Nissan vine la Cursa de 24 de ore de la Nurburgring cu un GT-R de serie

Publicat vineri, 06.04.2012 15:01 de Sebastian Toma

Într-o mişcare de marketing caracteristică mărcii, Nissan a anunţat că a înscris echipa de dezvoltare a lui GT-R în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Echipa va alerga cu un GT-R standard, în versiunea Club Track Edition.

Nissan a anunţat că echipa care a dezvoltat generaţia R35 a lui GT-R s-a înscris în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Echipa aleargă în celebra competiţie cu un model de serie şi vrea să afle ce trebuie să îmbunătăţească pentru următoarea generaţie a acestui model. Pe lângă culegerea informaţiilor, echipa vrea să-şi măsoare forţele cu modelele de competiţie dezvoltate de uzinele concurente, în speranţa că vor sublinia calităţile unui model de serie într-o înfruntare cu modelele de competiţie ale rivalilor.

În comparaţie cu un GT-R standard, versiunea Track Club Edition vine cu o unitate ECU reprogramată, controlul tracţiunii reprogramat şi ABS reprogramat. Amortizoarele Bilstein sunt ajustabile pe două direcţii, iar braţele superioare ale suspensiei faţă sunt modificate. Totodată, japonezii oferă un set de jante forjate Rays, care au un diametru de 20 inch, şi un spoiler pentru buza inferioară. Versiunea destinată competiţiilor are un scaun Bride Gardis III cu omologare FIA, un kit de înregistrare a datelor de la Nismo şi un sistem automat de stingere a incendiilor – elemente obligatorii pentru un model de competiţie.

Nissan GT-R Track Club Edition este o versiune specială a modelului nipon, care poate fi cumpărată doar de membrii Prestige Club of GT-R din Japonia. Modelul respectiv este destinat doar pieţei din Japonia şi este rezultatul unui proiect comuni Nissan, Nismo, Nova Engineering şi Nordring tuning. Pentru a face parte din Prestige Club of GT-R, un japonez trebuie să achite două milioane de yeni, echivalentul a 17.598 de euro şi să plătească în fiecare an 8.800 de euro, ca apoi să plătească 92.205 euro pentru GT-R Track Club Edition.

Via | WorldCarFans

  • unckle, vineri, 06.04.2012 15:18

    da, este standard.. doar are ECU, ABS, tractiune reprogramate, alte suspensii, nimic in intrior, pneuri de competitie ... da, standard... standard este capota de pe motor... deci standard

  • Vasi, vineri, 06.04.2012 15:38
    @unckle

    N-ai citit bine articolul. Versiunea Track Club Edition e disponibila unui numar restrans de oameni ce sunt membri ai "Prestige Club of GT-R" din Japonia. In afara de scaun Bride Gardis III cu omologare FIA, un kit de înregistrare a datelor de la Nismo şi un sistem automat de stingere a incendiilor – elemente obligatorii pentru un model de competiţie , vine standard exact cum o au membrii clubului.

  • nissan, vineri, 06.04.2012 15:50

    GT-R e o mizerie.

  • Skyline, sâmbătă, 07.04.2012 23:43
    adresata cunoscatorilor auto

    NIssan GT-R este si va ramane o masina de legenda.