Alfa Romeo Mi.To costa 13.990 de euro cu TVA in Romania
AutoItalia a lansat astazi in Romania noul Alfa Romeo Mi.To. Hatchback-ul pleaca de la 13.990 de euro cu TVA.
La aproape un an de la publicarea primelor informatii si poze oficiale, Alfa Romeo Mi.To se lanseaza si in Romania. AutoItalia, importatorul marcii italiene in Romania, a lansat astazi in cadrul circuitului AMCKart mult asteptatul hatchback Mi.To.
Testat si de Automarket in vara anului trecut, Mi.To vine disponibil in tara noastra cu doua motorizari diesel si doua pe benzina. Fanii propulsoarelor economice pot alege diesel-ul entry-level de 1.3 litri si 90 de cai putere sau unitatea de top, de 1.6 litri si 120 de cai putere.
In cazul versiunilor pe benzina, clientii romani vor putea alege una din cele trei versiuni de putere ale motorului de 1.4 litri. Versiunea de baza va fi propulsata de o unitate de 1.4 litri MPI si 78 de cai putere. Variantele T-Jet ale aceluiasi motor cu patru cilindri vor livra fie 120 fie 155 de cai putere.
Noul Alfa Mi.To porneste in Romania de la 13.990 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea de 1.4 litri si 78 de cai putere in varianta de echipare Progression. Pentru un nivel de echipare mai inalt, si anume Distinctive, pretul creste pana la 15.920 de euro. AutoItalia ofera insa un discount de 500 de euro pentru varianta de echipare Progression a versiunii de 1.4 litri si 78 de cai.
Versiunea diesel de baza, echipata cu motorul de 1.3 litri, in varianta de echipare Progression, porneste de la 16.460 de euro cu TVA. Cei care isi doresc insa versiunea diesel de top, cea de 120 de cai, in varianta de echipare superioara vor fi nevoiti sa scoata din buzunar 19.490 de euro.
Potrivit Mediafax, tinta de vanzari fixata de AutoItalia pentru modelul Mi.To este de 50 de unitati in acest an.
via | AutoItalia
-
thenuts, miercuri, 13.05.2009 14:29@rmy
Ai vrea tu sa ai o masina dasta "de poponari". Te dai cu loganu si vorbesti de Alfa Romeo.Esti patetic
-
Stefan_SNK, miercuri, 13.05.2009 14:31nu o sa fie de succes
este o masina low cost.... modelul asta. In romania nu se cumpara asa ceva.... clientii de aici sunt cu pretentii.
-
taz, miercuri, 13.05.2009 14:35urata rau
scump nene scump, si e si urata
-
tony, miercuri, 13.05.2009 14:45o italianca frumoasa
vreau si eu una .......arata bine
-
valy, miercuri, 13.05.2009 15:40Auto Bild rules
Salut baieti! Cam tarziu cu stirea asta. Pe www.auto-bild.ro a fost postata inaintea voastra... Dar ati fost primii cu Astra... Asta da concurenta!
-
Adrian, miercuri, 13.05.2009 15:56Alfa Romeo
Parerea mea e ca oamenii care zic ca mito este masina pentru "gay" au un mare 0 in dreptul caracterului.
-
john, miercuri, 13.05.2009 16:14arzi benzina
DACA TOT TE DAI PE STRADA SI ARZI DESTULA BENZINA,MACAR SA AI UN MOTOR MAI DE DOAMNE AJUTA CARE SA INPINGA CEVA ,ALTFEL FACI LINIUTE DOAR CU AUTOHTONELE.PAREREA MEA UN MOTOR DE 2,0 MAI SI MERGE NU DOAR TE PLIMBA DE COLO-COLO!
-
johny, miercuri, 13.05.2009 16:40
noul ibiza 1.4 si 85 cai are un pret de pornire de 13.284 cu tva! pt ca e mai ieftin , pt ca arata mai bine , pt ca este un VAG il aleg cu bratele deschise decat sa cumpar aceasta masina ingusta si bombata pe verticala, hulita pana si de fanii alfa pe blogul lor!
