Proprietarul Lotus exclude din nou vânzarea echipei

Publicat marţi, 08.01.2013 10:52 de Daniel Popescu

Gerard Lopez afirmă că nu are niciun motiv să vândă echipa Lotus după ce a reuşit să găsească câţiva sponsori importanţi în ultimii ani.

Lotus a negociat vânzarea unei cote minoritare la echipă spre finalul sezonului 2012, însă discuţiile nu s-au mai finalizat.

Între timp, echipa a reuşit să semneze un contract de sponsorizare cu Coca Cola pentru brandul de băuturi energizante Burn, fiind în discuţii pentru o înţelegere similară cu compania americană Honeywell. Noile parteneriate l-au determinat pe proprietarul Gerard Lopez să-şi reconsidere poziţia, însă acesta nu exclude o posibilă vânzare parţială.

"Când am cumpărat echipa aveam 75% dintre acţiuni, iar apoi am ajuns la 100%. dar întotdeauna am spus că, dacă există investitori care vor să cumpere acţiuni, suntem pregătiţi. Nu am vrut niciodată să vindem echipa pentru că pentru mine, pentru Genii Capital, F1 este o platformă bună pentru dezvoltarea afacerilor. Cu sponsorii vorbim nu numai despre banerele de pe maşini, ci şi despre lărgirea afacerilor", a declarat el pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.

Referindu-se la situaţia financiară a echipei, Lopez a admis că Lotus nu se ridica la nivelul echipelor de tiop, însă considera că bugetul este unul adecvat pentru Lotus.

"Suntem aproape de echipele de top. Suntem finanţaţi de Microsoft, Unilever şi Coca Cola. Asta demonstrează că valoarea noastră este recunoscută. În acest moment avem 547 de angajaţi şi este bine", a adăugat el.

Via Autosport

  • adycd11, marţi, 08.01.2013 17:23

    "F1 este o platformă bună pentru dezvoltarea afacerilor. Cu sponsorii vorbim nu numai despre banerele de pe maşini, ci şi despre lărgirea afacerilor" - si se mai mira unii de ce F1 e o competitie tot mai slaba de la an la an.Fraza asta explica tot!

  • ATM, sâmbătă, 12.01.2013 02:55

    Nu chiar. Problema-i mai complexa. Se leaga oarecum de fraza respectiva dar o problema mare a reprezentat-o si stagnarea tehnica/financial cap impusa de FIA, ce au dus la modificari intr-atat de mici de la un sezon la altul al masinilor. Odata cu 2014, vom avea insa schimbari majore, ceea ce - speram - va schimba si fata tehnica. Asta inseamna banet mare in R&D si, vrem nu vrem , sponsorii oricum au vazut mereu in F1 un mare motor de promovare. Nu-i nimic rau in asta.