Raikkonen va utiliza un nou şasiu începând cu cursa din Statele Unite
Kimi Raikkonen i-a convins pe şefii Scuderiei Ferrari să-i ofere un nou şasiu pentru Marele Premiu al Statelor Unite, potrivit unor informaţii din presa italiană.
Kimi Raikkonen a criticat comportamentul monopostului Ferrari în Marele Premiu al Rusiei de la sfârşitul săptămânii trecute, în care a ocupat un modest loc nouă fără să se remarce în timpul cursei.
Finlandezul admite că nu înţelege care sunt problemele, mai ales că monopostul nu a mai suferit modificări începând cu etapă din Singapore.
"Tot weekendul ne-am chinuit. Este complet diferit de cum era înainte. Sperăm să găsim ceva care să explice ce se întâmpăa. Ceva nu este în regulă, dar până când nu aflăm problema nu am nicio explicaţie", preciza finlandezul.
Potrivit publicaţiei italiene Omnicorse, Raikkonen a avut un schimb dur de replici cu Marco Mattiacci, şeful Scuderiei, pe marginea acestui subiect, căruia i-a spus că nu poate obţine performante bune din cauza monopostului pe care îl pilotează.
Sursa citată afirma că, la cererea expresă a finlandezului, Ferrari a acceptat în cele din urmă să-i ofere lui Raikkonen un nou şasiu începând de la Marele Premiu al Statelor Unite, chiar dacă au mai rămas doar trei curse până la finalul campaniei.
Via Motorsport
-
ion, miercuri, 15.10.2014 15:55
asa Kimi,daca rezultate nu ai macar da din gura....sunt fanul tau dar anul acesta e primul in care ma indoiesc de forma si cheful tau de curse!
-
Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 15.10.2014 16:17
Uitati ce i-am scris lui Lorenzo de Luca, jurnalist italian ce tot scrie stiri despre Ferrari. @LorenzoDL83 Shut the fuck up with so many news about Ferrari. They are doomed, they are incapable, they have no chanceeeee
-
..., miercuri, 15.10.2014 16:19
alonsistii admit doar ca a fost sabotat Webber la RBR in niciun caz Massa sau Raikkonen la Ferrari. Dar daca te gandesti ca Ferrari si nu RBR au un pilot nr 1 declarat din prima cursa ...
-
Ferrari, miercuri, 15.10.2014 16:25
"in cele din urma"? lol, astia sunt cei mai tari...... Vettel a schimbat sasiul de cate ori a vrut si Raikkonen trebuie sa se lupte sa ii convinga? Sa se certe cu MAtiacchi?
-
Jolerto, miercuri, 15.10.2014 16:26
Esti cam varza, cu carne... chiar n-ai ce sa faci?
-
mobius, miercuri, 15.10.2014 16:54
Pentru cei care sustin ca Massa a fost nedreptatit la Ferrari in beneficiul lui Alonso, ar fi bine sa vada acum unde este Massa in raport cu acelasi Alonso in conditiile in care monopostul Williams este evident superior celui construit de Ferrari. Este adevarat ca la Ferrari regula practicata dintotdeauna a fost aceea cu un pilot nr. 1. Atat Massa cat si Raikonen au stiut de acest lucru si si-au asumat rolul de pilot nr. 2, dar pe cand Alonso s-a achitat cu brio de sarcina de prim pilot, nici unul din ceilalti nu si-au facut datoria ca nr. 2. Daca am accepta totusi ca cei doi si-au facut datoria si au mers cu monopostul la capacitate, atunci Alonso este superpiolotul de care se vorbeste si care merita sa fie nr.1 Daca ar fi sa judecam dupa insemnele de pe masini, Massa este nr. 1 acum la Williams.
-
Soxy, miercuri, 15.10.2014 17:04
Kimi nu a uitat sa piloteze de la un an la altul dc ar fi problema lui nu ar face valve poate nu sunt prieteni cu Alonso dar il respecta si sigur sunt pe o lungime de unda in ceea ce priveste "calitatea" monopostului ... se pare ca Mattiacci pana acum a reusit doar sa dezbine echipa veche ... sa vedem dc poate contrui echipa noua si de success ... ? Forza Rossa!
