrica Renault. Si in caz ca nu ai aflat , un strungar de romania, lucrand la o fabrica oarecare, are un pic peste salariul minim . . . si asta pentru ca este greu s produci intr-o tara care iti impoiteaza si aerul pe care il respiri ( uneori de doua ori... cum iti pune TVA peste unele taxe .. )
-
Semtex 82, luni, 31.01.2011 12:08@ignis
Legat de exigentele in materie de calitate impuse de Renault, sunt de acord, sunt foarte stricte. Dramatizezi insa prea mult situatia angajatilor. Nu e cazul.
-
ignis, luni, 31.01.2011 12:13@Semtex 82
"Băiatule", eu am contact cu industria auto. Dacă nu şti să citeşti un post nu-i vina mea. Eu am vorbit de industria orizontală nu de fabrica Renault-Dacia. Nu am vorbit de Dacia acolo. Nu Dacia face şuruburi (o parte sun făcute la Subex) aşa cum nu Dacia face faruri (sunt făcute la Elba). Sunt piese care se fac la Componente Auto (Topoloveni), la COMEFIN Costeşti etc. etc. Despre astea am vorbit în general. Sunt şi multe firme venite din afară care au localizat producţia de componente aici, dar eu vorbeam de fabricile autohtone, acre fac diferite componente după standardele de calitate Renault.
-
ion, luni, 31.01.2011 12:33@ignis
cica dacia nu face suruburi... cum sa nu faca? nu toate pisesele vin de-a gata din afara uzinei... uzina mecanica dacia are sectie de turnatorie, motoare, cutii de viteze, presaj, etc.
-
Gelutu, luni, 31.01.2011 12:47Numero unu
Renault este cea mai tare firma din lume. Mai intai ia ridicat pe ratatii aia de la Nissan care erau in prag de faliment, acu ia cumparat pe Mercedes si sa vedeti voi in viitor ca o sa fie nr unu repede repede.
-
ioio, luni, 31.01.2011 13:09
offf ce ti-e si cu copiii din ziua de azi... deabia se pot exprima, sunt agramati, e vai de capul lor... cred ca in mare parte e vina jocurilor pe calculator (NFS preferatul lor bineinteles) care le spala creierul, cum e cazul lui Gelutu de altfel... Gelutu cred ca n-a deblocat nivelul care-i permite accesul la Renault Megane RS in NFS, de aia e asa suparat...
-
tir, luni, 31.01.2011 13:58@ioio
le zici rar, dar le zici bine
-
Reader, luni, 31.01.2011 16:45Problema e alta - ca tot se discuta offtopic
dupa un an de rulat prin tara, orice masina noua ajunge sa fie la fel de "buna" ca un SH din germanica. apoi, daca te-ai dus la revizie si ai plecat de langa masina (noua), automat ti-au schimbat mecanicii niste placute, niste bucse, o caseta de directie si le pun la baietii destepti. ontopic: nu cred ca poate cineva sa bage mana in foc si sa spuna: masina x e cea mai buna. nu am avut probleme cu ea de cand am luat-o pana am vandut-o. treziti-va copii, masina e un lucru indispensabil, dar pe care trebuie sa-l schimbi cat mai des si producatorii stiu asta. nu se mai fac masini sa te tina o viata (cel putin nu pentru noi, muritorii de rand) ci dupa 4-5 ani incepi sa bagi bani si te gandesti ca mai avantajos e s-o schimbi.
-
costy, luni, 31.01.2011 19:19renault..
