Alfa Romeo: Giulietta va fi mai buna decat Focus si Golf

Publicat luni, 08.02.2010 15:34 de Bogdan Mirică

Un oficial Alfa Romeo a sustinut ca modelul compact Giulietta va fi mai bine antifonat decat un VW Golf si mai agil decat un Ford Focus.

Desi pana in prezent mai toate produsele sale au avut ca tinta publicul cu pretentii premium, Alfa Romeo pare sa coboare garda si sa se reorienteze catre o masa mai mare de clienti.

Recent, Matteo Benedetto, responsabil pentru dezvoltarea noului model compact Giulietta, sustine ca hatchback-ul isi poate surclasa cu usurinta ceilalti rivali din segment. Raportarea se face insa, oarecum surprinzator, la Focus si Golf, doua dintre cele mai apreciate modele compacte la ora actuala.

Benedetto sustine ca Giulietta poate primi deja cele mai inalte distinctii in materie de manevrabilitate, raspunsul directiei, performanta, masa totala, confort si siguranta. Potrivit italianului, cel mai nou model Alfa va oferi o antifonare si o tinuta de drum mai buna decat a liderului Volkswagen Golf precum si o agilitate peste cea oferita de popularul Ford Focus.

Oficialii au pus in balanta performantele versiunii care se presupune ca va castiga cei mai multi clienti: cea de 1.4 litri MultiAir de 175 de cai putere, ajutata de o cutie automata cu dublu-ambreiaj si padele. Aceasta va fi disponibila in trei niveluri de echipare, similare cu cele ale actualului MiTo: Touring, Lusso si Veloce. Noul model italian va beneficia pe viitor si de o versiune Quadrifoglio, propulsata de un motor de 1.8 litri de 235 de cai putere.

Succesul Giuliettei se bazeaza pe o serie de premize solide printre care un sasiu brevetat de Fiat si Chrysler, destinat unei game largi de modele: modele sportive, sedan-uri 4x4 si bineinteles SUV-uri.

Sergio Marchionne s-a alaturat si el ideii promovate de Benedetto, sustinand ca Giulietta va restabili reputatia brandului pentru manevrabilitate si performanta. In aceste conditii, Marchionne se asteapta ca europenii sa guste noul model, ceea ce l-ar face viabil si pentru publicul din Statele Unite, unde Alfa incearca sa revina de ani buni.

via| autocar

  • ALX.CT, luni, 08.02.2010 15:49

    Frumoasa masina,nu ii gasesc defecte.

  • sergiu, luni, 08.02.2010 15:50
    intrebare

    suspensia e independenta pe spate?

  • dmd, luni, 08.02.2010 15:53

    Bravo lor. Oricum lumea e imbacsita de Golf si Focus.

  • Claus-Claudel, luni, 08.02.2010 15:53
    .........

    oricum ar fi e o masina frumoasa

  • .marius., luni, 08.02.2010 15:56
    Giulietta

    Ar fi mare lucru ca acest Alfa Romeo sa reprezinte un simbol al clasei compacte, dupa ani si ani de dominatie germana... Do you guys feel it ? ...The wind of change?

  • @ sergiu, luni, 08.02.2010 15:57

    NU . Alfa Romeo Giulieta este construita pe platforma modelului FIAT Bravo, model ce in 2009 a fost surclasat la vanzari in Italia atat de VW Golf cat si de Ford Focus . Managerii Alfa Romeo ar trebui sa lase jurnalistii sa faca comentarii de cat de buna este Alfa Romeo Giulietta in raport cu rivalii sai, pentru ca in caz contrar imaginea marcii va avea si mai mult de suferit .

  • ian, luni, 08.02.2010 16:00

    nu-i o comparatie cam aiurea sa compari mashina asta cu ford focus?

  • Andrei.P, luni, 08.02.2010 16:09

    Giulietta nu este facuta pe platforma lui Bravo. Platforma este una noua, C-EVO mai multe detalii aici http://www.alvolante.it/news/alfa_romeo_giulietta-153946 .