-
Andrei.p, miercuri, 13.05.2009 17:03
Chiar ca e cam vag noul seat ibiza :))) asa o sa te simti si tu in el, vag
-
@andrei P, miercuri, 13.05.2009 17:44
atentie ! atentie ! cocalarii italieni sunt printre noi! tin sa se manifeste imediat ce ai o opinie diferita de a lor si mai ales daca aduci in discutie grupul vag!
-
omu ala care a zis, miercuri, 13.05.2009 17:51ca e masina de popnar
s-a referit la faptu ca fusese aleasa tot pe un site parca pe asta sau nu stiu unde era stirea ca masina preferata a gaylor sau nu mai tin minte..:-?? ...in fine personal nu cred ca exista o masina exlclusiv pt gay si tot personal nu imi place de nici o culoare mai ales la 13 mi euro dar probabil va fi acceptata de gagicile care se plimba in masini gen vw broscuta
-
ionica cel frumos, miercuri, 13.05.2009 18:16Mitomanie
S-au gasit broscarii sa aduca toate rebuturile la noi in tara. Las ca mai bine imi cumpar eu un VAG si sunt mai linistit decat italiencele astea care la 5000 de km e pe butuci...haide pa
-
mentosan, miercuri, 13.05.2009 19:13
cuore sportivo si motor de 1.4 =)) cat de penibil! sa fi in alfa ta la semafor (adica intr-un punto recarosat)...figuri (ca doar ai masina nr.1 in preferintele gaylorzilor), cu fularul la gat ca doar esti artist si sa te provoace un MPI LOGAN si sa ti-o iei :)) si eu prefer un 1.4 de 85 hp de la spanioli...macar sa nu ma treaca naduselile cu loganul!
-
john, miercuri, 13.05.2009 20:08alfa
nu iti mai aduci aminte bine, te-a lasat memoria, masina pe care au ales-o gay -ii no.1 a fost noua Lancia; daca le-a placut si gaylor nu inseamna ca nu le-a placut si celor normali, si Lancia si Alfa asta arata bine, oricum mai bine decat noua Ibiza care nu prea e reusita, mai simpatica e cea dinainte (parerea mea). Eu am Seat Cordoba dar imi plac si masinile italiene pt ca au stil si agresivitate.
-
Maka, miercuri, 13.05.2009 20:48
Interesanta si pozitionata ca nimic altceva. Parea concurent pentru Mini dar e mai mare si are motoare mai mici si mai putin puternice. Daca in cea de 78 de CP te vei simti ca intr-un Grande Punto chior dar cu materiale diferite si design imbunatatit, in cea turbo benzina probabil vei putea sa concurezi linistit cu Mini. Asadar ideea de a pune ceva in mijloc in clasa asta mica intre premium si masini uzuale poate nu e rea. Probabil ca pentru Romania 78 CP e totusi mult prea putin la imaginea premium si la cele submotorizate pretul mi se pare mare. Ar merge daca s-ar cumpara ca declaratie de stil cum e Fiat 500, dar nu e cazul si cei care vor stil si "premium" au bani ca sa nu faca multe compromisuri si pot lua Mini. Cu toata confuzia asta cred ca 50 de masini e o tinta de fricos...
-
@john, miercuri, 13.05.2009 20:48
ce argument "agresivitate" :)) si de cand are alfa masini atat de agresive ca din cate imi aduc eu aminte in ultima vreme nu se mai ridica la nivelul "trecutului glorios"??? iar despre lancia nu mai vorbim...s-ar putea sa o traga chiar fiatul pe linie moarta!