au facut tot timpul masini fiabile ...tin minte ca un cunoscut avea un r.12 si zicea ca s-a saturat de ea ca nu se mai strica ...asta prin 1980 ..astazi cred ca fac masini si mai fiabile
-
@ Automarket, luni, 31.01.2011 20:13VW Group in 2010 in SUA a iesit pe primul loc in " Total Value Awards "
http://www.autoblog.com/2011/01/31/vw-leads-2010-total-value-awards-ford-beats-honda-and-hyundai-s/#continued SI http://www.strategicvision.com/press_release.php?pr=38
-
JIJI, luni, 31.01.2011 20:34@costy
De la francezi s-a remarcat Citroën Xsara. Cu siguranţă fiabilitatea nu este atributul prin care Renault câştigă procente din piaţa auto . Cu toţii ştim că atributul este rezervat de maşinile japoneze şi de cele germane. Renault, este plin de probleme, mai grave sau mai puţin grave. Sunt notorii accidentele în care maşina se răsturna de câteva ori, se făcea armonică, iar airbagurile erau intacte. O vizită în service la Renault vă va convinge. Renault, probleme pe mai toate planurile În general, producătorul francez încearcă să scape de o poziţionare slabă în preferinţe, datorită reţelei de service, supraaglomerată, ce nu face faţă solicitărilor, renumelui de maşină puţin fiabilă, ce se răsfrânge asupra tuturor modelelor, şi nu în ultimul rând prezenţa maşinilor noi, cu rulaj de până la 10.000 kilometri, cu amortizoare căzute şi a problemelor la motor apărute chiar şi sub 40.000 de kilometri. O altă problemă, la Renault, o reprezintă partea electrică a maşinii. Unul dintre cazuri este întâlnit la Clio III, care în perioada de rodaj, adică aproape 1.500 de kilometri, constat cu surprindere că se aprinde beculeţul de service pe bord, iar calculatorul afişează mesajul "Check Steering". Şi asta chiar dacă maşina se comportă perfect, volanul "mergând" bine. Pusă pe tester, mecanicii au ajuns la concluzia că lipsea din calculatorul de bord setarea de 0 a volanului şi asta a generat eroarea.........acesta este adevarul despre fiabilitatea reno.........restul apa de ploaie
-
ioio, luni, 31.01.2011 21:32@JIJI ...... zi continuarea...
si cand te-ai trezit sa te dai jos din masina scria de fapt Volkswagen, nu?
-
Fulger, luni, 31.01.2011 23:53Ma JIJI...sau sa-ti spun Gica
...ca ai fatza de Gica. Si pentru toti Gica de pe situ asta. Adica din cauza ledului aluia defect, poveste auzita de la un amic al unui prieten care stie de la sor-sa ai dedus tu ca Renault e de rahat? La fel poate sa vina unu si sa zica despre ledu' de la opel ca nu mergea si ...deci Opel e de rahat. Toate masinile astea europene sunt, in mare, la fel de fiabile sau de putin fiabile, cum vrei s-o iei. Chiar trebuie sa ai creierul spalat si sa crezi in mitul masinii germane sau japoneze sau sa fii fan Renault? Am avut din toate rasele de masini: germane, japoneze, franceze ...si inca mai am. Toate la fel de bune. E adevarat ca imi placea mai mult una decat alta la diferite capitole...dar e chestia de gust. Ati inteles ma alde Gica? parerea mea
-
ADAC, marţi, 01.02.2011 08:37@JIJI
Citroen Xsara e decedata si ingropata demult... lasa-ne cu povestile pt copii si cu "inovatorul" Citroen din secolul trecut... Realitatea zilelor noastre e ca Megane 3 e mai fiabil decat C4, Clio 3 e mai fiabil decat C3 etc conform statisticilor ADAC. Restul e cancan.
Citeste si
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieDodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolariDodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieVolkswagen vrea să finalizeze achiziţia Porsche până în 2014Volkswagen a anunţat oficial că vrea să finalizeze preluarea întregului pachet de acţiuni rămas disponibil în cadrul porsche AG: Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 24 maiElveţia: BMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Consiliul ConcurenţeiBMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Comisia Elveţiană a Concurenţei pentru tentativa de blocare a importurilor de modele noi BMW din ţările vecine pentru a-şi susţine reţeaua internă de dealeri. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 22 maiBMW este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 24.62 miliarde de dolariBMW şi Toyota s-au luptat şi anul acesta pentru cel mai valoros brand auto din lume. Germanii au câştigat uşor, bazându-se pe evoluţia bună înregistrată pe piaţa din China. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 16 maiGM sistează investiţiile în publicitate pe Facebook: "Nu e deloc eficient"Chiar dacă cea mai mare reţea de socializare din lume este considerată un loc excelent pentru a aduna clienţi, unele companii reanalizează opţiunile. GM a anunţat azi că sistează investiţiile în reclame pe Facebook. Citeste tot
spuse frantzuzul catre locul 4