-
mobius, miercuri, 15.10.2014 17:37
Pilotii in general se respecta intre ei, cei doi de la Ferrari cu siguranta o fac. Alonso a avut si el, in repetate randuri cuvinte de critica la adresa monopostului, din pacate in van. Totusi, Alonso a inteles si utlizat monopostul la un nivel superior. Cat despre Mattiacci, judecand dupa modul in care a gestionat relatia cu Alonso si mai ales ultimile doua curse ale lui, e vorba totusi de omul care aduce de cinci ani doua treimi din punctele Ferrari, ma indoiesc ca a pornit cu dreptul in reformarea echipei.
-
rommyF1, miercuri, 15.10.2014 18:12
nu vorbiţi prostii 1.raikkonen este campion mondial cu ferrari, alonso nu 2.alonso a crezut că îl depăşeşte pe SCHUMI, nu a reuşit 3.schimbarea motoarelor de la V8 cu cuplu mare la V6 nu l-a avatajat 4. schumi când a venit la ferrari de la benneton a coborât din maşină şi a vrut să fugă, dar a participat activ la dezvoltarea maşinii(rezultatele vb) 5.alonso este frustrat de lipsa rezultatelor 6. prin prisma rezultatelor de la LOTUS kimi era un contraconcurent puternic 7. kimi a revenit în F1 din WRC(unde nu a obţinut rezultate), dar a făcut impresie bună 8. echipa prin prisma sponsorilor era pt. alonso 9. kimi este printre piloţii care a luptat roată la roată cu cel mai galonat campion mondial(când era la McLAREN)
-
mimi de la aprozar, miercuri, 15.10.2014 19:52
Un carnatar raikkonen asta, ca si alonso ...o macaroana obosita ce cauta pensionarea la mclaren pe ceva meleoane.
-
., miercuri, 15.10.2014 20:12
2. ahahahgahah
-
rommyF1, miercuri, 15.10.2014 20:17
MIMIŞOR cârnăţar, macaronar aşa cum este el a adus rezultate pentru SAUBER, McLAREN, FERRARI, CITROEN, LOTUS cu diferite motoare, poţi să te lamentezi cât vrei
-
joi, miercuri, 15.10.2014 20:23
in afara de citroen, unde nu a adus rezultate, nu erau asa de diferite motoarele alea. E vb de aspirat vs turbo in primul rand, dar mai sunt si alte aspecte
-
rommyF1, miercuri, 15.10.2014 20:48
ce nu era diferit.TOTUL ERA ŞI ESTE DIFERIT SAUBER -FERRARI 2001 McLAREN- MERCEDES2002 FERRARI - FERRARI2007 CITROEN-CITROEN LOTUS -RENAULT 2012 FERRARI+FERRARI 2014 maşini diferite, motoare diferite, ani diferiţi, capacităţi cilindrice diferite
-
joi, miercuri, 15.10.2014 21:18
kk maka diferentele pot fi mai mari sau mai mici e mai diferit un motor turbo de unul aspirat decat unul aspirat fata de altul tot aspirat
-
Ferrari, miercuri, 15.10.2014 21:37
Sigur ca da, se pare ca Ferrari tine cu tot dinadinsul sa fie ceam mai idioata echipa a momentului: http://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-202244-kein-neues-chassis-fuer-raeikkoenen/ Raikkonen nu o sa aiba un sasiu nou si par ca vor sa scape si de el...... adica cel putin 100.000.000 euro cheltuiti pe rezilieri de contracte! Oare nu era mai ieftin sa il aduca pe Domenicali inapoi (superior lui Matiachi) sau un alt sef de echipa profesionist, capabil sa organizeze balamucul care ii inconjoara...... Sezonul urmator tare mi frica ca for fi unde este Sauber acum daca continua cu degringolada!
-
CALMO, miercuri, 15.10.2014 21:41
KIMI este o ginganie afumata in comparatie cu VET,ALO si HAM-calm baieti-calm si joc de glezne
-
., miercuri, 15.10.2014 21:43
v-am zis eu ca o sa plangeti dupa Domenicalli :)))))) ce misto e sa ai dreptate
-
rommy F1, miercuri, 15.10.2014 21:56
domenicali vine în istoria ferrari din anii 70, nu a reuşit prea multe până la schumacher, cred că este şi un pic depăşit de cerinţele curselor actuale
-
rommyF1, miercuri, 15.10.2014 21:59
scuze am făcut confuzie cu Montezemolo îmi asum răspunderea
-
Ferrari, miercuri, 15.10.2014 22:04
@. era o comparatie, nu cred ca plange cineva dupa el.....