-
Andrei,p, miercuri, 13.05.2009 21:06
Cocalari italieni? Bai prietene uite-te in interior la seat ibiza ala si dupaia uite-te la mito, care mai are si DNA adica adapptive damper control facut de magneti marelli. Alfa mito are si suspensie independenta pe fiecare roata. Alfa mito 1.4 tb 155 cai a fost mai rapida pe multe circuite decat mini cooper S care e mai usor si are 20 cai in plus si 200cm3 la motor. Si sa fim sinceri cand e vorba de materiale in seat, are o cunostinta un toledo deasta nou si are niste materiale JALNICE si a fost vro 22k masina. Cumpara-ti tu masina facuta VAG pardon.. de vag.. si data viitoare vino si cu argumente nu numai cu pareri personale despre cocalarii italieni.
-
@andrei, miercuri, 13.05.2009 21:22
cocalar clar ! " uite-te" ,"dupaia" , "deasta", "vino"- ma refeream la stilul "imputit " al fanilor acestei marci! si da stil "cocalaresc" vezi si reclama cu r8 in maranello ;) de cand urmaresc stirile pe acest site nu am vazut articol in care sanu va rasculati ca niste "cocalari" !
-
@andrei P, miercuri, 13.05.2009 21:32
si ai gasit si un test vs ibiza 1.4 t 180 hp???asa de curiozitate??? si stai sa vedem fr-ul si cupra ;) dc si asta eurata ...http://www.automarket.ro/stiri/premiera-iata-noul-seat-bocanegra-de-serie-20835.html si lasa-ne cu toledo ca e vechi
-
yuhuuu, miercuri, 13.05.2009 21:47
asta in prostia lui compara marca premium de la fiat cu cea medie din grupul VAg...sa il lasam sa debiteze! bv andrei stim ca poti mai mult1
-
Andrei,p, miercuri, 13.05.2009 22:05
Nu eu am facut comparatia cineva de mai sus. Exista si mito gta care are 1.8 240 cai.. care de altfel nu e inca "De serie" ca si bocanegra.
-
@andrei P, miercuri, 13.05.2009 22:09
asteapta bocanegra cupra si mai vb ;) sigur o sa aibe un 2.0 iar fr -ulun 1.8 ;)
-
thenuts, miercuri, 13.05.2009 22:21@ala care se agita mai sus la andrei P
Te oftici degeaba amice. La fel de tare te aprinzi si tu cand zice Andrei P ceva de Seat. Sa fi si tu un "cocalar" spaniol ? Sau doar un capsunar ? Termina cu ofensele astea ca se vede de la o posta ca esti fan Seat. Motorul de 78 de cai am inteles ca ar fi din cauza italienilor care nu au voie sa conduca masini mai puternice de N cai in primu an de carnet de sofer. Si probabil s-au gandit ca la un pret asa mic s-ar vinde si aici. Just my 2 cents
-
@thenuts, miercuri, 13.05.2009 22:29
cand nu sti sa scrie care este... si cand aduci ofense poti fi numit cocalar??? stau in romania si nu am nici o treaba cu capsunile... dar poate asta vrei tu sa iti imaginezi ! spor! aduci si un argument la afirmatia de mai sus ??un link ceva???
-
Andrei.p, miercuri, 13.05.2009 22:41
Cei de la alfa au declarat despre mito gta ca va fi cel mai rapid hot hatch de pe piata. Acceleratia 0-100 se face in 5 secunde. Masina are in jur de 1100 kg. In lista de optiuni se afla si rollbar si suport pentru casti. http://www.youtube.com/watch?v=NmxzwpDkjhQ&feature=related Seat in cazul in care nu stiai a pornit cu ajutorul fiatului, facea masini fiat cu semnul seat pe ele(la inceput..) un brand engineering destul de reusit. Dupa ce au fost preluati de catre VAG seat au facut masini care incercau sa aduca fie cu un model alfa fie cu un model fiat. Seat cordoba cu alfa 155(si modelul anterior cu fiat croma) Leonul nou cu alfa 147(au si acelas designer)
-
thenuts, miercuri, 13.05.2009 23:00@ stie el cine
Propulsia entry-level este reprezentata de unitatea pe benzina de 1.4 litri care dezvolta 78 CP/6000 rpm si cuplul maxim de 125 Nm/4250 rpm. Versiunea de baza se adreseaza soferilor incepatori care, potrivit legislatiei italiene, nu pot conduce masini puternice.
