Romanii au facut istorie in Raliul Argentinei
Ultima speciala a Raliului Argentinei a consemnat cel mai bun rezultat obtinut vreodata intr-o proba speciala de un echipaj romanesc.
Claudiu David, pilotul roman de raliu care a participat in premiera in acest weekend in WRC, fiind prezent cu un Mitsubishi EVO 9 in Argentina, a facut istorie pentru Romania.
Echipajul David/Beldie s-a clasat pe locul al zecelea in ultima speciala a Raliului Argentinei, la doar 5.2 secunde de Sebastien Loeb, castigatorul probei si a etapei desfasurate in America de Sud. Performanta reusita de Claudiu David este cel mai bun rezultat de pana acum al unui pilot roman intr-o proba speciala din Campionatul Mondial de Raliuri.
Rezultatul vicecampionului national de raliuri in 2006, debutant in WRC, este cu atat mai valoros cu cat el a reusit sa ii depaseasca pe piloti cu nume la nivel mondial, ca Henning Solberg, Manfred Stohl sau Toshihiro Arai.
"Ma bucur enorm de mult ca am reusit sa ajungem pana aici si ca am terminat acest raliu in forta. Nu ne-am propus sa obtinem niciun rezultat. Am vrut doar sa mergem cat mai mult pentru a aduna experienta. Am vazut care este nivelul si acum stim ce trebuie sa facem pentru urmatoarele doua etape la care vom participa”, a afirmat Claudiu David la finalul Raliului Argentinei.
Claudiu David si Mihaela Beldie vor avea ocazia sa confirme acest rezultat la celelalte doua etape de WRC in care vor concura in 2007, Raliul Japoniei (26-28 octombrie) si Raliul Marii Britanii (30 noiembrie-2 decembrie).
-
eras, luni, 07.05.2007 07:15va multumiti cu 10?
bravo dar nu indeajuns. Sper sa nu va multumiti cu locul 10.
-
mmm, luni, 07.05.2007 08:10sa nu fim rai
normal ca nu se multumesc cu locul 10. oricine vrea mai sus ; articolul trebuia sa bata intr-o alta directie. asa cum e scris acolo suna de parca ar fi iesit in primii 3 !
-
Balaurus I, luni, 07.05.2007 08:41sincere felicitari !
Bravo baieti ( si fete ) ! :). Articolul bate in directia buna , stimabil(a) mmm . Spuneai " sa nu fim rai " , dar textul denota putina malitie la adresa articolului. Gandeste-te ca cine l-a scris era entuziasmat ... Sa fim intelegatori!.Parerea mea .
-
Ali Baba, luni, 07.05.2007 09:18Romanul tot nemultumit e!
Fratilor, sa scoti o PROBA SPECIALA (vedeti ce inseamna asta!) in WRC la 5,2 secunde distanta de Loeb, CHIAR E O PERFORMANTA! Asta in ciuda faptului ca, la final, erau pe locul 10. Hai sa-i lasam sa "presteze", si sa criticam dupa evolutiile urmatoare. Eu unul sunt convins ca vor face o surpiza frumoasa (data fiind experienta in WRC pe care nu o au, dar pe care o vor acumula). De acord?
-
Spectator, luni, 07.05.2007 09:36pentru mmm
Este vorba de Campionatul MONDIAL de Raliuri nu de fotbalul national
-
GT, luni, 07.05.2007 10:02wrc
Din pacate multzi care stau pe acest site nu stiu despre raliuri ci numai de barcile de strada asa ca va rog putin respect fata de Claudiu care este doar al doilea an pe Evo fatza de altzii care alearga de catziva ani O zi buna !!
-
Lazar Nicolae, luni, 07.05.2007 11:06
Un rezultat foarte bun chiar daca unii nu stiu sa-l aprecieze. Sa fii al 10-lea in conditiile in care ai un buget care nu se compara cu cel al echipelor occidentale este o performanta. Felicitari!!!
-
bogdan, luni, 07.05.2007 11:37wrc
chiar daca tin cu marcus gronholm nu pot sa nu aplaud evolutia ehipajului romanesc bv lor si sper ca in anii ce vor urma sa avem si mai multe motive de bucurie din partea lor
-
A., luni, 07.05.2007 11:49
Bravo, s-au descurcat f bine, da' de ce nu scrie nicaieri in stire ca au terminat raliul pe locul 20?
