2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi

Publicat vineri, 15.10.2010 11:05 de Mircea Meșter

O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.

  • Victor, vineri, 15.10.2010 11:35
    Subaru este in spatele acestei campanii publicitare

    In spatele acestei campanii se afla Subaru, iar modelul in cauza este un KIA de generatie mai veche . in prezent insa, modelele KIA arata mult mai bine decat masinile Subaru ! http://www.autoblog.com/2010/10/05/subaru-launches-2011-mediocrity-marketing-campaign-w-video/

  • lol, vineri, 15.10.2010 12:46

    din pacate subaru se indreapta exact spre mediocritate renuntand la aproape toate semnaturile distincte si abordand o latura comerciala. Evident acum vand mai mult si in fond e o afacere deci decizia a fost corecta, dar reclama ii da in cap brandului. Masinile sunt mai grele, mai mari, geamurile fara rama au disparut, coupe-ul va avea tractiune spate, deci renunta incet, incet la esenta subaru. :( pacat

  • stefanel, vineri, 15.10.2010 13:13
    it's alive!

    Mediocrity exista deja in persoana Daciei Logan. Nu fac nici o aluzie rautacioasa fata de automobilul autohton, insa pur si simplu nu cred ca exista pe piata o masina mai apropiata de ideea promovata de aceste clipuri. Misiunea ei principala e sa te duca de la A la B si o face cu o decenta absolut corecta, lipsita de orice fascinatie.

  • ha ha ha, vineri, 15.10.2010 14:55
    mda

    Si cu un consum redus de combustibil totusi...

  • Bethurbazal, vineri, 15.10.2010 15:43
    Punct ochit - punct lovit

    Daca mediocritatea are pretul corect se gasesc o gramada sa dea bani pe ea. In fond, peste 80% din populatia globului e mediocra.

  • Etienne, vineri, 15.10.2010 21:26
    Mediocrity

    Spoturile sunt grozave. Dar poate in loc de un Magentis vechi ar fi trebuit pus orice nou model VW, care in esenta nu e decat un model vechi (elaborat la inceputul anilor 2000) cu alte faruri si acelea identice cu ale oricarui model din gama.

  • Maka, sâmbătă, 16.10.2010 23:12

    Daca in publicitate s-ar opera doar cu adevaruri, aceasta ar fi o campanie Toyota.

  • dan, duminică, 17.10.2010 12:51
    mediocrity

    inainte sa se fi auzit de Logan existau deja pe piata Renault Simbol , Fiat Albeea , Chevrolet Aveo....sunt masini fara pretentii si fite , care te duc unde ai nevoie...pentru tot omul...nu a inventat loganul asta ...vezi ford T , Beatle , 2CV.....si mai urmeaza sa apara : Skoda , VW...

  • Wall-E, duminică, 17.10.2010 15:40
    Masina viitorului - MEDIOCRITY

    Mesajul este cat se poate de clar si ma bucur ca cineva i-a atitudine in acest sens . Este o parodie cu referire la masinile produse din 95 pana astazi si directia in care se indreapta piata auto . Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite. Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design . Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .

  • ..., luni, 18.10.2010 04:57
    uff..

    am crezut ca este un ,,nou'' model vag

  • Logan, joi, 21.10.2010 00:03
    Logan

    Ce le mai place sa-i copieze pe romani. Au copiat pana si Logan-ul si reclama de la el cu 4 usi, faruri etc. :)