Alfa Romeo Giulietta: 2700 de comenzi în două zile în Italia
Alfa Romeo a reuşit să strângă 2700 de comenzi pentru proaspătul hatchback Giulietta pe piaţa din Italia. Cererea explozivă vine după un weekend cu "Porţi deschise".
Weekendul care tocmai s-a încheiat a adus primul succes de piaţă pentru proaspăt lansatul Alfa Romeo Giulietta. Hatchaback-ul a putut lua contact cu publicul în cadrul unui eveniment "Porţi deschise" care a reuşit să atingă un bilanţ pozitiv pentru constructorul italian încă de la lansare.
Cele 200 de reprezentanţe Alfa Romeo din Italia au consemnat 90.000 de vizitatori şi un total de 10.000 de teste făcute de publicul larg. Dintre aceştia aproximativ 17.000 şi-au exprimat dorinţa de a fi proprietarii unui Giulietta, în timp ce 2700 au şi depus avansul pentru hatchback-ul milanez.
După primele reacţii la cald, oficialii au aflat că cele mai căutate motorizări de către italieni sunt dieselurile JTDm, în versiunile de 105 şi 170 de cai putere. De asemenea, publicul din Cizmă preferă nivelul de echipare Distinctive, asortat cu culoarea alb "gheaţă", a caroseriei. Potrivit comunicatului emis de Alfa Romeo, succesul celui mai nou model al său se datorează campaniei publicitare intense, care s-a purtat în toată Europa, şi asocierii cu imaginea actriţei Uma Thurman.
Lansarea noului Giulietta a generat şi o creştere a site-ului oficial Alfa Romeo, cu 56.000 de vizitatori unici, care au răsfoit 870.000 de pagini şi au configurat complet 8000 de exemplare virtuale Giulietta.
via | autoblog
La mai multe ca merita :-) .