Sauber caută sponsori pentru a concura cu echipele de top
Sauber speră să găsească noi sponsori care să ajute financiar echipa să lupte de la egal al egal cu echipele de top din Formula 1.
Sauber s-a evidenţiat în acest debut de sezon prin locul doi obţinut de Sergio Perez în Marele Premiu al Malaysiei, însă echipa deţine şi un monopost atractiv din punct de vedere al designului.
De altfel, se speculează că Ferrari va copia sistemul de evacuare şi designul plăcilor exterioare ale caroseriei monopostului Sauber datorită performanţelor aerodinamice superioare, mai ales că acesta este dotat cu motoare şi cutii de viteze furnizate de Scuderia.
Oficialii echipei elveţiene consideră că Sauber ar avea posibilitatea să lupte constant cu echipele de top dacă ar avea un buget suficient de mare pentru a dezvolta monopostul pe tot parcursul sezonului. "Este păcat. Sper să putem arăta suficient potenţial pentru că unele companii să decidă să investească în proiectul nostru", a declarat Monisha Kaltenborn, CEO-ul Sauber, pentru publicaţia braziliană O Estado de S.Paulo.
Declaraţiile sale vin la scurt timp după ce aceeaşi Monisha Kaltenborn îşi exprima opinia că Formula 1 ar trebui să aibă o limitare a bugetului anual, pentru a permite echipelor din plutonul de mijloc să aibă performanţe mai apropiate de cele ale echipelor de top.
Potrivit unor surse neoficiale, bugetul echipei Sauber pentru sezonul în curs se ridica la aproximativ 80 de milioane de euro, în timp ce Ferrari, Red Bull, McLaren sau Mercedes şi-au planificat cheltuieli de minim 220 de milioane de euro.
Via | GMM