Alfa Romeo Giulietta costă 20.400 de euro în România
Alfa Romeo a anunţat astăzi preţurile modelului Giulietta pe piaţa autohtonă. Compactul pleacă de la 20.400 de euro, dar importatorul oferă maşina cu un preţ de lansare de numai 17.900 de euro cu TVA.
Începutul lunii noiembrie aduce cu sine şi un nou model în showroom-urile Alfa Romeo din România. Constructorul italian lansează astăzi, oficial, modelul compact pe piaţa autohtonă, potolind astfel nerăbdarea fanilor care aşteptau maşina încă din vară.
Modelul de segment C vine cu o gamă largă de motorizări diesel şi benzină, cu o echipare bogată şi un preţ destul de atractiv.
Văzut ca un produs premium, Alfa Romeo Giulietta pleacă de la 20.400 de euro cu TVA în România, preţ valabil pentru motorizarea pe benzină, 1.4 T-Jet de 120 de cai putere şi nivelul de echipare Progression. Importatorul AutoItalia a pregătit însă un preţ de lansare ceva mai atractiv, de numai 17.900 de euro, care va aduce probabil mulţi clienţi din curtea rivalilor.
Cea mai ieftină alternativă diesel este reprezentată de versiunea 1.6 Multijet de 105 cai putere, în acelaşi nivel de echipare Progression, care pleacă de la 22.300 de euro cu TVA, dar poate fi achiziţionat acum cu doar 19.800 de euro.
Clienţii mai pot opta pentru un diesel Multijet de 2.0 litri şi 140 de cai putere, etichetat cu 23.700 de euro preţ de pornire şi 21.200 de euro preţ de lansare. Nu va lipsi nici unitatea 1.4 MultiAir de 170 de cai putere, care costă tot 23.700 de euro, dar beneficiază de aceeaşi ofertă de preţ ca dieselul, 21.200 de euro.
Nu în ultimul rând, fanii modelelor sportive ar putea fi atraşi în showroom-urile Alfa de versiunea Quadrifoglio Verde, recunoscută pentru cei 235 de cai putere, storşi dintr-un motor turbo de 1750 cmc. Vârful de gamă costă 29.000 de euro, dar poate fi cumpărat momentan cu un preţ de lansare de 26.500 de euro.
Toate motoarele introduse de italieni pe Alfa Romeo respectă normele de poluare Euro 5. De asemenea, exceptând versiunea Quadrifoglio Verde, toate propulsoarele vin în dotarea standard cu un sistem start&stop, care ajută la reducerea consumului de carburant în aglomerările urbane.
Giulietta vine cu o echipare de bază destul de generoasă, care include aer condiţionat, geamuri electrice faţă, închidere centraizată pe telecomandă, oglinzi electrice şi încălzite, servodirecţie duală, lumini LED pentru blocurile faţă şi spate, faruri reglabile, reglare lombară pentru scaunul şoferului şi sistemul Follow me Home.
În materie de siguranţă, Alfa Romeo promite selectorul comportamentului dinamic (DNA - Dynamic, Normal, All Wheather), airbaguri şofer, pasager şi laterale pentru faţă şi spate, tetiere active, centuri de siguranţă şi un sistem anti-incendiu.
Pentru lista completă de preţuri şi echipări, click aici!
Scumpa pentru Romania , nu stiu cum vrea Fiat sa creasca vanzarile Alfa pastrand preturile in categoria exotics .