Motivul decaderii Ferrari: s-a stricat tunelul de vant!
Presa germana a gasit si adevarata explicatie a reculului Ferrari: tunelul aerodinamic de testare s-a stricat chiar inaintea cursei de la Barcelona. Coincidenta sau nu, pilotii Ferrari au cazut imediat dupa Barcelona, nereusind sa castige ultimele Mari Premii.
Nu se stie daca defectele la partea rulanta a tunelului au fost remediate pana in acest moment, insa italienii au realizat deja un pachet aerodinamic nou, care la Silverstone l-a dus pe Felipe Massa pe prima pozitie in a treia zi de teste.
-
J, sâmbătă, 23.06.2007 20:09...............................................................................................................
SE MAI INTMPLA SOARTA DACA IO BLESTEMAT MORTI DE MACLAREN
-
tzizti, sâmbătă, 23.06.2007 22:11penibil
ma buseste rasu! asa ceva nici ca nu credeam ca va inventa cineva vreodata! auzi tu, sa dai vina pe tunelul aerodinamic, pt ca ai rezultate slabe! :)))))
-
Kissu, duminică, 24.06.2007 00:47Sabotaj?...
Sa nu uitam de niste acuzatii mai recente si mai plauzibile, de sabotaj in cadrul echipei... ;) Mai degraba asta ar putea fi o cauza reala a declinului Ferrari - chiar si pe termen mai indelungat (sa nu uitam de intreg sezonul 2006, in care Ferrari a mers relativ prost).
-
billy, duminică, 24.06.2007 02:35ma
voi sunteti complet pe dinafara. Daca e adevarata stirea, explicatia e cat se poate de corecta si are repercursiunile vizibile in acest moment. Daca nu stiati, in tunelele astea se testeaza cam 7-8 ore pe zi, poate chiar mai mult cand lumea e "stransa". Progresele din tunel sunt indispensabile. 1 saptamana ar fi ajuns sa nu fi putut testa. Daca era presa italiana cea care scotea iepurele inteleg, dar fiind presa germana, care nu are nici un interes sa le scoata scuze cu BMW si Mercedes luptandu-se la vand, cred ca penibilii sunteti voi, fara indoiala.
-
horted, duminică, 24.06.2007 11:28billy are dreptate
Masina de Formula1 este in continua dezvoltare, un etern prototip cum citeam undeva. Cum cursele se desfasoara la 1-2 saptamani, orice timp pierdut duce la pierderea performantelor, deoarece concurenta nu sta. S-a vazut cum McLaren a dezvoltat masina foarte mult fata de inceputul sezonului, la fel si BMW, Renault si chiar Honda (care dadeau vina si ei pe defecte la tunelul aerodinamic), in timp ce Ferrari au ramas pe loc. Cum ma indoiesc ca de vina ar fi performantele motorului Ferrari, iar astea sunt relativ egale cu cele ale concurentilor din plutonul fruntas, ar ramane ca problemele sa fie de natura aerodinamica. Nu cred ca se pot rezolva asemenea probleme in cateva ore de teste si de antrenamente. Rezultatele de la Silverstone si chiar si cele de la Indianapolis arata ca totusi sunt niste schimbari, si eu sper sa vedem din nou ROSU in fata duminicile viitoare.
Citeste si
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieSenna: "O victorie în 2012 ar fi ca un vis devenit realitate"Bruno Senna a admis că visează să obţină în acest an prima victorie din carieră, însă consideră că o clasare podium este mai realistă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieMcLaren anunţă update-uri majore pentru Silverstone şi HockenheimMcLaren a dezvăluit că update-urile pregătite pentru Marele Premiu al Germaniei vor fi mai importante din punct de vedere vizual decât cele introduse la Silverstone. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieHorner exclude înlocuirea lui Ecclestone la conducerea Formulei 1Christian Horner susţine că nu este capabil să-l înlocuiască pe Bernie Ecclestone ca reprezentant al deţinătorului drepturilor comerciale ale Formulei 1. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 4 iulieRed Bull: "Vettel nu va pleca la Ferrari"Christian Horner susţine că Sebastian Vettel nu a semnat niciun contract cu Ferrari şi a exclus posibilitatea ca germanul să părăsească echipa mai devreme de finalul anului 2014. Citeste tot
-
FORMULA 1 | marţi, 3 iulieGrosjean, convins că Lotus va obţine în curând prima victorie în 2012Romain Grosjean consideră că Lotus trebuie să "stoarcă şi ultimul strop" de performanţă pentru a obţine prima victorie din acest sezon. Citeste tot
asta este cea mai penibila scuza care au putut sa o aduca.