Abarth ”fuoriserie” - programul de personalizare vine la Salonul Auto de la Geneva
Abarth debutează la Salonul Auto de la Geneva cu o nouă linie de personalizare, botezată ”fuoriserie”. Aceasta vine să ofere clienţilor noi posibilităţi de individualizare a exemplarelor Abarth.
Abarth lansează în cadrul Salonului Auto de la Geneva o divizie de personalizare dedicată modelelor sale sportive. Botezată ”fouriserie”, linia de accesorii propune un concept de individualizare, Custom Attitude, care are ca scop oferirea unor noi niveluri de performanţă combinate cu exclusivitate.
Fiecare exemplar fouriserie este elaborat de o echipă de ingineri şi designeri pentru a respecta valorile brandului. Fiecare client va putea să îşi creeze un automobil unic cu ajutorul unor viniluri şi accesorii inspirate de istoria brandului. La toate acestea se adaugă kituri de caroserie, sisteme de frânare, performanţă pentru motoare, culori de caroserie noi, materiale distincte la interior şi sisteme de evacuare.
În spiritul vechiului motiv ”Olio Fiat”, expus în toamna anului trecut la Paris, Abarth aduce la Geneva patru exemplare personalizate după noul program ”fuoriserie”. Colecţia se numeşte Heritage şi va include modelele Abarth 695 Record şi Abarth 695 Scorpione, ambele modificate cu motive inspirate de pe modele istorice, printre care Abarth 750 Record Bertone şi A112 sau A 124.
Tot parte a programului de personalizare, divizia sportivă va aduce la Geneva şi modelele Abarth 695 Hype şi 695 Black Diamond. Primul se adresează tinerilor, fiind mai bine echipat cu tehnologii de ultimă generaţie, în vreme ce al doilea are ca ţintă un public ceva mai rafinat.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
via Abarth