Montezemolo: "Massa este cel mai bun"

Publicat marţi, 30.09.2008 13:18 de Daniel Popescu

Luca di Montezemolo este increzator ca Ferrari poate castiga titlurile mondiale in acest sezon pentru ca se bazeaza pe serviciile lui Felipe Massa si Kimi Raikkonen.

Ferrari a pierdut sefia in clasamentul constructorilor dupa o cursa dezastruoasa in Singapore, unde niciunul dintre pilotii Scuderiei nu a reusit sa puncteze.

Totusi, presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, sustine ca echipa sa are in continuare mari sanse de a obtine cele doua titluri, intrucat Felipe Massa si Kimi Raikkonen sunt doi piloti foarte talentati.

"A fost o cursa slaba, dar mai sunt 3 curse si am incredere in baietii de la Ferrari, care au demonstrat intotdeauna ca sunt capabili sa lupte pe ultima suta de metri indiferent de circumstante. Am vazut asta anul trecut in finala din Brazilia", a declarat Montezemolo.

"Masina este cea mai buna, Massa este cel mai bun si ma astept ca Raikkonen sa arate in acest trei curse ca este campion mondial. Ferrari a trecut prin momente mult mai dificile decat acesta. Am vazut in weekend ca masina a fost cea mai buna si ca Massa a facut o sesiune de calificari extraordinara, demonstrand ca este in cea mai buna forma. Ma astept ca Massa si Raikkonen sa termine intotdeauna pe primele doua locuri in ultimele trei curse. Sau cel putin in fata celor de la McLaren".

Montezemolo considera ca este evident faptul ca Raikkonen va trebui sa il ajute pe Massa sa castige titlul mondial. "Asta este evident, oricine stie ca el piloteaza pentru echipa. Suntem campioni mondiali, inca suntem capabili sa castigam. La cursa urmatoare vom vedea o reactie grozava", a mai precizat el.

Cursa din Singapore a fost una cu multe incidente pe pista, iar spectacolul a fost asigurat prin prisma evenimentelor in care au fost implicatii piloti. Totusi, Montezemolo crede ca este umilitor pentru Formula 1 ca spectacolul sa fie asigurat doar dupa intrarea pe circuit a safety car-ului.

"Din pacate, cand concurezi pe circuite unde pana si un spectacol de circ ar fi mai bun orice se poate intampla, pentru ca spectacolul este oferit de safety car. Asta este umilitor pentru Formula 1. Vreau sa vorbesc despre asta cu toate celelalte echipe in urmatoarele saptamani", a mai precizat el.

  • undispudet, marţi, 30.09.2008 13:25
    ???????????????????

    Ce punctajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :-O:-O:-O:-O:-O

  • calinj, marţi, 30.09.2008 13:29
    Jenant...

    Ati intrecut orice limita cu stirile pozitive la adresa Ferrari dupa cursa dezastroasa din Singapore. Din acest moment nu ma mai intereseaza concursul dv., voi protesta nemaifacand nici o schimbare. Mult 'succes' in continuare !

  • daniel.popescu, marţi, 30.09.2008 13:39
    @calinj

    Nu exista o limita pentru stiri pozitive sau negative la adresa echipelor, indiferent ca vorbim de Ferrari, McLaren sau Force India. Acestea sunt stirile aparute in presa internationala, prin urmare sunt preluate si publicate.

  • WestMclaren, marţi, 30.09.2008 13:41
    ferarri!!!!!!!!!!!

    Cred ca sunt cei mai buni dar doar cand concureaza intre ei. Dani nu stiu ce vrei sa demonstrezi cu punctajele astea dar te cam faci de cacao.

  • andronedorin, marţi, 30.09.2008 13:42
    ferrari-isti convinsi

    Zici ca suntem intrun sistem comunist

  • NeoGalaxy, marţi, 30.09.2008 13:43
    Di Montezemolo :)

    Cum sa nu-l iubesti pe omul asta? Lider inascut, foarte talentat, charismatic si mai ales are acea naturalete pe care numai la nobilii adevarati o gasesti :) Ce mi-as dori sa fie si presedintele tarii noastre macar jumatate din acest Di Montezemolo :). Iubeste Ferrari si femeile bune, vinul de calitate si evident, i-a iubit foarte mult atat pe Schumi cat si pe Jean Todt. Imi place cum vorbeste de piloti pentru ca de injurat poate s-o faca la Maranello :) Totusi merita si el vreo +50 pct numai pentru atitudine si cuvintele frumoase :P

  • ivanoff, marţi, 30.09.2008 13:43
    RE @Calin

    Preferi sa se vorbeasca numai despre concursul asta de doi lei si despre cate puncte meritai si nu le-ai primit? Nu uita ca Ferrari e campioana in exercitiu iar Kimi e campion En Titre,so... MUCLES!

