Alfa Romeo Giulietta primeşte o transmisie cu dublu ambreiaj TCT

Publicat vineri, 01.07.2011 11:37 de Bogdan Mirică

Alfa Romeo a anunţat introducerea transmisiei cu dublu ambreiaj TCT pe actualul Giulietta. Cutia va asista motoarele diesel şi benzină de 170 de cai putere.

Aşa cum a promis, Alfa Romeo introduce cutia cu dublu ambreiaj TCT, dezvoltată de Fiat, şi pe alte modele din gama sa. După MiTo a venit rândul Giuliettei să primească agregatul, care va fi disponibil pe versiunea diesel 2.0 JTDM de 170 de cai şi pe unitatea MultiAir de 1.4 litri şi 170 de cai, desemnată "Motorul anului" în 2010.

Echipată cu padele în spatele volanului, transmisia cu dublu ambreiaj oferă performanţe bune. Alături de motorul pe benzină, Giulietta poate sprinta de la 0 la 100 de km/h în 7.7 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 218 km/h. Chiar şi aşa, valoarea consumului este de numai 5.2 litri/100 de kilometri, iar emisiile ajung la 121 g/km.

Şi versiunea diesel se poate lăuda cu performanţe bune în compania cutiei TCT. Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 7.9 secunde, puţin mai repede decât în cazul versiunii cu transmisie manuală (8 secunde). Cutia cu dublu ambreiaj ajută la un consum mediu de numai 4.5 litri/100 de kilometri şi la obţinerea unor emisii de numai 119 g/km.

via | autoblog

  • andrey11, vineri, 01.07.2011 13:44
    Giulietta

    e bine venit orice e nou si bun, normal, in curtea celor de la Fiat. dar totusi, inca nu vad pe strazi Giulietta... romanii asteapta reducerile ca si la 159;))

  • Firestarter, vineri, 01.07.2011 14:21
    @andrey11

    Probabil nici nu vei vedea prea curand din mai multe motive. Cel mai important este legat de lipsa masinilor din showroom-urile marcii. Autoitalia se pare ca duce o politica anti vanzari. Al dolilea motiv este legat de prejudecatile romanilor fata de aceasta marca. In Europa de vest gasesti Giulietta la fiecare colt de strada.

  • ScorpyonVAG, vineri, 01.07.2011 14:50
    @

    Se pare , ca se tot aduc imbunatatiri. PS: Eu am vazut Giulietta anul trecut.

  • @firestarter, vineri, 01.07.2011 16:09

    La fiecare colt de strada ...mda, cand ei au produs atat de putin!

  • Hadouken, vineri, 01.07.2011 17:32
    era si cazul...

    Dupa 8 ani de DSG in masini de serie, era si cazul sa vina si Fiat cu o asa cutie.

  • Firestarter, vineri, 01.07.2011 19:03
    "cand ei au produs atat de putin!"

    Alfa Romeo este marca cu cea mai mare rata de crestere a vanzarilor din grupul FIAT. In piata vest europeana depaseste marci precum Honda (0,9% cota de piata fata de 1,1% pentru Alfa). Pe anul in curs Alfa Romeo inregistra o crestere a vanzarilor de 47,1% la nivelul lunii Aprilie. Tot la nivelul lunii Aprilie, in Germania, care este cea mai importanta piata europeana, Alfa Romeo inregistra o crestere a vanzarilor de 153.7%. Daca luam in considerare faptul ca lunar in europa se vand in medie 11 000 de unitati (din care 85% sunt Giulietta si Mito) considerati ca afirmatia mea nu se bazeaza doar pe observatii subiective.

  • @firestarter, vineri, 01.07.2011 19:39

    afirmatia ta este exagerata fie ca vrei sa intelegi fie ca nu vrei! dc giullieta este la fiecare colt ce mai poti spune de renault sau de vw? conteaza rata crestierii vanzarilor cand ai plecat de la nimic si nici targetul nu a fost extrem de mare comparativ cu cel al marcilor de masa? nu! stai jos!

  • firestarter, vineri, 01.07.2011 20:04

    :) fireste ca este exagerata. Este spusa doar in contextul afirmatiei lui andrei care afirma ca nu vede Giulietta pe strazi. Ar fi trist sa vad pe strazi tot atatea Alfa precum marcile de consum. In prezent Alfa Romeo produce aproximativ 150k pe an, insuficient pentru nevoile marcii. Este insa o marca in crestere si se asteapta o productie de 500k pe an in 2014. Sper doar sa ramana in jurul acestui volum pentru a-si pastra caracterul aparte. Cu toate acestea chiar poti vedea foarte des Giulietta pe drumurile europei.

  • Serd, vineri, 01.07.2011 21:18
    Eternul DSG!

    DSG a fost o transmisie extraordinara dar costul ridicat de fabricatie,greutatea si limitarile la cuplu nu o mai recomanda in viitor. Asa ca fiecare constructor isi pregateste calea!Cu siguranta nu trebuie sa blamam ALFA pt prestantele sale economice anterioare atat timp cat facea parte dintr-un grup cu o mentalitate economica"bolnava". Dar timpurile si oamenii s-au schimbat si FIAT au alta directie,incearca sa isi croiasca un drum nou,probabil corect din punctul lor de vedere si asemenea realizari ,precum si altele ii recomanda.Sa nu uitam ca ei au dezvoltat "comon-rail" si VW cu al sau PD a hotarat nu cu mult timp in urma ca alegerea celorlalti e corecta si au schimbat macazul! Per total Giulietta e o masina superba!

  • andrey11, vineri, 01.07.2011 21:55
    @firesterter

    la faza cu politica de vanzari a celor de la autoitalia sunt total de acord cu tine. astept de mai bine de jumatate de an lansarea lui punto evo in romania, tinand cont ca afara are mai bine de un an de la lansare. la noi era o promisiune ca il vor introduce il lunile februarie-martie.. dar se pare ca am ramas cu promisiunea, ei inca se multumesc cu vanzarile lui grande punto. O alta problema o inregistreaza Linea, i-au scazut gama de motorizari, cu toate ca este o masina care se vinde foarte bine la noi in romania, asteptam motorul 1.4 multi air de 105 cp, dar nicio sansa, l-au scos si pe cel de 95 cp. Oricum is optimist in continuare, si sper ca viitoarea masina sa fie o italianca:->

  • schumi, sâmbătă, 02.07.2011 13:34
    ...

    Asteptam TCT si pe Giulietta QV.