Perez: "Locul doi la Monza nu mă aduce mai aproape de Ferrari"
Sergio Perez a negat că locul doi obţinut în cursa de la Monza îl va ajuta să semneze un contract cu Ferrari pentru sezonul următor.
Sergio Perez şi-a egalat duminică cel mai bun rezultat al carierei după ce a terminat pe locul doi Marele Premiu al Italiei. După realizarea performanţei precedete de la Sepang, presa internaţională a lansat numeroase zvonuri cu privire la mutarea mexicanului la Ferrari ca înlocuitor pentru Felipe Massa, însă pilotul nu crede că acelaşi lucru se va întâmpla şi acum.
"Nu ştiu, sunt sigur că nu. Lupt pentru echipa mea şi întotdeauna voi lupta pentru echipa pentru care concurez, întotdeauna voi da maximum. Întotdeauna voi lupta, indiferent dacă este vorba despre Fernando Alonso sau Lewis Hamilton, pentru a da totul. Orice pilot ar face la fel", a declarat el.
Pe de altă parte, Perez a admis că Sauber pur şi simplu nu a avut un monopost suficient de rapid pentru a obţine o poziţie mai bună în calificări, mexicanul fiind nevoit să plece doar de pe locul 12.
"Nu cred că am avut monopostul necesar pentru a fi mai aproape de prima linie sau de primii cinci. Nu am fost deloc rapizi, am avut o lipsă de viteză pe liniile drepte. Nu am avut un tur bun sâmbătă şi de aceea ne-am calificat în afara topului 10. Poate că am fi putut ajunge în primii 10. Într-un fel, asta ne-a ajutat să schimbăm strategia. Cred că am fost unul dintre puţinii care a mers pe pneuri hard la început şi a funcţionat foarte bine. Am fost îngrijorat de turul de încălzire, dar a funcţionat bine", a mai precizat el.
Monisha Kaltenborn, CEO-ul Sauber, crede însă că elveţienii sunt foarte aproape să-şi asigure prima victorie în Formula 1 în calitate de echipă independentă.
"Această cursă ne-a spus că ne lipseşte foarte puţin şi că putem fi acolo. Cel mai bun lucru este că arătam în dese rânduri o formă foarte bună, nu a fost vorba doar despre o cursă, aşa că putem ajunge acolo pe propriul merit", a precizat ea.
Sauber a obţinut o victorie în Formula 1 prin Robert Kubica în Marele Premiu al Canadei din 2008, însă la vremea respectivă echipa se afla în proprietatea constructorului german BMW.
ntrebare pt administrator sau pentru cunoscatorii de structura a motoarelor (recunosc ca aici nu ma pricep). Care stiti as dori sa imi spuneti si mie care e faza cu motorul lui Button. Motorul lui Button e compromis, trebuie sa renunte la el, sau problema este undeva pe sistemul de alimentare cu combustibil si ca motorul nu a fost distrus sau afectat? Componenta aceea a sistemului de alimentare care s-a defectat este in sturctura interna a motorului sau pe sistemul ce ajunge la motor. Pe scurt lamuritima si pe mine daca motorul lui Button ii terminat sau poate fi remediata problema. Multumesc anticipat.