Problemele lui Ferrari in Malaezia nu s-au datorat motorului

Publicat joi, 12.04.2007 16:15

Responsabilul de motoare al celor de la Renault, Denis Chevrier, spune ca Ferrari nu a pierdut timp in Malaezia din cauza mult-vehiculatului motor sensibil. Astfel, desi mass-media afirmase ca motorul lui Raikkonen a fost limitat si a pierdut astfel 75 de cai, Chevrier afirma ca acestea sunt simple inventii.

"Lucrurile care se fac in situatii de acest gen sunt imbunatatirea sistemului de racire, reducerea limitei de turatii, chestii de acest tip. Daca Ferrari ar fi adus motorul la 17500 rpm, finlandezul ar fi pierdut circa doua secunde pe tur", a declarat oficialul Renault.

Afirmatiile sale inclina spre adevar in conditiile in care Jean Todt spusese ca Raikkonen a pierdut la Sepang doar 0.1 secunde pe tur.

  • schumy, joi, 12.04.2007 17:23
    mda sigur

    daca eu declaram ca Ferrari nu au vrut sa mearga doar ca sa se bucure si McLaren un pic ce faceati punctati cu + Ferrari nu ? imi pare rau da acum daca depunctati Ferrari pentru orice declaratie devine absurd

  • bogdan_197, joi, 12.04.2007 17:27
    LOL

    problema e ca tipi astia de la F1 Automarket nu se iau dupa declaratiile tale , citeste regulamentul daca nu iti convine , au fost depunctati pe bune , ai zis un tip mai devreme chestia cu turatiile pana sa apara stirea asta si iata k s`a adeverit. Bravo lui , e un om super informat , pritre putinii de altfel

  • billy, joi, 12.04.2007 17:31
    he he

    acu incep specialistii de la renault care-s in buda sa dea cu presupusu despre problemele ferrari ... coool :)

  • joeadrianblack, joi, 12.04.2007 17:34
    de ce sunteti rai

    o fi primit si el un bax de bere numa sa afirme ca "da asa este" :)))

  • Giannig, joi, 12.04.2007 19:40
    si Ferrari a venit cu o clarificare

    Si mie mi s-a parut caraghioasa depunctarea lui Mclaren, ca s-a sculat vre-un neamt de la Build sa zica ca el se astepta sa auda "Deutschland uber alles" , pardon "Lied der Deutschen", dar asta e, oricat de absurd ni s-ar parea. Seful departamentului motoare Ferrari, Gilles Simon, a dat totusi o clarificare legata de situatia lui Kimi, care e in acord si cu ce a zis francezul de la Renault. Pur si simplu au modificat aerodinamica din spatele masinii lui Kimi, incat sa permita o racire mai buna. Dar s-a facut "compromisuri" cum ne spunea si Raikk, adica masina nu mai era la fel de stabila si pierdea si din apasarea aero. La Massa se putea permite ca motorul sa fie fierbinte, in cazul lui Kimi trebuiau sa fie atenti, dar nu au fugit 75 armasari italieni din motor. Aparent sunt si beneficii daca motorul e mai fierbinte.

  • billy, joi, 12.04.2007 21:08
    ok

    zici tu ceva acolo, da nu pricepi ce zici. un motor cu o alta mapare pe turatii si o aerodinamica modificata care a influentat apasarea pe spate a masinii sunt doar cativa dintre factorii ce au contribuit la pace-ul lui Kimi in cursa. Da, probabil din motor a pierdut .1s, din aero inca .1 poate .2 , vitezele maxime n-au mai fost aceleasi.. si uite asa se aduna.

  • Giannig, joi, 12.04.2007 22:35
    hark!

    Vorbeam despre efectele resimtite de Kimi si de ce a simtit el ca s-a compromis. Poate nu am lovit cuiul direct in cap ca am scris multe idei acolo , dar stiu ce vorbesc. Sa vedem ce iese de maine! Sanatate!

  • ferro, sâmbătă, 14.04.2007 12:02
    bravo

    Credeti ca in F1 se dau declaratii reale la problemele cu motor, sasiu, directie sau frane? Care dintre echipe face asa ceva?