Alfa Romeo laudă ținuta de drum a noului Stelvio: ”Clienții rivalilor germani vor fi uluiți de cum se conduce SUV-ul nostru”
Alfa Romeo are așteptări mari de la noul Stelvio. SUV-ular urma să ajute brandul pe piața din SUA și să câștige clienți de la brandurile germane. Principalul atu al noului model este ținuta de drum.
Cum era și normal, Alfa Romeo are așteptări mari de la noul său SUV Stelvio, prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles.
Stelvio are în plan țintirea clienților care alegeau de obicei SUV-urile germane premium din triada Audi, BMW și Mercedes. Prin urmare, italienii au conceput un nivel de echipare similar rivalilor și au plusat cu o motorizare de 510 cai putere, similară celei de pe Alfa Giulia Quadrifoglio Verde.
Cu ajutorul lui Stelvio, Alfa Romeo speră să își revină pe piața din Statele Unite, acolo unde vânzările au scăzut dramatic cu 23 de procente. Anul acesta, italienii au vândut doar 441 de mașini, majoritatea Alfa Romeo 4C Coupe și Spider.
Stelvio și Giulia ar urma să adune mai mulți clienți și să ajute brandul să atingă ținta de vânzări propusă pentru anul 2018: 400.000 de unități la nivel global.
Reid Bigland, șeful Alfa Romeo în Statele Unite, a declarat că ”motivul pentru care clienții vor cumpăra un Stelvio este modul în care acesta se conduce. Vor fi uluiți de ținuta de drum. Și fiecare model Alfa Romeo trebuie să promită asta. Vă garantez că această mașină nu va dezamăgi”.
-
Ilicosandu Mauritio, vineri, 25.11.2016 16:47
Pe bune ? Chiar zic ei asta ? Daca zic asta atunci sincere felicitari. Au recunoscut pe buna dreptate ca SUV-ul lor este execrabil la manevrabilitate danad exemplu de marci ''consacrate'' germane. Alea care nu trec testul elanului la 70km/h, viteza unde o Kia Sportage non-sportiv trece cu brio :)))))) Vedeti mai jos : https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4
-
@Ilicosandu Mauritio, vineri, 25.11.2016 20:29
nemtii mai dau si ei fail din cand in cand dar pupincuristii n-au ochi sa vada adevarul !
-
alfa QV, vineri, 25.11.2016 21:38
nurburgring times alfa romeo stelvio 7,59 asa ca taci.
-
inexorabil, vineri, 25.11.2016 23:08
@Andy, eu, unul, devin tot mai convins de valoarea de adevăr a ipotezei tale…Avalanșa asta de nick-uri scornite de una și aceeași persoană necesită, totuși, o imaginație destul de potentă, așa că tot ce se poate ca autorul infamiilor să fie cineva de “sus”, care, totodată, vrea să ne lase impresia unei deontologii jurnalistice fără cusur, dar, așa cum ai precizat și tu, a “face trafic” (cu orice preț?!) asigură pâinea redacției…O pâine să zicem neagră, dar nu de la coloranți… Agasandu Mafiotio, ai comis o imprudență sugerându-ne să “constatăm” cât de periculos ar fi pe șosea un “Marsadas Bantz”. Ȋn (același tip de) săbii să ne tăiem? Nu mă refer la segmente / clase, ci la sursa mediatică. Perfect. Adică poftim: www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ Vrei și desert? La dispoziția ta! Dura lex, sed Lexus: www.youtube.com/watch?v=3uuy5LVv8pA De ani de zile am vrut să creăm acel climat conversațional care să ne binedispună ȋn contra vicisitudinilor cotidiene (Dumnezeu mi-e martor că nu mint cu nimic), indiferent cum se numește fiecare dintre noi (sau, ca să preiau o expresie din “Ferma Animalelor”: “clever or simpler”), dar tu ai preferat să rămâi ȋndărătnic…Nu cred că-ți permiți luxul unui război psihologic cu taica inexo, dar, deși m-ai plictisit peste măsură, te asigur că, atunci când te vei opri tu, voi depune și eu “armele”. Sunt parolist, nu te ȋndoi. On topic: am priceput și am admis rolul noii Giulia (pare a oferi o experiență antrenantă, la o primă evaluare vizuală; piesa de rezistență o consider volanul “foarte” sport: www.youtube.com/watch?v=dIt7Jr2B0bI), ba chiar ar fi senzațională o confruntare de zile mari cu “omoloagele” Triadei, dar și cu ATS-V (modelul Italian de abia a ieșit din găoace, deci ar mai fi de așteptat un asemenea scenariu), dar sensul acestui SUV ar fi…care? Ce tradiție ȋn domeniu o recomandă pe Alfa? Unde se află deja un furnicar de modele ale concurenților, aruncă și italienii unul – de ce? N-ar fi de preferat (re)zămislirea segmentelor C,D și E pentru…Lancia? La urma urmei, Alfa Romeo poate fi considerată o marcă premium sau nu? – AM sugerase deunăzi că da. Ȋntreb și eu, nu dau cu parul.
-
arogantul, sâmbătă, 26.11.2016 16:04
@inexorabil un plus de la mine, ma bucur ca mai sunt si altii care au observat motivatia din spatele unor "comentatori" Stelvio o sa fie cumparat de Muricani cu bani si fara cap, adica o sa rupa gura targului
-
LR, luni, 28.11.2016 09:12
inexorabil, Și eu m-am gândit, la un moment dat, că acest măscărici ar putea fi cineva "de sus", dar mi-a fost teamă să nu fiu etichetat drept paranoic.
-
LR, luni, 28.11.2016 09:13
Să fie, oare, Sebi?
