ABT a modificat noul VW Golf VI GTD
Cea mai performanta versiune TDI a lui Volkswagen Golf a primit un pachet de tuning de la ABT Sportline. Modelul dezvolta acum 190 CP si poate accelera de la 0 la 100 km/h in 7.1 secunde.
Tunerii germani de la ABT au creat un pachet de tuning pentru Volkswagen Golf GTD. Pe langa modificari aerodinamice, modelul german a primit si o unitate ECU reprogramata, care il ajuta sa dezvolte 190 CP si 390 Nm. Cutia de viteze DSG care echipeaza acest model are sapte trepte si il ajuta sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 7.1 secunde, in timp ce viteza maxima a lui Golf GTD in versiunea ABT este de 230 km/h, valoare extrem de apropiata de cea a unui VW Golf GTI in versiunea standard. Nu trebuie sa uitam faptul ca modelul Golf GTD ofera un consum de carburant mult mai scazut fata de cel al lui GTI, iar performantele acestuia sunt similare, mai ales in versiunea ABT.
Pachetul aerodinamic dezvoltat de cei de la ABT include un spoiler fata, o noua grila fata, un set de praguri laterale si o fusta spate care integreaza o evacuare ABT cu patru tevi. Tunerii de la ABT propun doua seturi diferite de jante pentru Volkswagen Golf VI, acestea fiind AR si BR, ambele disponibile atat in versiunea pe 18 inch, cat si in versiunea de 19 inch. Suspensia lui Volkswagen Golf GTD a fost modificata subtil prin inlocuirea arcurilor cu elemente mai tari, pentru a obtine un nivel superior de manevrabilitate.
Dezvoltarea pachetului de tuning pentru Volkswagen Golf GTD de catre cei de la ABT ii face pe clientii Volkswagen sa se decida mai greu in prinvinta alegerii urmatoarei compacte cu veleitati sportive din gama constructorului din Wolfsburg. Astfel, nivelul de performante oferit de Volkswagen Golf GTD este similar cu cel oferit de Golf VI GTI, in timp ce consumul de carburant este situat la un nivel inferior. Totodata, modelul Golf GTD nu va putea sa ofere niciodata sunetul generat de propulsorul TFSI al lui Golf GTI si nici turatiile superioare pe care le poate atinge acesta.
Via | Jalopnik
arata foarte bine, sa speram ca acum cu noul soft nu va mai scoate fum negru si nu va trebui sa mai completam cu ulei din 5000 in 5000 de km !