  • bogym05, marţi, 30.09.2008 13:45
    sustin

    si eu sunt de aceeasi parere. punctajele sunt umflate cu pompa. pentru stirea "Dennis: Mclaren este superioara pe ploaie", cred ca cel putin mclaren merita +9 (in loc de +3), daca nu si pilotii de asemenea punctaje mai mari - daca ar fi sa comparam cele doua stiri. BR

  • bogym05, marţi, 30.09.2008 13:46
    apoi

    pluc ca la stirea cu dennis, as fi dat "-" celor de la ferrari, la fel, daca fac o comparatie intre aceste 2 stiri

  • daniel.popescu, marţi, 30.09.2008 13:49
    punctare

    Pentru a constata cum s-a acordat punctajul acestei stiri, cititi si stirea: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/14365/dennis-hamilton-cel-mai-bun-pilot-din-f1.html . Da, Hamilton a primit atunci fix 9 puncte, ca si Massa :)

  • calinj, marţi, 30.09.2008 13:53
    :))))

    Mai, de ce l-ati cenzurat pe ivanoff, ca mai destindea atmosfera.

  • WestMclaren, marţi, 30.09.2008 14:01
    @daniel

    Da, ai dreptate. Eu m-am referit la toate stirile si toate punctajele acordate echipei ferarri si celor doi pilot, dupa Singapore. Precum zice si marele Montezemolo, a fost o cursa dezastruoasa pt ei, dar dupa punctele acordate ai zice ca ei au castigat. Ai dreptate si ca nu exista o limita intre stirile pozitive si negative la adresa unei echipe , dar acum ai exagerat.

  • cobra, marţi, 30.09.2008 14:09
    on topic

    cu adevarat massa a demonstrat ca este de departe cel mai rapid

  • sherlock, marţi, 30.09.2008 14:19
    punctaje

    actualul sistem de punctaj in concurs este de cacao. Adica, sa facem o paralela cu fotbalul sa zicem: fecali cel vorbaret ar trebui sa castige campionatele toata viata, iar cei de la pronosport sa imparta castiguri.dupa declaratii. Parerea mea este ca nu ar trebui punctate decat rezultatele pilotilor, echipelor, mecanicilor, atat in curse cat si in antrenamente (de orice fel) nemaidand posibilitatea speculatiilor in privinta punctajelor pe declaratii. Unii sunt mai vorbareti, altii mai tacuti, dar totusi fiecare fac performante (mai bune sau mai putin bune). NIMENI IN LUMEA ASTA NU PUNE PRET PE CE SPUI, CI DOAR PE CEEA CE FACI. Pana cand concursul continua asa pe mine personal nu ma mai intereseaza. Adica, etapa trecuta cu teste, calificari si cursa puteam fi printre primii 50 sa zicem, dar dupa ce iei o stire (intamplator aleg cu ferari) o imparti in 3-4 stiri si punctezi de fiecare data deja diferenta e mare si evident nu am mai fost nici in primii 100. Pana atunci felicitari organizatorilor si nici nu ma intereseaza premiile care le impartiti intre prieteni sau nu, nu exista competitie, sau exista dar e falsa.

  • bogym05, marţi, 30.09.2008 14:21
    @cobra

    cred ca cel mai rapid pilot din F1 este raikkonen, in nici un caz massa. sper sa nu gresesc, dar el a avut cel mai multe cmrt

  • NeoGalaxy, marţi, 30.09.2008 14:29
    Kimi are cele mai multe CMRT :)

    Cred ca cam toate din acest sezon au fost ale lui :)

  • Join, marţi, 30.09.2008 15:47
    Hahahaah

    cel mai bun la ce la tras furtune dupa el si la abandonuri cand nu te astepti la asta da dar cat despre pilotaj in F1 cel mai bun este Lewis deci Matarul nu stie ce vorbeste si mai administratoriilor ce e cu punctajul acela ?????ferraristiilor!!!!sunteti ca virusii!!!