-
zoloft, luni, 07.05.2007 12:48HA
cred ca baiatul a luat-o pe vreo scurtatura.. ceva...peste catva timp o sa auzim ca ori era dopat/drogat/epileptic/ciudat/catolic...etc ori ca a uitat sa treaca prin toate portile...
-
silvius, luni, 07.05.2007 12:49
super cu locul 10, poate se baga sponsorii si pe la noi ca sunt destui care au de unde. 5,2 secunde de nr 1 si mai ales cand e vb de Loeb :) e o performanta.
-
pt liniutari, luni, 07.05.2007 12:59
alo, priceputilor in ale masinilor! Performanta lui Claudiu este chiar istorica; Nu mai confundati liniutele cu raliurile. Echipajul nostru nu a concurat in aceeasi clasa cu Loeb, Gronholm, asa ca nu mai faceti comparatii aiurea (masini diferite ca putere si performante). Locul 10 a fost la general pe ultima proba, dar la clasa lui a fost pe locul 3!! E adevarat ca la sfarsitul raliului pozitia lor nu a fost una spectaculoasa, dar este doar primul raliu in WRC, si doar al doilea an cu o masina cu tractiune integrala.
-
jack, luni, 07.05.2007 14:29@ pt liniutari
si crezi ca la anul se vor descurca mai bine... noi spunem k e un rezultat bun k a fost primul raliu la care au participat dar asa va fi si la urmatoru si tot asa... dak nu se investesc bani multi in echipele romanesti o sa ne "laudam" mereu k am terminat cate un raliu pe 20 sau 25 s.a.m.d. in felul asta nu o sa rezolvam niciodata nimic... si e pacat...
-
adrian, luni, 07.05.2007 14:35locul 10
e locul 10 pe ultima speciala, adica unde cine a gastigat etapa nu mai trage ca disperatul ca sa nu rupa masina si pe el in vreun accident. TOTUSI, este cea mai buna performanta inregistrata pana acum, si merita toata STIMA NOASTRA.
-
sorin, luni, 07.05.2007 15:01felicitari
Bravo baieti dati tot inainte si nu va lasati luati de valul victoriei,daca vreti sa m-ai aveti si altele.
-
klaus, luni, 07.05.2007 16:03
perseverati baieti, dati gazzzzz...........
-
alex, luni, 07.05.2007 21:26bravo
De ce suntem carcotasi? E o mare si frumoasa realizare si de ce nu, un rezultat care ii obliga sa se bata pt locuri mai bune! Sigur, este nevoie si de sprijin material, astfel nu ma i putem obtine performante1 In niciun domeniu, nu numai in cel in discutie!
-
ala_micu, luni, 07.05.2007 22:18:D
BRAVO!!!
-
Bogdan, marţi, 08.05.2007 10:02Care istorie ?
Toate felicitarile, dar fara sa prinzi macar ( nu zic podiumul) una din primele 10 pozitii nu cred ca e vreo mare "iastorie", hai sa fim seriosi, dupa ce au stat douazeci de minute in decor au ocupat locul 20, cate masini au terminat cursa asta 20 sau 21 ? Stirea sate mai mult exotica decat sportiva, din pacate participam f rar asa ca si rezultatele sunt pe masura. Repet, felicitari, dar pastrati simtul masurii, locul 20 nu inseamna nimic.
-
AUTOMOBILIA, marţi, 08.05.2007 10:06Cel mai bun rezultat , poate din epoca moderna ...
Felicitari echipajului !! Pentru autorul articolului : TERMINATI CU TAMPENIILE, CEL MAI BUN REZULTAT DIN TOATE TIMPURILE A FOST REALIZAT IN 1936 CAND PETRE CRISTEA A CASTIGAT RALIUL MONTE CARLO, CEL MAI MARE LA ACEA VREME SI UNUL DIN CELE MAI IMPORTANTE SI ASTAZI.
-
Mihai B, marţi, 08.05.2007 20:24BRAVO
Se poate si mai bine,ma bucur ptr ei,au fost tari
-
mihaistoian, miercuri, 09.05.2007 00:16Felicitari
Un simplu bravo este de ajuns si sa speram ca la urmatoarele curse vor merge la fel de bine. Poate vor fi mai bine sustinuti financiar pentru ca altfel .....
