Raliul Germaniei, PS 4-8/15: Loeb îşi dublează avansul în clasament
Sebastien Loeb şi-a sporit avansul în fruntea Raliul Germaniei la peste 41 de secunde, în timp ce Dani Sordo a urcat pe locul trei după ce a câştigat PS 8.
Sebastien Loeb se îndreaptă încet, dar sigur, spre a noua victorie din carieră în Raliul Germaniei. La adăpostul unui avans de 13 secunde după primele trei probe speciale, pilotul echipei Citroen nu a mai simţit nevoia să forţeze la fel de mult, însă a continuat să-şi accentueze dominaţia prin victoriile obţinute în PS 5 şi PS 7.
Astfel, după primele opt probe speciale, francezul are un avans de peste 41 de secunde în faţa lui Petter Solberg, care continuă să ruleze pe locul doi chiar dacă nu a câştigat încă nicio probă specială la volanul lui Ford Fiesta RS WRC.
Poziţia sa nu mai este ameninţată nici măcar de coechipierul său Jari Matti Latvala, care a pierdut o jumătate de minut în PS 8 în urma unui derapaj şi a coborât până pe locul cinci, în ciuda faptului că a reuşit să câştige PS 4 şi PS 6. De problemele finlandezului a profitat însă Dani Sordo, care la volanul unui Mini a reuşit să se impună în PS 8 şi să urce până pe locul trei în clasamentul general, devansându-l inclusiv pe belgianul Thierry Neuville, care rămâne pe patru.
Raliul Germaniei se dovedeşte încă o dată dificil pentru Mikko Hirvonen, care rămâne blocat pe locul şase la volanul celuilalt Citroen DS3 de uzină şi la aproape două minute în spatele coechipierului Loeb.
Următoarele patru probe speciale din Raliul Germaniei vor avea loc în cursul zilei de sâmbătă.
Raliul Germaniei - Clasament după PS 8/15:
Loc | Pilot | Timp | Diferenta |
---|---|---|---|
1. | S. LOEB | 1:43:36.7 | 0.0 |
2. | P. SOLBERG | 1:44:18.3 | +41.6 |
3. | D. SORDO | 1:45:02.6 | +1:25.9 |
4. | T. NEUVILLE | 1:45:03.4 | +1:26.7 |
5. | J. LATVALA | 1:45:05.6 | +1:28.9 |
6. | M. HIRVONEN | 1:45:36.6 | +1:59.9 |
7. | O. TÄNAK | 1:46:10.8 | +2:34.1 |
8. | M. ØSTBERG | 1:46:16.0 | +2:39.3 |
9. | C. ATKINSON | 1:48:21.0 | +4:44.3 |
10. | S. OGIER | 1:49:25.7 | +5:49.0 |