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 16:23
    Massa

    normal k nu era sa zica k e cel mai slab

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 16:24
    Massa

    N-are stofa de campion oricum

  • NeoGalaxy, marţi, 30.09.2008 16:54
    Fanii McLaren :)

    Stiu sa spuna doar 3 fraze "n-are stofa de campion, este cel mai slab din F1, si "sunteti ca virusii" Ce nu inteleg eu este de ce sunt atat de putini fanii McLaren :) Adica in afara de "imperialul" (in sens negativ) Bruno_Senna aka Kova aka Join... si Ctlnmihai si inca 3-4 alti... fratilor sunteti cam putini. Adica daca echipa cu care tineti voi este chiar cea mai tare din lume si este chintesenta automobilismului.. de ce nu tinem toti cu ea? Ce "prosti" si "ingusti" si "virusii" trebuie sa fim daca tinem cu o alta echipa... saracii fani Force India ce sa mai spuna? Vedeti alti fani atat de violenti in jigniri si "laude" ca voi? Pai noi fanii Ferrari chiar nu ne chinuim sa facem chestii de genul asta, deh "bem prea multa apa" dar... fanii McLaren in afara de jigniri, injurii si "laude" de genul asta chiar... nu stiti mai mult? "Inimitabilul' Bruno_Senna aka Kova aka Join... face toti banii dar... intr-un serial de comedie doar, aici este pur si simplu... Eh... ce imi pasa de prostiile pe care le spune, nici macar el nu se ia in seama :)

  • hakkinen, marţi, 30.09.2008 17:36
    @Neo

    Mai baiete,nu intelegi ca ne plictisesti? Apuca-te de jurnalism daca esti asa de talentat la scris nuvele,nu te mai lua de fanii McLaren, asa putini cum crezi tu ca sunt. Asa , de curios,ti-ai citit vreodata comentariile stupide dupa ce le-ai scris? Atata filozofie ai in ele ca dupa 3 randuri ne ia somnul,nu esti niciodata pe subiect. Hai du-te si mai bea si apa ca ai obosit de atatea minciuni.

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 18:20
    @NeoGalaxy

    S-a vazut pe circuit valoarea lui Massa.. Daca citeai un comentariu scris la primul articol care relata victoria lui alonso ai s vezi k am spus k si kovalainen este slab dupa cursa dezastru de la singapore,.Oricum nu-i intrecem pe fanii ferrari la ,,laude si jigniri'' te asigur eu care citesc mai multe articole despre F1... te sfatuiesc sa citesti gazzetta.it sa sa vezi ce spun tifosii ferrari despre McLaren sau despre Hamilton sau articolele aparute chiar in prosport sau gsp..Oricum singurul care jigneste aici esti tu..Cred ca ai talentul unui scriitor bun ,insa nu esti bun sa comentezi F1.Plus k la capitolul istorie F1 esti destul de slabutz. Oricum de cand postez pe site-ul acesta nu te-am auzit niciodata sa recunosti superioritatea lui Hamilton ,care ptr .experienta lui scurta in F1 a fost la o cursa de castigarea CM de F1 si e in fruntea clasamentului in momentul acesta..fara victoria la masa verde ,data lui Massa hamilton si Massa ar avea acelasi nr. De mari premii castigate in F1 cu deosebirea are ceva anisori de cand e in f1

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 18:31
    erata

    cu deosebirea k Massa are ceva anisori de cand e in f1

  • bogdan_197, marţi, 30.09.2008 18:41
    "Cred ca cam toate din acest sezon au fost ale lui :) "

    Eu chiar ma bucur ca nu sunt fan Ferrari:) Nu as suporta sa stiu ca tine unul ca tine cu echipa mea preferata:) Stie el cine e..."CA CAM"... In rest...Massa ... stima pentru el ca incerca (in zadar) sa demonstreze ceva ( cred ca nici el nu stie ) si nu`i prea iese nimic . Ferrari l`au pierdut pe Todt asta`i marea problema . Au remas in 2 piloti : un alcoolic si`un neadaptat . Lui Massa ii e frica de titlu , nu are curajul necesar pentru a castiga . Anul asta Hamilton ( nu HamHam cu tot aud pe aici de la toti copii acneici) va deveni campion mondial!