-
thenuts, miercuri, 13.05.2009 23:02@ tot tu
Si totusi ce am scris gresit ? Lumineaza-ma.
-
@thenuts, miercuri, 13.05.2009 23:15
da link pls!
-
@andrei p, miercuri, 13.05.2009 23:17
asa si ...???asa traieste si alfa acum din istoria ei glorioasa!
-
@thenuts, miercuri, 13.05.2009 23:19
nu tu scrisesei gresit istetule! am scris mia sus cine e analfabetul! cu expl !
-
thenuts, joi, 14.05.2009 00:00@ sti tu cine
acolo unde ai zis ca nu stiu scrie corect ai pus " @ thenuts" asta e linku http://www.alfaamore.ro/alfa-romeo/alfa-romeo-mito-pleaca-de-la-15350-euro/
-
Andrei,p, joi, 14.05.2009 01:36
Nici nu are rost sa ma mai agit. Traieste alfa din istoria glorioasa. Mito a fost testat de multe reviste auto si a avut numai reviews bune. 159 a fost si el un succes, cand a aparut a iesit in testul de stabilitate al nemtilor peste seria 3, C classe si alte modele din clasa ei(de fapt a iesit chiar pe 1). Alfa 156 cand a aparut in 97 era ca o racheta cam pe langa orice masina din clasa ei, daca te uiti doar la acceleratiile 0-100 ale motorului 2.0 tspark comparat cu motoare din ziua de azi de 2.0 normal aspirate o sa observi ca performantele la alfa pot fi observate usor. Pana nu conduci tu o alfa nu mai comenta aiurea cu seatul tau. Compara un interior de 147 gta(care nu se mai face de 1000 ani) cu interioru lu leon cupra asta 2009
-
@thenuts, joi, 14.05.2009 08:28
bun link :)) poti sa dai unul si de pe alfaclub dc se poate ? :)) da-mi ceva din presa internationala sau de pe un site din italia (nu o sa gasesti dar sa vedem....) @ andrei...ne lasi cu succesurile lui 159...ce vanzari au avut cu balena???? ne lasi cu mito(intra pe alfaclub sa vezi la cati nu place !) sa se vanda si pe urma mai vorbim! sa treaca 2-3 ani sa vedem cat de bun e! nu mai face trimiteri la seat pt ca 1) nu sunt fan seat! 2)leon nu se vrea premium si nici "sportivo"! (de la alfa te astepti la mai multe si un ultima vreme cam nimic) -156 e istorie!....si 3) interiorul lui leon cupra este chiar misto! stiu ca are forme ciudate si nu a placut la multi! so beat it!
-
Maka, joi, 14.05.2009 08:46
Va certati aiurea. Succesul masinii acesteia in ROmania nu are legatura cu motorul de 78 CP ci cu pretul versiunilor de la 120 Cp in sus si mai ales cu modul in care se vor simti in ea cei care au bani de dat pentru un capriciu. Daca va fi prea rigida cum spun unele teste britanice si eventual zgomotoasa sau nerafinata, va fi iar o Alfa Romeo care se va vinde in cateva exemplare pe care le vom vedea cu titlu de raritate semiexotica pe strada. Daca perceptia va fi ca masina e de calitate mai are o sansa desi inca mai trebuie sa lupte cu mitul fiabilitatii scazute a masinilor italiene. Pentru doritorii de hot hatchva trebui totusi sa fie mai performanta decat versiunea FR Seat sau Polo cum-se-mai-numeste care acum are 1,8 T pentru ca acea masina la nivel de senzatii e comparabila foarte clar cu benchmark-ul actual, Mini si pretul este unul mult mai mai bun. Doritorii de stil care sa dea sume mari pe masini mici in Romania nu sunt pe toate strazile. E adevarat ca in Italia si Grecia Smart a avut un mare succes datorita stiulului dar noi nu avem mentalitatea lor...
