Alfa Romeo Giulietta: 2700 de comenzi în două zile în Italia

Publicat marţi, 25.05.2010 12:56 de Bogdan Mirică

Alfa Romeo a reuşit să strângă 2700 de comenzi pentru proaspătul hatchback Giulietta pe piaţa din Italia. Cererea explozivă vine după un weekend cu "Porţi deschise".

Weekendul care tocmai s-a încheiat a adus primul succes de piaţă pentru proaspăt lansatul Alfa Romeo Giulietta. Hatchaback-ul a putut lua contact cu publicul în cadrul unui eveniment "Porţi deschise" care a reuşit să atingă un bilanţ pozitiv pentru constructorul italian încă de la lansare.

Cele 200 de reprezentanţe Alfa Romeo din Italia au consemnat 90.000 de vizitatori şi un total de 10.000 de teste făcute de publicul larg. Dintre aceştia aproximativ 17.000 şi-au exprimat dorinţa de a fi proprietarii unui Giulietta, în timp ce 2700 au şi depus avansul pentru hatchback-ul milanez.

După primele reacţii la cald, oficialii au aflat că cele mai căutate motorizări de către italieni sunt dieselurile JTDm, în versiunile de 105 şi 170 de cai putere. De asemenea, publicul din Cizmă preferă nivelul de echipare Distinctive, asortat cu culoarea alb "gheaţă", a caroseriei. Potrivit comunicatului emis de Alfa Romeo, succesul celui mai nou model al său se datorează campaniei publicitare intense, care s-a purtat în toată Europa, şi asocierii cu imaginea actriţei Uma Thurman.

Lansarea noului Giulietta a generat şi o creştere a site-ului oficial Alfa Romeo, cu 56.000 de vizitatori unici, care au răsfoit 870.000 de pagini şi au configurat complet 8000 de exemplare virtuale Giulietta.

via | autoblog

  • schumi, marţi, 25.05.2010 13:32
    Giulietta

    La mai multe ca merita :-) .

  • PhantomTheWierdClown, marţi, 25.05.2010 13:41
    Gay comenda masina preferata ! Haha!

    da de unde? Doar e o masina gay! Haha!

  • gorwa, marţi, 25.05.2010 13:57
    gay

    Masina e gay? Sa inteleg ca ataca tevile de esapament ale masinilor care le intalneste in cale? E o Alfa, revino-ti

  • Zet, marţi, 25.05.2010 14:24
    @PhantomTheWierdClown

    Se pare ca VW a cumparat casa de desing Giugiaro posibil sa vedem si la nemti masini ... in viitor si uite asa nimeni nu va mai fi supart !

  • valentin, marţi, 25.05.2010 15:08
    bravo

    pai masina s-ar vinde si in Romania, daca IMPOSTATORUL ar face ceva gen "Porti deschise" , din pacata markentingul este slab, slab slab , pacat deoarece ALFA face masini foare dinamice care concureaza de la egal cu Audi si Bmw unde investiile in Advertising sunt Imense p.s : Absolut Superba noua Giulietta , sper sa vedem si la noi cat mai multe din aceste "OPERE DE ARTA"

  • Hadouken, marţi, 25.05.2010 15:47
    @valentin

    daca e asa, nu multi sunt fraieri sa dea banii de un BMW pe o Afla.

  • flavius, marţi, 25.05.2010 16:58
    Mops

    Baietii o iau cred ,pentru tehnologia de inalta clasa inglobata.In rest "opera de arta" are un nasuc de Doroftei in repriza a 12-a.

  • gtrazvan, marţi, 25.05.2010 18:53

    Maina e frumoasa, daca ar fi si fiabila ar fi foarte bine, oricum ei mai mult se vor premium decat sunt dar sa speram ac e un pas inainte.

  • Maka, marţi, 25.05.2010 22:54

    Problema produsului in sine e doar o parte din insuccesul lui Alfa si vad ca italienii se straduiesccu noile generatii sa ajunga din urma generatiile care deja exista in piata la competitorii premium sau chiar entry-level premium, ceea ce inseamna ca e greru sa se diferentieze si tehnologic. DNA este un pseudosistem adaptiv pe cand sistemele de la BMW si Audi din clasa sunt deja continuu adaptive si rafinamentul e superior Insuccesul vine din faptul ca branndul se hraneste inca din radacinile istorice si nu mai sunt asa de multi care traiesc sentimentul Alfa iar aici vina e exclusiv a unui marketing fara continuitate si fara planuri consolidate si urmarite pe multi ani inainte. Si cel mai rau dusman al marcii asteia extraordinare e reteaua de distributie (in Europa in general, nu neaparat Romania) care ofera servicii si un tratament inferior in raport cu Audi si BMW; pe segmentul compact premium Mercedes mai are de lucru.