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 19:12
    ferrari

    Eu nu suport Ferrari .de la incidentul cand Schumi l-a scos in decor pe villeneuve la jerez nu mai pot suporta aceasta echipa.de Mclaren am auzit de ea prin '84 cand mclaren era motorizata de porsche..am primit cadou atunci o agenda super scoasa de Mclaren de la un prieten de-al tatei.. McLaren sponsorizata pe atunci de marlboro arata super in alb rosu..prin anii '88 cand ayrton senna domina F1 impreuna mclaren motorizata de Honda ,cautam prin ziarul Sportul orice stire despre f1 ..5-6 randuri ingramadite intr-o pagina de ziar la rubrica alte stiri..ce vremuri

  • NeoGalaxy, marţi, 30.09.2008 19:14
    @ctlnmihai

    Nu pot sa-l compar pe Lewis cu Felipe decat in functie de acesti 2 ani adica 2007 si 2008. Pe Schumi nu l-au batut decat de cateva ori locotenentii lui, deci comparatia este ciudata. Iar echipa Sauber Petronas = BMW Sauber are exact o singura victorie. Si ea dateaza de anul acesta. Oricum comparatia dintre cei doi este si se face pe acesti 2 ani. Repet, singurulu noroc ai lui Lewis este ca a inceput pe o masina superba (furata), dar superba. Felipe a inceput pe un Sauber Petronas... o masina care nu se compara nici in aceste zile nici cu Ferrari si nici cu McLaren. Nu am spus niciodata ca Lewis nu este talentat, am spus ca nu stie sa respecte drepturile celorlalti si mai ales se considera singurul care "merita" sa castige un mare premiu. Ceea ce chiar si pentru el mi se pare o arogantata absurda si aberanta. Plus ca anul trecut nu a facut decat sa minta si nici macar la sfarsitul sezonului cand se stia ca a ajutat la dezvoltarea masinii dupa planurile furate tot nu a recunoscut ca a avut de-aface cu acele planuri. Deci sa vedem. Cum sa respect o persoana care este mincinoasa si se crede "Mesia" in Formula 1 si tot ce a facut, este ca a fost ajutat de echipa sau, sa respect un pilot ca Felipe care macar nu minte. Nu stiu cat de bun este dar este un pilot corect. Imi pare rau dar cred ca uiti ca de fiecare data cand Lewis a fost penalizat, chiat si pe drept si chiar daca se stia ca a gresit, el nu a facut decat sa spuna ca "este NEVINOVAT". Imi pare rau dar nu merita nici macar respectul vostru, dar asa cum noi, Fanii Ferrari, IUBIM ECHIPA ROSIE, probabil ca si cu voi este la fel. Plus ca aici nu suntem in Italia. In UK sau in Italia este dreptul fanilor sa se certe, sa se injure si sa faca ce vor ei, dar noi suntem in Romania, ne putem respecta si putem discuta politicos. Iar Istorie F1 stiu mult mai bine ca tine si daca doresti putem face un test cand doresti. Dar sper ca daca pierzi sa nu te superi si sa ma injuri pe mine.

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 19:38
    @NeoGalaxy

    Daca nu te-am injurat pana acum ,nici n-am sa o fac..oricum daca e sa contabilizam penalizarile echipei Mclaren si pe cele ale echipei Ferrari sunt prea multe date celor de la Mclaren..hamilton a fost ajutat anul trecut la hockenheim parca cand desi masina lui iesise de pe circuit a fost impins de catre catre comisari desi nu trebuia. a fost penalizat pe nedrept la hungaroring acuzat fiind k l-a blocat pe alonso cand de fapt Fia nu trebuia sa se amestece ptr. k era o problema care trebuia rezolvata de echipa..oricumhamilton a gresit atunci pr. k s-a plans echipei ..oricum FIA are ce are cu Ron Dennis si McLaren de cand acesta n-a vrut sa semneze in 1995 asa numita Intelegere Concorde -ptr. k s-a semnat in birourile FIA din Place de la Concorde -paris alaturi de Mclaren refuzand sa semneze si Williams si Tyrell .Asa k nu m spune ca e favorizata echipa McLaren de catre Fia..spui k hamilton nu recunoaste ca a gresit..dar Michael schumacher de cate ori a recunoscut?

