McLaren introduce un nou pachet aerodinamic pentru Australia
McLaren va renunţa la sistemul de evacuare radical evaluat în teste în favoarea unuia mai "simplu" care să asigure un spor de peste o secundă pe tur.
McLaren a luat o decizie radicală înaintea Marelui Premiu al Australiei, în încercarea de a recupera decalajul substanţial care o desparte de Red Bull şi Ferrari după finalizarea testelor din această iarnă.
Astfel, echipa va renunţa la sistemul radical de evacuare care a generat numeroase probleme de fiabilitate şi va opta în schimb pentru o versiune mai "simplă", cel mai probabil una mult mai convenţională. La această modificare se adăugă şi o nouă podea, precum şi alte câteva îmbunătăţiri aerodinamice de mai mică anvergură.
"Am făcut câteva schimbări dramatice pe care le vom vedea în Australia. Există un anumit risc, dar cred că este lucrul potrivit pe care trebuie să-l facem şi sperăm ca aceste riscuri să fie răsplătite cu un monopost mult mai competitiv în Australia. Avem o podea nouă şi un nou sistem de evacuare. Există multe alte componente noi, dar acestea sunt cele mai evidente pe care oamenii le vor vedea în Australia", a declarat Martin Whitmarsh, şeful echipei McLaren, în cadrul unei videoconferinţe cu jurnaliştii.
Prin intermediul nioului pachet aerodinamic, McLaren speră să obţină un spor de performanţă de peste o secundă, pe lângă o fiabilitate mult mai bună a monopostului MP4-26. "Cred că va fi în continuare un weekend provocator, dar sper că vom câştiga peste o secundă în performanţă", a mai precizat britanicul.
McLaren a fost ultima echipa de top care a lansat noul monopost pentru sezonul 2011, însă cele trei sesiuni de teste la care a participat au fost marcate de numeroase probleme de fiabilitate şi de rezultate mediocre.
Via | Autosport
au pastrat arma secreta la sfarsit good luck guys