-
thenuts, joi, 14.05.2009 13:02@tot tu
Si tot pentru tine. Alfa Romeo o cumpara cei care stiu ce inseamna aceasta marca si istoria ei. Nu te astepti sa vina badea ilie sa cumpere AR. El a auzit de VW si atat. Pun pariu ca nu ai condus in viata ta Alfa Romeo sau o italianca sa vezi atunci "feelingul" masinilor italienesti de care se vorbeste in toate partile. Nu degeaba zic toti ca au "suflet". Te salut
-
tot eu @thenuts, joi, 14.05.2009 15:01
ca fost posesor de 147 2.0 t/spark selespeed iti spun ca feelingul nu merita 2 bani cand zilnic te confrunti cu : durere de rinichi (suspensie sportiva...si alte maisni au asa ceva dar nu ai probleme de genul), bucse , bascule , pierderi de ulei, variatoare ,tendoane! cred ca stiu istoria a-r mult mai bine decat tine! personal cred ca alfa a fost ceva pana la inceputul anilor 80! de atunci ceva s-a rupt! sufletul acela e dat de grija pe care o ai fata de ea zilnic...grija data de bataile de cap pe care ti le face destul de des! ai gasit linkul cu pricina pe siturile din it????nu prea cred!
-
tot eu, joi, 14.05.2009 15:10
si cum de am putut sa uit de vesnicile probleme pe partea electrica???? timp de 1 an cat am avut 147-le nu cred ca a fost luna in care sa nu descoper noi problme electrice...si aici vorbesc de erori de airbag,lumini (adica importante)etc! pun pariu ca nu ai condus in viata ta A-R sau o italianca... sa vezi atunci problemele de care am amintit!
-
crick, joi, 14.05.2009 16:13@tot eu
Daca ai dat 5000E pe un 147 sh ce te asteptai sa gasesti sub capota? :) Hai sa fim seriosi, cat dai atata face. Eu am Bravo luat de nou de un an si ceva, 20.000km pana acum si nici o singura problema si a vazut multe inclusiv drumuri neasfaltate sau ticsite de gropi. Starea la care ajunge masina ta nu e din vina ei, e din vina celui care o conduce. Daca tu ignori gropi, apesi peda la podea cand pleci dimineata si motorul e rece, nu are cum sa te tina nici o masina. A zis cineva de Lancia ca va fi ingropata de Fiat, voi chiar nu stiti ce motoare ofera Lancia pe noua Delta? Hai de curiozitate intrati pe site sa vedeti niste cifre si o sa vedeti motoarele bi-turbo care nu se gasesc la Fiat si asa o sa intelegeti. Mito e o masina ca toate celelate, si Beetel-ul cand a aparut a fost hulit de unii si apreciat de altii. Nu uitati ca Seat provine din Fiat inc az ca nu stiati asa ca spor la cumparat Ibiza :)
-
tot eu, joi, 14.05.2009 17:32
masina a fost luata din belgia , avea 60 mii km si era intr-o stare ireprosabila! deci lasa-ne si tu ca de atunci am avut si alte masini cu care m-am comportat la fel de "bine" si care mi-au raspuns cu aceeasi moneda (adica nu m-au facut sa bag mana prea adanc in buzunar) tre sa fi idiot sa nu iti respecti masina sau sa nu iti pese de banii tai! (147-le m-a costat atunci 9500 eu si avea cam tot ce se putea pune pe ea)!
-
V.l.a.d., joi, 14.05.2009 21:23diesel 1.6 120CP
Intrebarea mea e urmatoarea... cand vor aduce cei de la Auto Italia si Bravo`ul cu motor 1.6 diesel de 120 CP ??? Stiti voi ceva? sau puteti afla?
-
@vlad, joi, 14.05.2009 22:28
cica vineri!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Nu cred ca e "atat de asteptata" :)