-
ferr1, joi, 16.10.2014 00:13
O tot dați pe aia cu Kimi a luat un titlu cu Ferrari... Da, l-a luat în 2007 datorită conflictului Alonso-Hamilton, după ce Massa i-a cedat victoria(apropo, nu cumva și Kimi a fost nr. 1 la Ferrari?) și a pierdut titlul în 2008, cu cea mai bună mașină din competiție. Cea mai bună perioadă a sa a fost 2004-2007. La Lotus a fost vorba de un monopost foarte bun, să nu uităm că și Grosjean avea curse foarte bune și acum... Raikkonen e la final de carieră. O să pună casca în cui peste un an. Doar banii italienilor îl mai țin în F1, că altcineva nu cred că o să-l mai plătească după sezonul ăsta jalnic.
-
JugaruGabi, joi, 16.10.2014 12:11
Ferr1, daca Raikkonen ar vrea sa mearga la o alta echipa dupa 2016, ar face-o fara nicio problema si l-ar plati orice echipa care stie ca are un pachet competititv. Eu sunt sigur ca ar face fata cu un monopost competitiv. Stim ca esti fan Alonso asa pe fata, dar termina cu denigrarea. Ferrari de anul asta a fost o rusine. Ati uitat cand ati facut comparatia intre Ricciardo si Vettel la inceputul anului, ca Vettel nu e obisinuit cu monopost varza, pe cand Ricciardo a fost obisnuit mereu sa nu aibe cel mia competitiv material?! Acelasi lucru si la Ferrari cu Raikkonen: a venit de la un Lotus competitiv la un Ferrari problematic. Daca o tine asa si anul viitor Ferrari, va scoate untul din el cum o face si Alonso, clasandu-se pe cele mai bune posibile pozitii. Mai conteaza si materialul pentru a castiga curse. Terminati-va cu expertul de Alonso: nici Schumacher nu a avut la inceput monopost puternic, insa nici nu termina pe locurile 6-12 sau mai jos. De regula era in top 5 cu un monopost de locurile 15-16 si nu se juca pe prea multe strategii de pneuri si nici pe DRS / MGU / ERS si rahaturi din astea. Nu-l mai laudati atat pe Alonso, ca nu merita. E adevarat ca e mai bun decat multi din cei de pe grila, dar nu e geniul din F1. Nu e nici pe departe.
-
toy, vineri, 17.10.2014 00:53
kimi sugereaza ca i s-a umblat la masina intre singapore si rusia. Cand merge si masina bine pentru el o cursa hopa ca nu mai merge urmatoarele trei
Citeste si
-
FORMULA 1 | marţi, 19 decembrie(P) Predicția lui Lewis Hamilton pentru Formula 1 2024: britanicul nu este deloc optimistBritanicul Lewis Hamilton nu este tocmai optimist înaintea noului sezon din Formula 1. El este convins că circuitul va fi dominat în continuare de Red Bull, după ce Max Verstappen și-a apărat fără emoții titlul în stagiunea precedentă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | duminică, 2 aprilieFormula 1 Australia: Max Verstappen câștigă după o cursă fragmentată. Hamilton pe 2, iar Alonso pe 3Max Verstappen și-a trecut în palmares prima victorie în Marele Premiu al Australiei, după o cursă fragmentată, în care steagul roșu s-a fluturat des, din cauza accidentelor. Citeste tot
-
FORMULA 1 | vineri, 11 martieMercedes-AMG GT Black Series este noul Safety Car în Formula 1Noul Mercedes-AMG GT Black Series va fi noul Safety Car în Campionatul Mondial de Formula 1. Modelul îl înlocuiește pe vechiul AMG GT R și, la fel ca în 2021, va alterna rolul său cu Aston Martin Vantage. Citeste tot
-
FORMULA 1 | sâmbătă, 26 februarieFormula 1: Marele Premiu de la Soci, anulat temporar de către FIAOficialii de la FIA au decis, la sfârșitul săptămânii, anularea Marelui Premiu de la Soci, din Rusia, în urma declanșării războiului din Ucraina. Decizia nu pare, însă, definitivă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 8 iulieFernando Alonso revine în Formula 1: spaniolul a semnat cu Renault pentru 2021Fernando Alonso se va întoarce în Formula 1 după o pauză de doi ani și va concura în 2021 pentru Renault, potrivit unui anunț oficial făcut de constructorul francez. Astfel, Alonso revine la echipa cu care a câștigat două titluri de campion mondial în 2005 și 2006. Citeste tot
Problema lui Rai este Alonso, nu sasiul. Ferrari ar trebui sa se obisnuiasca pt la anul cu locurile 11, 12 si mai rar 9 sau 10.