Red Bull: "Monza este punctul nostru cel mai slab"

Publicat marţi, 31.08.2010 15:19 de Daniel Popescu

Red Bull Racing consideră că circuitul de la Monza este cel mai nepotrivit pentru caracterisiticile monopostului, însă speră să rămână în plasa rivalilor de la McLaren.

Red Bull Racing anticipează dificultăţi majore în Marele Premiu al Italiei, ca urmare a faptului că circuitul de la Monza este caracterizat de linii drepte foarte lungi, care nu pot pune în evidenţă calităţile monopostului RB6.

O situaţie similară s-a petrecut şi la Spa-Francorchamps, iar echipa consideră că locul doi obţinut de Mark Webber este unul foarte bun în condiţiile date.

Pentru cursa de peste două săptămâni, Red Bull nu îşi propune decât să rămână cât mai aproape de rivalii de la McLaren, pe care austriecii îi consideră cei mai mari rivali în lupta pentru titlu în acest sezon.

"Singapore, Japonia şi Coreea ar trebui să fie curse bune pentru noi. Ştim că Spa şi Monza vor fi teritoriul celor de la McLaren şi trebuie doar să limităm pagubele, aşa cum a făcut Mark Webber în Belgia. Cu siguranţă Monza va fi un weekend dificil pentru noi. Dar am avut o performanţă mai bună decât ne aşteptam la Montreal şi Valencia".

"Şi, dacă comparăm circuitele unde McLaren a avut performante slabe, precum în Ungaria, unde Webber l-a depăşit cu un tur pe Jenson Button, pe un circuit ca Spa care nu ni se potriveşte noi am reuşit totuşi locul doi. Sunt foarte încurajat de ce am reuşit să obţinem. Cred că Monza va fi cel mai slab circuit pentru noi în acest an. Puţină ploaie acolo ar putea fi frumoasă, iar apoi revenim pe circuite care ni se potrivesc mai mult monopostului nostru", a declarat Christian Horner, şeful echipei Red Bull.

Via | Autosport

  • dmd, marţi, 31.08.2010 17:02
    Nu cred

    Oamenii astia nu stiu ce sa mai spuna sa-si incurajeze adversarii si sa-i faca sa spere..dar..tot Webber castiga. Bravo lor!

  • rayn380, marţi, 31.08.2010 19:39
    @dmd

    daca ai fi putin mai atent la ceea ce se intampla prin F1, in prezent, la plusurile si minusurile fiecarei echipe, daca te-ar interesa mai mult detaliile tehnice din acest sport cu motor sau cred ca cel mai bine pentru tine, sa lasi deoparte frustrarile(ca si fan Ferrari), chiar ti-ai da seama ca RBR nu sunt competitivi pe circuite cu apasare aerodinamica scazuta, in comparatie cu McLaren, care pe astfel de circuite are doua mari avantaje: 1. Motorul Mercedes superior oricarui alt motor din F1 2. F-Duct-ul, la fel, superior oricarui alt sistem similar implementat(copiat) ulterior de celelalte echipe. S-a confirmat treaba aceasta in Canada, Valencia, oarecum Turcia, cursa trecuta de la SPA si cu siguranta cursa viitoare de la Monza. De fapt, cursa de la Monza va fi cel mai elocvent circuit, care va pune in valoare puterea bruta a monopostului(apasarea aerodinamica scazuta), in detrimentul apasarii aero ridicate, de care se cam bucura RBR pana la cursa din Ungaria(zic asta, intrucat dupa noile teste FIA asupra flexbilitatii aripii fata, au cam pierdut si la acest capitol(apasare) si vor mai pierde si la Monza, intrucat FIA mai introduce niste teste dure pentru podea, intrucat se spune ca RBR are ceva componente flexibile si pe sub podea). La SPA, consider ca Lewis scotea pole-ul, in detrimentul lui Weber, daca nu aparea acea aversa de ploaie de la finalul sesiunii Q3. A fost oricum foarte aproape, doar 0.085s fata de Weber.

  • dmd, marţi, 31.08.2010 22:13
    @rayn 380

    Cursa de la SPA a fost castigata de Hamilton doar ca a avut ametitul de Weber ghinion si ca a ratat startul. Nu trebuie sa fiu un geniu in aerodinamica ca tine sa-mi dau seama ca RBR e extrem de performant. Am vazut cursa din Ungaria de la 70 de metri distanta fata de circuit iae aceste masini desenata de Newey sunt fantastice in comparatie cu restul. Se pare ca tu esti frustrat si te bagi singur in seama ca de obicei dar vobim la final. Din pacate pt tine firma producatoare de bauturi energizante va lua campionatul si nu acoperita de istorie si glorie... Mclaren..