  • sfera96, luni, 08.02.2010 16:17

    de o vreme italienii astia cam scot masini tot mai gay , nu vi se pare ? cat despre numele asta de fata atribuit unei masini care se vrea pt barbati , c'mon , sa nu mai vb de liniile fetei si a spatelui care parca ar fi 2 ***** , dar sa lasam criticii sa critice la greu ca au de unde ; vise umede ii doresc in bataia cu golf si focus , get a life

  • styopka, luni, 08.02.2010 16:20
    alfeta

    1.4 litri MultiAir de 175 de cai putere si 1.8 litri de 235 de cai putere cam da muci la golf si focus

  • Andrei.P, luni, 08.02.2010 16:25

    Cred ca tie iti trebuie o femeie pe care sa o cheme Mihai! :)) Ce are daca are nume de femeie masina? Numele asta exista de foarte mult timp in istoria auto. Cu ce baze technice spui tu ca nu se va bate cu golf si focus? Are rostu sa vorbim de suspensiile dezvoltate special pentru giulietta independente multilink si pe spate? Sau sa vb de McPherson? Sau de Multiair care are Admisia infinit variabila, axa de pe admisie e inlocuita de un sistem hidraulic controlat electronic. Sau poate sa ne gandim ca variantele de top de pe Giulietta folosesc materiale care se folosesc si in Maserati Granturismo(pielea etc).

  • styopka, luni, 08.02.2010 16:29
    @sfera96

    nu cred ca scot masini pt gay ......pate esti tu mai sensibil si ti-ai regasit latura feminina prin liniile lui Giulietta de care vb tu in comentul tau

  • Castravetele, luni, 08.02.2010 16:41

    si pretul? poate sa fie mai buna decat golf si focus, dar daca pretul e mare, e in zadar efortul. Cam curajoasa afirmatie a celor de la Alfa, mai bine ar lasa opinia publica sa isi dea cu parerea.

  • ironR, luni, 08.02.2010 16:48
    sa vina

    O asteptam sa iasa pe piata, dar parerea mea este ca nu arata la fel de fioroasa ca un golf VI sau un focus, interesant va fi si pretul. De motor zic ca suna bine 1.4 si 175CP, cel putin pana ii expira garantia nu se pune problema.

  • audi_quattro, luni, 08.02.2010 17:23
    :))

    ce ii doare gura sa zica... :)):)).

  • bamse, luni, 08.02.2010 17:28

    deci sa inteleg ca nu se mai compara cu bmw/mert/audi??pana ieri parca astia erau rivalii lor si parca alfa producea masini premium/sport :D @andrei_p mai pun surub, mai o lungesc putin...adica la fel ca cei de la vw :)) ‘C-Evo’ is based on the Compact platform which debuted with the Fiat Stilo in 2001; mildly revised for its use underneath the Fiat Bravo in 2007, it was also stretched by 100mm to underpin the new Lancia Delta. Fiat has now spent upwards of 100 million euros re-engineering the platform into C-Evo, which is scheduled to debut shortly on the Alfa 147 replacement (dubbed the Milano). A highly-regarded platform by insiders, the key changes to C-Evo from the Compact architecture are a lengthened wheelbase, shorter overhangs, improved torsional rigidity, and new suspension, incorporating a new type of front strut arrangement and all-new multilink rear arrangement.

  • daca iti cumperi alfa, luni, 08.02.2010 17:48
    ajungi mecanic

    astia nu se compara nici cu kia cee´d la fiabilitate si vorbesc de golf si focus....

  • Andrei.P, luni, 08.02.2010 18:24

    Mai lungesc un surub si ajung ca Golfu? Cand facea alfa suspensii independente pe toate rotile hmm acum vro 50 ani chiar VW era in pom, au fost primii cu suspensii idnependente pe ambele puntile +discuri pe ambele puntile. Am pus un link mai devreme cu platforma C-evo si diferentele dintre aceasta si platforma C.

