Vettel: "Îmi voi asuma riscuri doar în ultima cursă"

Publicat luni, 18.10.2010 17:31 de Daniel Popescu

Sebastian Vettel susţine că îşi va asuma riscuri în lupta pentru titlul mondial doar în ultima cursă a sezonului.

Sebastian Vettel a câştigat Marele Premiu al Japoniei şi s-a apropiat la numai 14 puncte în clasamentul general de coechipierul său Mark Webber.

Pilotul echipei Red Bull priveşte cu seriozitate finalul acestui sezon şi a preferat să rămână în Asia pe parcursul celor două săptămâni dintre cursa de la Suzuka şi cea din Coreea de Sud, pentru a nu fi afectat de diferenţa de fus orar. Acesta susţine că va aborda cursa inaugurală de la Yeongam în acelaşi mod ca şi pe cea de la Suzuka, considerând că este oportun să-şi asume riscuri doar în cursa decisivă din Abu Dhabi.

"Sunt în Asia pentru că am decis să rămân aici intre cursele din Japonia şi Coreea de Sud. Este mai bine pentru corpul meu, pentru că diferenţa de fus orar mă poate slăbi. Voi începe să-mi asum riscuri în finalul sezonului, dar nu în Coreea de Sud. Uneori, lucrurile mici pot face diferenţa între victorie şi înfrângere. Este important să ne pregătim în cel mai bun mod posibil pentru cursa şi mă pregătesc la fel ca şi pentru ultima cursa", a declarat germanul pe site-ul său oficial.

La fel ca şi ceilalţi piloţi, Vettel evita să facă predicţii privind cursă din Coreea de Sud, preferând să aştepte până când va pilota pentru prima oară pe circuitul de la Yeongam.

Via | Sebastian Vettel

  • 21bos, luni, 18.10.2010 18:31
    Vettel

    destep..un neamt adevarat..go Vettel go !!! foarte mult seamana cu ,,batranul" Schumi :) weltmeister 2010 = Vettel

  • ctlnmihai, marţi, 19.10.2010 08:55
    Vettel

    Ca Schumi nu e.. Schumacher când a avut un monopost performant a zburdat în F1..Vettel a făcut şi tâmpenii..Oricum cred că Schumi ar fi făcut mai multe depăşiri cu un monopost perfomant decât Vettel la ora actuală..

  • doc46, marţi, 19.10.2010 10:30
    mult succes celor 5

    vettel vs schumi...hmmm intersanta comparatie. nu prea is iare rostul dar in fine. problema e ca mihai are dreptate. vettel trebuie sa se concentreze mai mult si sa nu mai faca greseli impardonabile si sa gaseasca scuze de 2 bani. lupta e deschisa pt cei 5 acum depinde mult ce vor face in coreea. orican situatai se poate schimba si un abandon al celor 3 poate favoriza pe ceilalti 2. nu se stie. oricum se anunta un weekend de foc si adrenalina va fi la maxim.

  • MR.F1, marţi, 19.10.2010 10:58
    Schumacher

    cind il vei vedea in cirja atunci sa stii ca va fi batrin. Omul la aceasta virsta inca e considerat tinar, cu atit m mult ca este pastrat.

  • calin, marţi, 19.10.2010 12:45
    precizari

    Mihai, te tot citesc, de obicei nu raspund nimanui pentru ca nu vreau sa intru in polemici, de data asta am gasit putin timp... nu inteleg cum poti compara nivelul formulei 1 de acum cu cea de pe vremea lui schumi, comparatia dintre 2 piloti sau 2 masini din epoci diferite nu-si are rostul... pai da, ne-ar place tuturor sa-l vedem pe Schumi de varsta lui Vettel in aceeasi masina, atunci ti-as accepta parerea. Din comentariile pe care le ai nu prea iti rezulta varsta pe care pretinzi c-o ai, desi unele comentarii sunt absolut pertinente ceea ce inseamna ca totusi fenomenul il cunosti nu doar urmaresti cum dai impresia in anumite comentarii pe care le-as caracteriza puerile (ca si poza din avatar). Iubesc acest sport, desigur am si preferati, insa nu pot detesta sau vorbi cu atata inversunare impotriva vreunui pilot sau echipe ceea ce nu odata ai facut. Spre exemplu nu mi-a placut de Senna dar nu puteam concepe F1 fara el si talentul lui la acea vreme, nu mi-a placut nici Schumi si mereu am tinut cu rivalii lui fie ca a fost vorba de Montoya, Hill, Villeneuve, Hakkinen sau Alonso, dar a fost genial si e un caracter f puternic si o dovedeste faptul ca are puterea sa se bata cu noua generatie cu noile masini si mai ales cu el insasi cel tanar. Nu-ti scriu toate astea pt ca tin cu Alonso in lupta pentru titlul de anul asta iar tu esti un critic vehement ci pentru ca-i apreciez pe totipilotii si echipele, in egala masura. Mi-ar place sa citesc comentarii pertinenete, echilibrate si nu subiective, rautaciose sau chiar jigniri la adresa pilotilor sau echipelor, nu zic ca tu ai facut-o dar am citit asa ceva pe acest site si probabil o stii bine. Mult succes si cel mai buni sa castige.

  • ctlnmihai, marţi, 19.10.2010 15:27
    calin

    Nu sunt fan Schumacher ba dimpotrivă..oricum nu sunt singurul care face comparaţii pe aici..10x ptr. răbdarea de care dai dovadă atunci când îmi citeşti comm-urile..

  • 321xiorel123, marţi, 19.10.2010 16:21
    @calin

    Un om si un comentariu demn de apreciat pe care sper sa n-o uite cel putin "ctlnmihai"...Felicitari! Corecta comparatia dintre pilotii/masinile din acei ani vechi si cele din prezent. Azi achipele cauta ca monoposturile lor sa mearga pe circuite precum trenul pe sine sau curentul prin cabluri electrice, pe cand in trecut pilotului ii trebuia si curaj si calitatea sa simta masina cand poate si cand nu poate fi fortata mai mult pe circuit iar in cazul unei mici erori sa poata repara greseala intr-o zecime de secunda pentru ca masina sa nu iasa in decor...Din cauza asta il apreciez mult pe Schumacher: pentru ca putut face toate astea cu acele masini(sa nu uitam ultima cursa plina de spectacol facuta in brazilia).

  • ctlnmihai, marţi, 19.10.2010 16:35
    321xiorel123

    să nu-l uite * că încă n-am devenit femeie.. mai am nevoie de vreo 20.000 de euro ptr. operaţie ...

  • 321xiorel123, marţi, 19.10.2010 16:55
    @ctlnmihai

    :)) mda...dupa ce-am schimbat inceputul frazei am uitat sa corectez partea aia "sa n-o uite" :)) Scuze! Sper sa gasesti un donator iar dupa operatie sa nu mai fi "un critic vehement"-@calin

  • ctlnmihai, marţi, 19.10.2010 19:57
    321xiorel123

    bine bine că ai corectat..oricum scap mai ieftin acum.. 20.000 de euro e o sumă greu de strâns