  • andy, marţi, 31.08.2010 23:42
    dmd

    dmd bai baiatule trezeste te pana nu e prea tarziu cei de la red bull au cam luat o pe carca cu aripile lor flexibile si daca urmeaza noi teste vai mama lor o sa ajunga sa i bata si force india si renault cel putin mclaren nu umbla cu cioara vopsita ca ferrari si red bull cu aripioare flexibile si alte porcarii si asa ca sa inchei dai o lada de bere daca iese ham campion mondial?

  • dmd, marţi, 31.08.2010 23:50
    @andy-rayn

    Eu nu am nimic impotriva lazii de bere dar macar posteaza logat. E mai onorabil.

  • rayn380, miercuri, 01.09.2010 09:23
    @dmd

    In primul rand, userul andy, n-am fost eu....a doua chestie, niciodata, de cand frecventez acest site n-am postat sub anonimat(vezi posturile mele prin care mi-am tocitat tastatura, astfel incat doar userii iinregistrati sa poata efectua comenturi). Chiar daca ai fost la Ungaria si ai vazut masina RBR, de la 70m, ca sa-i vezi toate detaliile, sigur iti trebuia un binoclu la o astfel de distanta. De ce iti este asa de greu sa accepti anumite realitati tehnice, despre care ti-am explicat in primul meu coment. Chiar si daca Weber nu rata, oarecum startul, consider ca tot il depasea Lewis la start. A avut mai tot timpul niste starturi foarte bune. Doar anul acesta, cate pozitii a subtilizat inca de la startul cursei. Chiar daca nu-l facea la start, pe primul sector, Eau Rouge, sigur il depasea(vezi Button cu Vettel). Incearca sa mai iesi oarecum si de pe acest site si iti recomand sa mai citesti si alte site-uri de afara, de profil, sa afli cat mai multe detalii tehnice. Daca nu-ti place tehnica, ingineria, cat de cat(nus in ce domeniu activezi), degeaba incerc eu sau altii mult mai avizati sa-ti explice astfel de chestii, daca tu o ti pe a ta si buna....

  • 321xiorel123, miercuri, 01.09.2010 09:50
    fani M vs F

    Ma uit pe site-ul asta si rad de confruntarile astea dintre fani. @rayn380 -cum vezi un comentariu dat de-un fan Ferrari cum ii dai in cap...Ma intreb cum e posibil ca pe lista asta sa gasesc doar doi comentatori iar tu sa ai 8 voturi pro(intelegi ce spun); @dmd -te sfatuiesc sa nu mai fi si tu prostanac cum am fost si eu la inceput! Spune-le adevarul si stai linistit ca sigur clocoteste sangele in ei! Bine...la @rayn e mai diferit: e "rain" pe fruntea lui cand ii dai de inteles ca cel de culoarea unei gogoshi lasate prea mult in tava ar putea sa piarda campionatul :))

  • bogdan_197, miercuri, 01.09.2010 10:11
    Curios

    Sa inteleg ca fanii Ferrari (dmd,etc) acum ca nu mai au sanse la titlu , ati inceput sa va orientati spre alti competitori? Acum laudati Red Bull-ul? :)) Ai vazut si tu Hungaroring? Foarte bine , am fost si eu la linia de start . 20-30 m maxim. Nu stiu cum iti puteai da tu seama de anumite particularitati aerodinamice cand eu abia cu zoom-ul de la camera am putut intrezari cate ceva? In fine , nu asta e important. Important este faptul ca in lupta pentru titlu au ramas doar 2 echipe si 2 piloti . Vreau sa vad atunci cand o sa pice(daca pica ) Red Bull , fanii Ferrari o sa tina cu McLaren? :)) Bafta!

  • 321xiorel123, miercuri, 01.09.2010 10:21
    @bogdan_197

    Uite, am sa-ti corectez eu putin o parte din comentariul tau: ***Curios Sa inteleg ca fanii McLaren (rayn380,etc) acum ca Ferrari nu mai au sanse la titlu, au inceput sa se sperie de alti competitori? Acum va ingroziti de Red Bull? :))*

  • rayn380, miercuri, 01.09.2010 10:36
    @xiorel

    cu tine, chiar nu mai am buna dispozitie sa-ti dau apa la moara. Chiar n-am chef de flame-uri.....Bafta!!!

  • rayn380, miercuri, 01.09.2010 11:30
    Xiorele

    ai grija ca devii obraznic!!!