  • @andrei p, luni, 08.02.2010 18:53

    nu conteaza ce faceau, conteaza ca momentan nu e cu nimic mai presus suspensia alfei giulietta, ba din contra( nu pare la fel de robusta din imagini) ! italiana nu o cunosc, dar nu gasesc nimic despre diferentele dintre c-evo si c...gasesc peste tot doar faptul ca c-evo provine din c (exact cum am scris mai sus)

  • xtr, luni, 08.02.2010 18:54
    DESIGN

    nu mai mincati rahat ca se pisha pe golf astra focus chiar si a3 la design! Designul este peste orice hatchback puncT !.iar interiorul ala ... :X:X:X UN SINGUR LUCRU VA DA VERDICTUL IN VANZARI: PRETUL

  • Andrei.P, luni, 08.02.2010 19:21

    In primu rand ca C normal nu are suspensii independente pe spate. In schema aia arata C-evo ce are in comun cu C si ce nu are.. ce e marcat cu rosu e Nou ce e verde e luat ca atare si ce e galben e luat si modificat

  • AndreiRN, luni, 08.02.2010 19:41
    Italiene

    Offff, singurul defect este ca e masina italiana. Inginerie buna dar executie de cea mai proasta calitate ca sa nu mai vb ca rugineste tabla si la soare.

  • Andrei.P, luni, 08.02.2010 19:59

    Cred ca commentul tau se potrivea mai mult anilor 70-80 :) Acum daca iti iei o masina nou o tii max 6-7 ani.. in care nici UNA Nu rugineste.

  • Vali, luni, 08.02.2010 20:14
    Alfa Romeo ar trebui sa ofere o garantie de 7 ani

    Pentru a castiga cat mai multi clienti, cei de la Alfa Romeo ar trebui sa ofere o garantie de 7 ani in genul celei oferite de grupul Hyundai-KIA .

  • Ienăchiţă Văcărescu, luni, 08.02.2010 20:47

    "... va oferi o antifonare si o tinuta de drum mai buna decat a ..." mai bune. Pluralul.

  • Maka, luni, 08.02.2010 22:44

    Indiferent daca o fi mau buna decat Focus sau altceva masina asta trebuie sa fie foarte buna ca sa ridice Alfa pentru ca inca exista mentalitatea ca italiencele sunt nefiabile. Pentru succes ii trebuie: - sasiu revizuit; cu 100 mil putea proiecta un sasiu de la zero, deci teoretic bani au avut - cu sasiul din care se trage masinile alea (Stilo, Bravo) se cam balanganesc si numai neutre nu sunt+control la limita si ajutor la pus caii pe asfalt zero. - asamblare durabila - mai ales interorul;pe langa materiale calitative e important sa nu inceapa sa faca zgomote in primii 20000 km precum predecesoarele; - scaune cu forma si asezare mult mai corect studiate - cine a condus Bravo si s-a mai suit pe langa asta in Audi , BMW sau chiar vreun Volvo din categoria asta stie ce spun: la ultimele iti gasesti locul indiferent de marime; la Fiat/Alfa etc iti cauti tot timpul pozitia potrivita - design-ul e dat si deja imarte opiniile dar cred ca pana la urma va fi acceptat, mai ales ca masina reala intotdeauna schimba detaliile fata de poze. Doamne ajute sa iasa ceva bun de data asta; Un Saab ne e deajuns.

  • thenuts, luni, 08.02.2010 23:31
    @ Maka

    La primu punct nu am inteles ce ai vrut sa zici ? Motoarele sunt foarte nervoase fata de multe altele si stabilitatea. Pt asta sunt cunoscute alfele. La asamblare ai dreptate si la faptul ca apar greieri foarte repede. Materialele cel putin in 147`le care il am par ok. La scaune/pozitie la volan nu iti dau dreptate. Scaunele din 147 au o sustinere laterala extraordinara ( ma simt ca intr-o cochilie) + pozitie este destul de joasa. La design nu cred ca are rost sa comentez.

  • cataracta, marţi, 09.02.2010 14:31
    cati dintre voi ati condus vreodata o alfa?

    Am câteva întrebări care sper să nu deranjeze pe nimeni şi aştept răspunsuri reale. Câţi dintre voi aţi condus vreodată în viaţă o Alfa Romeo? Ştiu, toţi, la ţară sau într-o altă ţară unde nu vă putea vedea nimeni, deci nimeni nu poate confirma. Câţi dintre cei care ar răspunde afirmativ mai sus aţi condus o Alfa Romeo pe un drum virajat cu asfalt bun? Nimeni? Revenind, o întrebare mai frumoasă: câţi dintre voi aţi AVUT o Alfa Romeo, măcar pentru un an? Nimeni?

  • Cosmin, duminică, 14.02.2010 12:54
    gay

    si totusi e o masina cu look "gay":)