Alfa Romeo 4C - imagini şi detalii oficiale ale versiunii de serie (update foto)
Alfa Romeo va expune în cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunea de serie a modelului sportiv 4C, Coupe-ul măsoară sub 4 metri şi oferă doar două locuri. Propulsia va fi asigurată de celebrul motor de 1750 cmc.
Alfa Romeo profită de ediţia cu numărul 83 a Salonului Auto de la Geneva pentru a aduce în faţa publicului cel mai spectaculos produs al său din ultimii ani: 4C. Coupe-ul debutează în versiunea finală, de producţie, ceea ce înseamnă că liniile curajoase prezentate astăzi, le vom vedea anul acesta şi pe stradă.
Spunem anul acesta, pentru că Alfa Romeo a anunţat deja disponibilitatea modelului de la jumătatea acestui an, inclusiv expedierea acestuia dincolo de Ocean, pe piaţa din Statele Unite, acolo unde grupul Fiat are mare nevoie de susţinerea gamei cu modele complet noi.
Design emoţional, 100% italian
Desenat exclusiv de Alfa Romeo Centro Stile şi construit la uzina Maserati din Modena, noul 4C Competizione copiază fidel aspectul conceptului cu acelaşi nume, prezentat în 2011 la acelaşi Salon Auto de la Geneva. Liniile generale sunt inspirate din modelul legendar 33 Stradale, reuşind să îmbrace funcţionalitatea mecanică într-un design emoţional, compact şi dinamic. De asemenea, coeficientul aerodinamic al caroseriei este extrem de scăzut, atingând un nou record pentru Alfa Romeo.
Pentru interior, designerii au optat să lase la vedere celula de siguranţă din fibră de carbon a habitaclului pentru a spori senzaţia de unicitate şi progres tehnologic. Cockpit-ul va găzdui doar doi pasageri şi va fi integrat într-o caroserie ce măsoară sub 4 metri lungime, 2 metri lăţime, 1.18 metri înălţime şi dispune de un ampatament de 2.4 metri.
Motor de 1750 cmc
Propulsia va fi asigurată de cunoscutul motor de 1750 cmc, regăsit pe versiunea Quadrifoglio Verde a modelului Giulietta. Unitatea foloseşte un bloc din aluminiu şi o nouă evacuare. Propulsorul este asistat de o transmisie TCT cu dublu ambreiaj, recunoscută pentru masa redusă şi pentru răspunsul său. Cutia dispune şi de un mod secvenţial de schimbare a rapoartelor, acţionabil cu ajutorul padelelor din spatele volanului.
De pe Alfa Romeo 4C nu putea lipsi nici selectorul modului de rulare, botezat DNA, care pune la dispoziţie trei niveluri (Dynamic, Natural şi All Weather), plus încă unul, complet nou, botezat Race. Toate au efecte diferite asupra motorului, transmisiei şi ţinutei de drum.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Mda. Arata asa cum trebuie.