  • mirco, marţi, 30.09.2008 20:29
    Massa este cel mai bun

    Intradevar, la momentul actual Massa este cel mai bun pilot. In Singapore castiga sigur, mai mult decat atat Kimi ii luase deja urma lui Hamilton si cu siguranta la primul pit il depasea.Din pacate are ghinion. Daca nu avea atatea ghinioane in momentul asta era campion deja, cum de altfel si Hamilton a avut ghinion anul trecut. Cei care "musca" din el sunt niste ipocriti. Nu exista un alt pilot la momentul asta caruia sa i se dea atata atentie. Nu se vorbeste in momentul asta mai mult despre oricine altcineva. Cum apare o stire cu Massa, se umple pagina de comentarii. Din pacate unii mclaren-isti nu sunt in stare sa aprecieze adversarul si asta dovedeste nivelul lor.

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 21:33
    @mirco

    Statistica vb de la sine ..Daca Massa este cel m bun pilot atunci nu mai am cuvinte.

  • ctlnmihai, marţi, 30.09.2008 22:53
    @mirco

    si nu sunt ipocrit.desi cred k termenul pe care l-ai folosit nu prea se potriveste in contextul frazei tale..Intotdeauna am aviut aceeasi opinie si anume k Massa e un pilot slab

  • mirco, marţi, 30.09.2008 23:19
    @ctlnmihai

    Daca intotdeauna ai avut opinia ca Massa e un pilot slab inseamna ca te uiti de f. putin timp la f1. Massa la batut pe Vileneuve(campion mondial) cand erau coechipieri la Sauber, Massa il bate anul asta pe Kimi (campion mondial). Ma intreb de ce se ia toata lumea de Massa? De ce dracu' nu se ia nimeni de Kova, care in opinia mea e pur si simplu varza. A castigat un gp si ala stim cu totii cum. Pt ca e gunoiul din ochiul meclaren-istilor si de aia nu se iau meclaren-inistii de el. De aceeia zic ca unii de pe aici sunt ipocriti.

  • mirco, marţi, 30.09.2008 23:46
    @ctlnmihai

    Sezonul 2008(-3 curse) : Massa = 77puncte, locul 2 in campionat, 5 pole position, 5 victorii ; Hamilton = 84 puncte, primul loc in campionat, 5 pole position, 4 victorii. Un pilot slab are astfel de rezultate? In cazul asta inseamna ca toti sunt piloti slabi.

  • michelle_b, miercuri, 01.10.2008 00:26
    pentru toti cei care de doua saptamani au amplificat certurile pina la oboseala...

    @mirco, chiar ai spus un MARE adevar ! Si eu ma uit cum se cearta lumea si arunca cu noroi cind in Massa, cind in Hamilton si nu vad ca exista un Kovalainen. Chiar exista cineva care poate spune ca acesta este un pilot foarte bun ? Christoase! Chiar nu as putea admira un astfel de pilot. Dar, este unul din pilotii de F1 care este unica in lume! Nu are rost sa va certati cine e mai bun dintre Massa si Hamilton. Am doar doua exemple la fiecare: fanii McLaren: ce parere aveti despre startul cursei din Ungaria? unde Massa i-a dat clasa cu brio lui Hamilton, si despre al carui start sunt curioasa cine este atit de nesimtit sau orb sa spuna ca nu a fost bun ? fanii Ferrari: ce spuneti despre cursa de la SPA ? care au fost momentele cind ati avut parte de spectacol ? Evident, momentele au fost facute de Hamilton, care a dovedit ca poate si stie conduce. Si acum pentru ambele tabere: in cursa de la Singapore, dupa ce a plimbat furtunul, Massa a stat cuminte, fara sa incerce depasiri. Si asta este exact ceea ce a facut si Hamilton. A stat cuminte dupa mosh Coulthard, ba a mai si declarat cu tupeu ca se astepta sa fie lasat sa treaca numai fiindca sunt conationali (ma rog, partial, England - Scotland). Deci, sa nu existe discutii... Nu trebuie sa admirati pe celalalt pilot, nici sa ii adorati, dar aveti putina decenta si nu mai folositi invective si epitete. In primul rind, sunt 20 de piloti. Numai pentru faptul ca au ajuns acolo trebuie sa ne faca pe noi, sa VA FACA pe voi toti sa ii respectati. Sau, cel putin pina nu veti fi la fel de faimosi sa taceti din gura ! Fiecare are dreptul sa fie fan la ce echipa doreste ! Chiar nu aratati - aratam mai mult decit niste copii de gradinita, care tipa unul la altul al cui tata este mai tare si mai destept !!!!!

