Vodafone, sponsorul cu cea mai buna vizibilitate

Publicat miercuri, 20.02.2008 13:01 de Daniel Popescu

Vodafone a depasit Marlboro in topul sponsorilor cu cea mai mare vizibilitate in Formula 1, potrivit unei analize efectuate de Margaux Matrix.

Operatorul britanic de telefonie mobila a ocupat locul 6 in topul din 2006, cand logo-ul companiei aparea pe monoposturile Ferrari, insa si-a triplat vizibilitatea odata cu incheierea contractului de sponsorizare cu McLaren Mercedes.

Mai mult, alti patru sponsori McLaren se afla pe primele 10 pozitii (Mercedes-Benz, Hugo Boss, Mobil 1 si Aigo), in timp ce sponsorul principal al Scuderiei Ferrari, Marlboro, a coborat pe locul 2. Celalalt sponsor Ferrari prezent in top ten este Shell, clasata pe locul 4. Intre timp, sponsorul Renault, Elf, a iesit din topul primilor 10 sposori, in timp ce ING ocupa locul 8.

Pe langa brandul Bridgestone, Red Bull, care detine doua echipe in F1, este singurul brand prezent in tiop ten care nu sponsorizeaza McLaren sau Ferrari.

  • livelyF1, miercuri, 20.02.2008 18:36
    o consecinta normala

    vodafone a avut o vizibilitate mai buna in 2007, in primul rand, datorita faptului ca formula 1 a avut o 'vizibilitate' mai buna - sezonul a fost mai disputat; si, in plus, mclaren au fost cei despre care s-a vorbit cel mai mult pe parcursul sezonului trecut - alonso (de doua ori Campion), surpriza Hamilton, scandalurile, ca si forma buna aratata de team;in plus, la ferrari vodafone nu au fost - si nici n-ar fi fost vreodata - sponsor principal; tocmai de-asta au si plecat