O singură zonă de depăşire pentru DRS în Singapore
Piloţii vor avea la dispoziţie o singură zonă de detecţie şi depăşire pentru activarea sistemului Drag Reduction System în Marele Premiu al statului Singapore.
FIA este pregătită să revină la regulamentul cu care prevede o singură zonă de detecţie şi activare pentru sistemul Drag Reduction System (DRS), după ce în cursa de la Monza piloţii au avut la dispoziţie câte două astfel de zone.
Întrucât circuitul stradal Marina Bay are nu mai puţin de 23 de viraje şi este lipsit aproape în întregime de linii drepte lungi, sistemul DRS va putea fi activat doar la ieşirea din virajul cinci, însă va putea fi folosit inclusiv în virajul şase, până în zona de frânare pentru abordarea virajului şapte.
Punctul de detecţie pentru diferenţa de o secundă dintre doi piloţi a fost stabilit după ieşirea din virajul 3.
Informaţiile au fost dezvăluite de Xevi Pujolar, inginerul de curse al lui Pastor Maldonado, însă nu au fost încă confirmate public de FIA.
Via | F1Times