Vettel dezvăluie motivele pentru care a rămas la Red Bull

Publicat marţi, 26.04.2011 16:38 de Daniel Popescu

Sebastian Vettel susţine că şi-a prelungit contractul cu Red Bull după ce a primit asigurări că departamentul tehnic va rămâne în cadrul echipei.

Sebastian Vettel şi-a prelungit contractul cu Red Bull Racing până la sfârşitul anului 2014 cu numai câteva zile înainte de începerea actualului sezon competiţional.

Chiar dacă era creditat cu şanse să ajungă în curtea celor de la Ferrari, germanul a ales să rămână la Red Bull Racing nu doar datorită performantelor recente ale echipei, ci şi pentru ca austriecii au prelungit constractele pentru 50 de angajaţi de bază ai departamentului tehnic.

"Este dificil să plănuieşti viitorul, pentru că niciodată nu poţi să ştii ce se va întâmpla. Adrian Newey (n.r - directorul tehnic al Red Bull) este cea mai importantă persoană din echipă, dar întrebi despre toată lumea - câţi ani mai au din actualele contracte, dacă sunt mulţumiţi şi aşa mai departe. Am vrut să-mi prelungesc contractul, dar nu într-o echipă complet diferită", a precizat campionul mondial în cadrul unui interviu acordat publicaţiei italiene Autosprint.

Cu toate acestea, Vettel nu exclude posibilitatea de a concura pentru Ferrari la un moment dat al carierei şi admite că ar fi onorat să se afle într-o asemenea ipostază.

"Ferrari? Vorbesc des spre Ferrari pentru că sunt întrebat des despre asta. De fapt, există două motive: în primul rând, Ferrari este ceva special, aşa cum am spus de multe ori. Al doilea motiv este că trebuie să am o replică pentru cei care mă întreabă despre asta. Pentru mine, Ferrari este o legendă. Într-o zi ar fi o onoare pentru mine ca numele meu să fie pe lista piloţilor Ferrari. Dar asta nu înseamnă că mă duc acolo în curând. Sunt fericit unde sunt şi de aceea mi-am reînnoit contractul pentru două sezoane", a mai precizat el.

Via | Autosport

  • Bogda, marţi, 26.04.2011 17:44
    Auto GP

    Parca Ferrari vor sa se retraga din F1 :P off topic: Stie cineva daca in august va avea loc cursa Auto GP in jurul Casei Poporului si daca da ,cand se pun in vanzare biletele.

  • maryo37, marţi, 26.04.2011 23:00

    Oare ca sa dobori recordurile lui Schumacher solutia este sa ii calci pe urme? doua titluri cu o echipa mai slaba, apoi pasul la Ferrari unde echipa italiana iti ofera tot ce ai nevoie pentru a deveni o legenda. Sa vedem daca si Alonso va face asta, iar dupa retragerea spaniolului il asteptam pe Vettel.

  • Cyrus, marţi, 26.04.2011 23:23
    @maryo37

    Desi s-ar putea sa gresesc, cred ca deja este prea tarziu pt Alonso sa mai castige inca 5 titluri. Si s-ar putea sa fie valabil si pt alti piloti din generatia curenta, nu cred ca va fi vreo echipa capabila sa domine 5 campionate consecutive. Din 2007 au castigat 4 piloti diferiti.

  • NGK, miercuri, 27.04.2011 11:39

    Schumacher era si clar mai bun decat ceilalti atunci cand era tanar si scria istorie pentru Ferrari. Alonso nu este asa, ba chiar sunt altii peste el. Ca sa castige 5 titluri, va trebui ca Ferrari sa domine clar in performanata multi ani consecutivi pentru ca Alonso nu mai este un tinerel (pt. F1). Si sa ramana coechipier cu Massa, si acesta sa nu-si mai revina vreodata dupa accident. Cam multe conditii. De ce sa mearga Vettel la Ferrari? Nici Senna nu a ales Ferrari ci Williams-Renault, care domina atunci cam in modul in care o face RBR acum. Viitorul este incert pentru orice echipa. Pentru orice mare echipa a existat un inceput. Poate ca RBR sunt la inceput si in 2050 va fi cea mai galonata echipa. Poate ca nici Ferrari nu va mai fi in F1 atunci. Poate ca nici F1 nu va mai fii. Ideea este ca nu poti sa ai garantii atunci cand mergi la o echipa cu istorie. Doar probabilitati. Totul depinde de deciziile luate de fiecare echipa. Daca Schumacher nu ar fi venit la Ferrari in 1996, cred ca aceasta echipa ar fi fost ... o fosta acum.

  • danoe, miercuri, 27.04.2011 14:26

    cind Shumacher a semnat pentru Ferrari in '95 a fost considerat un mare perdant,Ferrari implineau 16 ani de seceta si nimeni nu mai spera

  • NGK, miercuri, 27.04.2011 15:28

    a fost un mare perdant. Daca se orienta mai bine catre echipe de succes, ar fi avut cred eu mai mult de 7 titluri. Dar a vrut sa fie cel care scoate Ferrari din mocirla. Daca ar fi stiut cum ii sunt recunoscute aceste merite astazi, nu cred ca mai mergea la Ferrari. Si, probabil, ar fi avut acum Ferrari peste 30 de ani de seceta, asta daca mai era in F1.