-
inexorabil, luni, 28.11.2016 13:52
@LR, și tăcerea poate fi considerată un răspuns…Dacă supozițiile noastre ar fi complet false, atunci redacția ar fi reacționat imediat, dezmințind. Orice persoană cu capul pe umeri ar fi procedat astfel, știind că este obiectul unei calomnii. Dar ȋn cazul onor redactorilor noștri…nici musca nu se aude. Ei, ce răi suntem: fiecare trebuie să trăiască ȋntr-un fel sau altul; ce sponsor te-ar sprijini dacă ar vedea că n-ai “vad” ? Așa că doar o ambianță de OTV asigură fluxul de clienți, pardon, de gură-cască. Dacă mecanismul jurnalistic s-ar reduce la reliefarea factorilor pur mecanici și informativi, la fiecare articol ar apărea, ȋn medie, 2-3 comentarii sobre și leșinate (pe AM, unele articole chiar sunt sau par de acest gen și se ȋnțepenesc la…zero reacții), astfel că sponsorii ar deduce că…puțini le-ar “viziona” reclamele, poate și mai puțini dintre cei care s-au ȋncumetat să scrie ceva. Dar, dacă intervine bufonul site-ului (nota bene: conștient de sine!) și aruncă invective ȋn stânga și ȋn dreapta, atunci orgoliile se aprind și cei nedreptățiți purced a-l ȋnfrunta, iar alții, “neutri”, fiind izbiți ȋn mufarină de inepțiile (intenționate?!?) de ordin tehnic, se simt datori să-i răspundă “strict pe temă” și, astfel, tactica clocită ȋn redacție ȋși face efectul…Trebuie să aprinzi becul ȋn bezna platitudinii, ca să atragi fluturii. Astăzi, deontologia jurnalistică a devenit o…hârtie igienică (parfumată, desigur) tocmai pentru autorii care, teoretic, s-ar cuveni s-o respecte…Cauza nu-i greu de intuit: prelunga și nevrotica stare de incertitudine economică (deloc ȋntâmplătoare…știu mai bine alde Rothschild, Bilderberg, B’nai B’rith, FMI, BM, NWO, iudeomasoneria etc.) a ajuns să schimonosească inclusiv ținuta publică, prin definiție solemnă și decenii la rând intransigentă, a “societății civile”, transformând-o tot ȋntr-o ceată de animale obsedate de supraviețuire și atât, precum plebea…Iar animalul ȋnfometat sau amenințat de spectrul foamei (inclusiv omul, care, fiind un pic superior animalelor "propriu-zise", se ȋnspăimântă la gândul marginalizării sociale și al condițiilor de sihăstrie), precum prea bine știți, nu ține cont de nimic altceva decât de satisfacerea cât mai grabnică a cerințelor trupești, ȋn acele clipe funeste discernământul și conștiința (animalului-om) fiind complet suspendate ȋn eter – iată asul / atuul din mâneca viitoarei Fiare antihristice și de abia apoi propaganda patimilor & distracțiilor ne va cununa cu compromisul și ne va aduce pierzania! Nu puțini “analiști” sar de la o televiziune la alta ca lăcustele; de ce oare? Apropo de tembelizor: ia să se axeze redacțiile pe documentare științifice, știri obiective și alte emisiuni fără nicio dâră de senzaționalism și mahalagism; de ce credeți că gem de publicitate televiziunile comerciale? De exemplu, fragmentează filmele ȋn așa fel, ȋncât ȋți piere tot cheful să te uiți – preferi să te “muți” pe internet, dar și acolo… @LR, n-ai de ce să te temi de calificative; eu, de pildă, am fost ștampilat, pe diverse site-uri și de diverse persoane: “taliban ortodox” , “fanatic religios”, “extremist”, “antieuropean”, “tehnofob”, “retrograd”, “psihopat”, “sociopat” etc. Unde crezi că mă doare?
-
LR, marţi, 29.11.2016 09:45
Și ajungem iar la esență: banul.
-
inexorabil, marţi, 29.11.2016 14:15
Da, dragă @LR. “Atunci (nota mea: adică acum!), mulți se vor sminti și se vor vinde unii pe alții” (Matei 24:10). Ce crezi? – am ajuns la acel grad maxim de rezistență mentală , având ȋn vedere că “toate acestea sunt ȋnceputul durerilor” (același capitol, mai sus, versetul 8) ? De ce am avea nevoie de consistență lăuntrică? Păi, această condiție sine qua non este subliniată mai jos, fără echivoc: “Cel ce va răbda până la sfârșit, (doar) acela se va mântui” (vs. 13). Trebuie să existe cinci trepte ale devenirii ȋntru rezistență, obligatoriu interdependente (adică niciuna nu poate fi importantă luată izolat, fără conexiunea cu fiecare dintre celelalte trei), deci nu le redau ȋntr-o ordine a ȋnsemnătății particulare, dar le poți socoti etape consecutive: — putere de ȋnțelegere pertinentă a vremurilor actuale și a rolului eu-lui ȋn balanță cu acestea; — voință clară, fermă și de neclintit, izvorâtă din rugăciune tainică și necontenită; — curaj fără ezitare, vecin cu sângele rece, până la admiterea sacrificiului de sine – ȋn cazuri extreme; — ajutorul lui H. ; — ȋntărire sufletească de la D.S. (am scris doar inițialele, fiindcă unii sunt alergici la termenii respectivi). Mai ales de tri-pandemia fatală ignoranță-indolență-lașitate, care a paralizat lumea de astăzi, se cuvine să ne ferim cu orice preț...
-
Alfa QV, marţi, 29.11.2016 18:15
Fabuloasa masina.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Sunt convins :))))))))))))))))))))))