Red Bull a aflat cauzele flexibilităţii extreme a aripii Ferrari
Red Bull a descoperit motivele pentru care aripa faţă a monopostului Ferrari a avut o flexibilitate extremă în India şi Abu Dhabi.
Ferrari a introdus în India o aripă faţă de specificaţie nouă, în încercarea de a copia succesul celor de la Red Bull Racing. Totuşi, Scuderia s-a confruntat cu o flexibilitate extremă a componentei, care a generat lovirea parţilor exterioare de asfalt şi producerea de scântei.
Ulterior, la Abu Dhabi, Ferari a avut din nou acelaşi tip de probleme, însă inginerii nu au reuşit să identifice cauzele. În schimb, explicaţia a venit din partea rivalilor de la Red Bull, care au experimentat la rândul lor o flexibilitate uşoară a aripii în Abu Dhabi.
Potrivit unor surse din cadrul campioanei mondiale, problema este generată de activarea sistemului DRS şi de presiunea existentă în pneuri.
"Flexibilitatea se produce la finalul unei linii drepte când sistemul DRS este activat, ceea ce înseamnă că încărcarea aerodinamică creşte pe partea frontală a monopostului. Apoi, dacă presiunea pneurilor este scăzută, monopostul 'sare' pe pneuri, motiv pentru care părţile laterale vibrează", precizează publicaţia Auto Motor und Sport, care citează o sursă din cadrul Red Bull.
Via | Auto Motor und Sport
foarte tare. afla red bull problemele monpostului ferrari