  • marianescu, miercuri, 01.10.2008 01:00
    si totusi...

    25 (!!!) de puncte din stirea asta ptr Ferrari si pilotii lor... dati-mi voie: este ABSOLUT EXAGERAT! Poate mi-a scpat mie, dar inca n-am vazut pana acum atatea puncte la o stire! ADMIN - o intrebare: a mai fost vreo stire despre vreo echipa care sa primeasca atatea puncte?! Asta fara sa intreb daca acea stire a venit la cateva zile dupa o rusinoasa infrangere si o prestatzie penibila... Incep sa cred ca situl asta nu este obiectiv...

  • Cyrus, miercuri, 01.10.2008 09:02
    De acord cu mirco si michelle_b

    De acord 100% cu mirco si michelle_b. Nu este alt pilot mai discutat decat Massa pe acest site. Si intradevar, cine suntem noi ca sa-i criticam pe ei? Probabil multi dintre cei noi, cei care ii discutam sau chiar criticam n-am realizat sau nu vom realiza macar a zecea parte din ceau reusit ei, acesti 20 piloti. Fiecare are dreptul sa fie fan al unei echipe sau pilot, dar trebuie sa-i respecte si pe ceilalti

  • ctlnmihai, miercuri, 01.10.2008 10:22
    @mirco

    una dintre victoriile lui Massa a fost la masa verde ...si am spus k Heikki este un pilot slab

  • ctlnmihai, miercuri, 01.10.2008 10:34
    @michelle

    Ai dreptate ,in cursa de pe Hungaroring s-a vazut cat de slab este Heikki care l-a lasat practic pe Massa sa treaca pe langa el si pe urma acesta l-a depasit si pe Hamilton.Hamilton a avut insa mai multe momente spectaculoase decat Massa si asta vreau sa vad - spectacol Nu mai reamintesc circuitul de la Monza unde Massa a plecat de pe 5 si a terminat pe 6 sau Silverstone o cursa unde Massa a stat mai mult pe pietris decat pe circuit..si oricum eu nu vad certuri aici decat o discutie in care fiecare user vine cu argumente pro si contra

  • ctlnmihai, miercuri, 01.10.2008 10:39
    Massa

    Il inteleg si pe Massa..Crescut in umbra lui Schumi , intr-o echipa care dadea totul ptr. Schumi e greu sa devii acum un pilot spectaculos.Tactica echipei Ferrari desi a adus rezultate , a distrus multi piloti

  • NeoGalaxy, miercuri, 01.10.2008 22:14
    Dragi useri :)

    Personal sper sa ne impacam si sa ne distram in aceste 3 curse ramase din acest sezon. Stiu ca exista useri care nu fac decat sa jigneasca atat anumiti piloti ai unei anumite echipe, dar exista si useri care discuta cu respect si cu argumente. Nu stiu care este cel mai bun pilot, fie el pe pista sau pe iarba sau pe ploaie, dar cred ca se numeste "CAMPION MODIAL". Anul trecut a fost Kimi, anul acesta ramane sa vedem cine va fii :) Fiecare are un pilot preferat si o echipa preferata :) Eu iubesc Ferrari si iubesc ambii piloti, dar din motive diferite. Felipe este latin ca mine si ca voi, dar Kimi este foarte talentat si imi place cum piloteaza (si cum zambeste, asa rar, mai ales ca conferinta de presa). Exista vreo 20 de piloti care pentru mine, mi se par foarte speciali. Ca sunt talentati, nu este nici o discutie dar imi si plac foarte multi dintre ei. Oricum bravo lor :) Si eu mi-as dori sa pilotez o masina de Formula 1 dar... este mult mult prea tarziu pentru mine. Plus ca nu cred ca as rezista la efortul depus si ma refer doar ideea de a pilota o masina de Formula 1. Personal sunt plictisit de afirmatii ca o anumita echipa este proasta sau patetica si ca un anumit pilot este prost sau nu mai stiu cum. Nu imi plac astfel de acuzatii care de fapt nu au nici un suport si nici o baza de comparatie reala. Putem discuta cu argumente, putem face ca aceste paginii sa fie placute de citit si mai ales putem lasa deoparte aceste injurii, jignirii si orice fel de comportament jignitor. Dar mai intai trebuie sa vrem acest lucru. O zi excelenta in continuare si vreme frumoasa :)