Renault constituie o celula de criza

Publicat joi, 19.04.2007 16:59

Renault a convocat o celula de criza pentru a discuta situatia in care a ajuns echipa franceza. Dupa trei curse de la debutul actualei editii a Campionatului Mondial de Formula 1, Renault se afla pe locul al patrulea la constructori, in spatele McLaren, Ferrari si BM Sauber, desi la finalul anului trecut primea titlul suprem in Marele Circ.

Astfel, Flavio Briatore a convocat un comitet de urgenta la Enstone in Anglia, unde se afla sediul echipei. Planul de redresare a echipei nu va include insa titlul mondial in 2007, care a fost sters din schema de insusi Briatore, insa oficialul Renault se asteapta ca diferenta de 1.5 secunde pe tur fata de echipele din fata sa scada.

Cei de la Renault vor concentra acest plan de redresare pe imbunatatirea relatiei dintre sasiul R27 si pneurile Bridgestone, pe dezvoltarea suspensiilor, a ampatamentului, a distributiei maselor si a echilibrului aerodinamic.

  • mirciozauru, vineri, 20.04.2007 15:11
    ?

    Asta este de bine? Eu as fi dat -2.

  • Giannig, vineri, 20.04.2007 17:42
    dau de gandit Renault

    Toata lumea a mers pe ampantament scurt pentru pneurile Bridgestone(cah)....mai putin Ferrari. Dar si solutia scurta la Mclaren merge foarte bine. Renault si-a pierdut suspensia lor cu amortizor cu contragreutate; anul trecut de acolo au pierdut 0.5s, pe care nu i-au recuperat niciodata. Aerodinamic masina lor a fost foarte buna anul trecut. Masele, motorul si sasiul au ramas cam aceleasi. Problema e clar cu cauciucurile. Cum nu reusesc sa rezolve problema aceasta echipa de ingineri de 2 ori campioani mondiali ramane o enigma. Lipsa unor teste scumpe ar mai putea fi cauza, dar pe nicaieri nu a rasuflat inca asa ceva. Renault trebuie sa se descurce cu 200-250mil $ pe an, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 450-500$mil/an. Daca e vreo persoana in stare sa-i readuca la linia de plutire, acela nu poate fi decat Briattore.