-
Ov., miercuri, 09.05.2007 03:00David si Mihaela Beldie
Evo 9 de gr. N nu se compara ca performante cu WRC-urile, mai ales cu cele de uzina ale "granzilor", asa ca, daca e corecta informatia si vreau sa cred ca este, atunci rezultatul e mai mult decat senzational !!! Fffff tare ! Felicitari din toata inima, cine nu stie ce inseamna o astfel de competitie de top... sa se duca sa vada...sau sa se documenteze si pe urma sa vorbeasca/// Insfarsit mai ridicam si noi putin capul dupa rusinea cu taxa de prima inmatriculare, am venit recent din Germania si am vazut ca ne ia toata lumea la misto cu chestia asta... In fine, BRAVO Claudiu/Mihaela, precis ca deja echipele mari sunt cu ochii pe voi ! Multa bafta mai departe si...gaz maxim !
-
Ov., miercuri, 09.05.2007 03:17tot eu
si stai putin, sa faci pe superspeciala (acum am vazut) locul 2 la 1 zecime de primul loc, DE LA PRIMA PARTICIPARE in PWRC !!! Tare de tot... Si sa ma ierte domnul care evoca rezultatul de la Monte Carlo al celebrului Petre Cristea, ok, toata stima si consideratia pt. acest om, dar asta se petrecea in perioada de "poezie" a automobilismului, pe cata vreme acum, lucrurile sunt la cu totul alt nivel si nu cred ca trebuie sa insist, ca stie toata lumea ca lupta acolo sus, in Mondial e f dura. Inca o data felicitari pt. acest rezultat mult deasupra celor mai optimiste pronosticuri.
-
Eugen, miercuri, 09.05.2007 09:53Bravo Claudiu
Baiatul asta este intradevar un talent il stiu de cand se dadea la nationale pe un opel corsa asta prin 97 98 si de-a lungul anilor a evoluat atat din PCT de vedere al masinilor cat si al performantelor sale .Felicitari Claudiu si la mai mare .
-
andrei vasile, joi, 17.05.2007 07:54felicitari din partea prietenilor
Mult succes din partea prietenilor din copilarie .Scaieni-ul te sustine si suntem mandri de tine
-
bobovis, luni, 18.06.2007 17:24?
Degeaba!!!!!!!! Daca n-au baietii bani, pot sa aiba talent cat Loeb si Gronholm la un loc.........
Citeste si
-
MOTORSPORT | luni, 18 iunieFEATURE: 5 momente memorabile în Le Mans 2012Cursa de 24 de ore la Le Mans a fost dominată de echipa Audi, dar nu a dus lipsă de momente memorabile. Iată cinci dintre cele mai importante momente ale cursei. Citeste tot
-
MOTORSPORT | duminică, 17 iunieLE MANS 2012: Audi a câștigat a 80-a ediție a cursei de anduranţă cu hibridul R18 e-tronAudi a dominat ediția 2012 a cursei de 24 de ore de la Le Mans ocupând toate cele trei poziții ale podiumului. Victoria a revenit echipajului Lotterer / Treluyer / Fassler pe un Audi e-tron hibrid. Este prima dată în istorie când cursa de la Le Mans este câștigată de un hibrid. Citeste tot
-
MOTORSPORT | vineri, 15 iuniePremieră: un prototip hibrid pleacă din pole în Cursa de 24 de ore de la Le MansAudi a reuşit să producă imposibilul la Le Mans şi a ocupat primul loc în calificări cu un prototip hibrid. Germanii Citeste tot
-
MOTORSPORT | vineri, 8 iunieToyota EV P002, monopostul electric pentru Pikes Peak al japonezilorToyota a prezentat monopostul electric cu care pilotul Fumio Nutahara va alerga la cursa de la Pikes Peak. Acesta dezvoltă 470 CP şi 900 Nm, fiind capabilă să atingă 240 km/h. Citeste tot
-
MOTORSPORT | marţi, 29 maiPrototipul Audi R18 pentru Le Mans are cameră care înlocuieşte oglinda retrovizoare centralăNoutate absolută în motorsport: în lipsa unei lunete care să asigure vizibilitatea posterioară corectă, Audi a dotat prototipurile R18 din Le Mans cu o cameră care captează imagini şi i le transmite pilotului pe un display în cockpit. Citeste tot
Sincere felicitari compatriotiilor nostrii .... Sunt si romani care ne fac sa ne simtim si noi mandrii in lumea auto ... Bravo !!! si tot asa in continuare ... Bafta !!!